1874
Sök

Dolly, the skoda that looks like shit!

KHRacing
15 november 2008
klart coolt & annorlunda, lycka till med bygget

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
15 november 2008
Annars är det bara till att fråga hur grejerna sitter då jag precis rensat min och lackat om den wink

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 788 Inlägg
15 november 2008
Haha roligt projekt big_smile Helt klart speciellt, lycka till med allting smile

Crusty69
15 november 2008
vilken hög! smile

587 Inlägg
15 november 2008
en tanke slog mej när jag såg bilderna:
vad har ni haft saxen till när ni plockade av kofångarn?

164 Inlägg
15 november 2008
Trådstartare
KHRacing
Idag 20:28:46 klart coolt & annorlunda, lycka till med bygget

Tack så mycke smile

BMTech
Idag 20:43:50 Annars är det bara till att fråga hur grejerna sitter då jag precis rensat min och lackat om den

FAN varför tänkte ja inte på de? wink

te_wik
Idag 20:53:48 Looking Goood 

Mvh Tommy

Yes! Tack för all hjälp smile

_Fredrik
Idag 21:43:08 Haha roligt projekt  Helt klart speciellt, lycka till med allting

Tack så mycke, man väljer väl projekt efter personlighet? tongue

eLf0nzie
Idag 21:54:57 vilken hög!

Jajjemen en riktigt skrothög wink

einherjer
Idag 21:59:11 en tanke slog mej när jag såg bilderna:

Inga NI utan bara JAG wink hehe saxen hade nog bara åkte ut ur skåpet, användes inte till nånting med kofångarn...

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

1 507 Inlägg
16 november 2008
Snoppen skrev:
Tuggummimannen skrev:
Snoppen skrev:

Ja, det gör jag också, inget tvivel om det. Du drar ju det till sin yttersta spets när du säger så.

Men varenda kille här på garaget verkar ju få stånd bara av att se en damcykel.
Fjäskar på och säger att det här projektet, det kommer bli så jävla bra.
Hade det varit Uffe på 22 år från Åmål så hade det på sin höjd varit 2 sidor av den här tråden.

Det må vara sant, men vafan, det är ju skitkul med fler tjejer som bygger bilar. Det är väl bra att man uppmuntrar till det?
Det är ju fan sånna som du som skrämmer bort dom. Skärp dig nu och erkänn att hon är jävligt duktig.

Mvh
/T

Det är en sak att uppmuntra, men det är inte det dom flesta håller på med här.

Okej, jag erkänner, hon är jätteduktig med att ta bort gamla dekaler och hon var ju utomordentligt duktig när hon tog bort antennen på taket.
Om man skrämmer bort någon med det där, så borde den personen inte ens gå ut öht, det finns ju läskiga gatlampor utomhus.

Lägg av nu, du får inte ligga iallafall

Nej, jag vet det! Och du vet att jag vet det! Tror du fortfarande att jag skriver detta för att ligga så vet jag inte vad.
Skit samma vad folk har i tanken när de ger en schysst kommentar, Jag vet att man blir glad när man får uppmuntring i sin projekttråd och det kan vara en sak som driver en vidare. Så funkar det för mig i alla fall.
Jag fattar fortfarande inte varför du koncentrerar dig på alla som skriver och inte själva projektet.

Mvh
/T

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
16 november 2008
Gött mos, härligt att se att det händer någonting big_smile

Rock'n Roll

1 507 Inlägg
16 november 2008
Snoppen skrev:
Om man skrämmer bort någon med det där, så borde den personen inte ens gå ut öht, det finns ju läskiga gatlampor utomhus.

Nej men du gör ju så ingen kille vågar ge någon kommentar.

/T

164 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
Snoppen skrev:
Tuggummimannen skrev:
Snoppen skrev:

Ja, det gör jag också, inget tvivel om det. Du drar ju det till sin yttersta spets när du säger så.

Hade det varit Uffe på 22 år från Åmål så hade det på sin höjd varit 2 sidor av den här tråden.

Det må vara sant, men vafan, det är ju skitkul med fler tjejer som bygger bilar. Det är väl bra att man uppmuntrar till det?
Det är ju fan sånna som du som skrämmer bort dom. Skärp dig nu och erkänn att hon är jävligt duktig.

Mvh
/T

Det är en sak att uppmuntra, men det är inte det dom flesta håller på med här.

Okej, jag erkänner, hon är jätteduktig med att ta bort gamla dekaler och hon var ju utomordentligt duktig när hon tog bort antennen på taket.

Lägg av nu, du får inte ligga iallafall

SKÄRP DIG NU! HELT ÄRLIGT VEM ÄR DET SOM TVINGAR DIG ATT ENS KOLLA I TRÅDEN? Om du inte har nånting vettigt att komma med så kan du väl bara knipa igen? TACK! / S

Ja jag var liiite efter o hade missat detta, men som sagt. Inget vettigt aatt säga? KNIP!

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

164 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
TenZer
Idag 01:03:53 Gött mos, härligt att se att det händer någonting

Tack så mycke smile jag gör så gott jag kan!

Tuggummimannen
Idag 01:08:40 Snoppen skrev:

Nej men du gör ju så ingen kille vågar ge någon kommentar.

/T

T, tack för att du backar upp alla smile Och jag har inte lagt upp den här tråden för att jag ska få ligga. Och ska jag vara ärlig så tror jag inte nån som har kommenterat tror att dom kommer få ligga heller. De är bara den där Snoppen som verkar tro att alla killar är ute efter att få ligga. Kanske även han vad vet jag?

32 Inlägg
16 november 2008
tingvall skrev:
De är bara den där Snoppen som verkar tro att alla killar är ute efter att få ligga.

Är inte det definitionen av en kille? big_smile

När kommer den rosa plyschen? Rökmaskin och lasershow är mitt tips för dagen...matchar den där strippstången det var tal om! Eller gör som sovjetiska stridsvagnar, de sprutar diesel ut i avgasrören för att lägga rökridåer... big_smile

164 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
FormulaV8 skrev:
tingvall skrev:
De är bara den där Snoppen som verkar tro att alla killar är ute efter att få ligga.

Är inte det definitionen av en kille? big_smile

När kommer den rosa plyschen? Rökmaskin och lasershow är mitt tips för dagen...matchar den där strippstången det var tal om! Eller gör som sovjetiska stridsvagnar, de sprutar diesel ut i avgasrören för att lägga rökridåer... big_smile

De kommer de kommer;) du får lugna dig liiite. Jag håller ju på helt ensam o började förra veckan

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
16 november 2008
Skitkul med projekttråd Sara! Lära sig själv medans man mekar är skitkul, det är ok att det tar lite extra tid när man vet att man gjort mycket själv när det är klart!

Prenumererar nu på tråden och önskar dig lycka till med projektet, ska bli kul att följa!

einherjer skrev:
en tanke slog mej när jag såg bilderna:

Haha, här är grabben som är uppmärksam! big_smile

164 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
TCG skrev:
Skitkul med projekttråd Sara! Lära sig själv medans man mekar är skitkul, det är ok att det tar lite extra tid när man vet att man gjort mycket själv när det är klart!

Prenumererar nu på tråden och önskar dig lycka till med projektet, ska bli kul att följa!

Tack Orust, för jag vet inte vad du heter på riktigt wink Väldigt kul att du oxå har hittat hit måste jag säga big_smile

FreddeK
16 november 2008
Fin hjullasare...en L30?

865 Inlägg
16 november 2008
cenoxide skrev:
Snoppen skrev:
TenZer skrev:

Hahahahahahaha, visst jag kan hålla med dig skåpet är f*n inte vackert men jag gillar pickisar och glor hälldre på en hottad Skoda pickup än en bonnstylad 740 wink

kan bara hålla med.

Men om ni ska vara så negativ till detta bygge så behöver ni ju inte följa tråden...
lycka till med bygget gillar namnet på bygget:lol:

164 Inlägg
16 november 2008
Trådstartare
Stephan735i skrev:
Festligt bygge, ska kåpan vara kvar? Om inte så blir den rullande bordellen väldigt synlig tongue

Felicia facelift front är en snygg uppgradering, kika på det.

Stephan

Haha jaaa, kåpan ska så klart vara kvar wink
Facelift vaddå? Nu tror jag att jag har missat nått tongue

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 november 2008
Du får se till att laga bilen istället för att ta sönder vinkelslipen hörru wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Sök