Tack för svaret! Har du själv kört loaded på slingan någon gång? Hur mycket i bilen ägare du personligen?
Jo jag har hunnit med några varv själv genom åren. Fick mig en hetsresa 2004 som heter duga då hade jag inte ens sett ringen eller visste något om kurvorna och Göransson hetsade på bredvid hehe Men tyvärr hade jag önskat mkt mer körning än vad jag fått lov till då tiden gått åt för att testa och justera bilen vid de flesta besöken. Men nu skall den bara "lekas" med 99% den sista procenten är till för ett eventuellt nytt timeattackförsök.
Det finns ingen delägare i bilen om det var det du undrade!?
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
Se kväll med Sören på Lava Electronics ALPINE Injustering av ljud Rambo försöker få de "feta" dörrhögtalarna att få plats mellan dörrsida och dörr
Sista lilla delen kolfiberpanel har fått in behandling...nu skall jag dit igen öfr att lägga tredje lagret epoxy så det finns nåt att slipa på. Sedan skall det bli klarlack imorgon
...............VEM ÄR DU...
Senast redigerat av gladiatorn (8 april 2009)
TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments Loaded på Facebook! "A man must accept his fait or be destroyed by it"
ja Jill, mycket fina bilder. Å tack för din fina uppskattning...förresten 1000 miljoners tack till alla helt fantastiska uppbackningar till vår uppgradering av LOADED.
Om ni bara visste folk, vilka idéer som smidits på Elmia denna gång. Detta år kommer bli helt hysteriskt roligt...Just wait and see
Det är på G kan jag avslöja nu när du ändå nämner det. Även en bok som jag redan skriver på "En Laddad historia" där allt runt ikring kommer med alla roliga minnen å sådant som endast man kanske berättar man 2 man
Det var så lite så, mobilbilder i all ära ;P Sjukt fin bil, älskar att man fick komma och se närmre på den ultimata drömbilen Hoppas på ett fint år för dig och bilen
Det var så lite så, mobilbilder i all ära ;P Sjukt fin bil, älskar att man fick komma och se närmre på den ultimata drömbilen Hoppas på ett fint år för dig och bilen
Vi tackr så ödmjukast för din önskan till vår välgång