10 november 2008
Trådstartare
tja..skulle villja veta lite hur man kopplar in extra mätare.
volt vaccum och dylikt är ju inte så svårt, men när det kommer till oljetryck, vattentryck mm så är det inte lika lätt..
det ä en volvo det ska kopplas in i...var finns det lite tips och råd? kanske du kan? hjälp till då!
mvh