japp då händer de grejer igen efter ett tag utan härdare till plasten har iaf bestämt mig för att skippa diskanter i dörren å kör dom i a-stolparna ist
Bilder på de som hänt, dörrsidorna har 3lager glasfibermatta på sig nu och a-stolparna 1 lager plast än bara
fic å fick? har bara inte gjort de än, va först inne på att ha dom här uppe, sen i dörrarna sen hamna dom här. Hade min ide om dom i a-stolparna innan han ens starta sin tråd
fic å fick? har bara inte gjort de än, va först inne på att ha dom här uppe, sen i dörrarna sen hamna dom här. Hade min ide om dom i a-stolparna innan han ens starta sin tråd
Okej, men ja tänkte mest att de såg rätt likt ut. Å att han la upp sin uppdatering på de före dig.
Keep up the good work, Hedlund! tja, som det ser ut nu så lär det där tråget vänta ett tag till, dom lovade kallare till slutet på veckan så, -.- iofs är det både för- och nackdelar med sånt, ialf för vissa
blir nog nice:) vah körde du utan härdare elr,ja snabb läste bara lite,kika på bilderna..men ja kanske missförstod:P men de blir nog nice: va hadde hänt me konen?
blir nog nice:) vah körde du utan härdare elr,ja snabb läste bara lite,kika på bilderna..men ja kanske missförstod:P men de blir nog nice: va hadde hänt me konen?
ne har inte haft härdare hemma så de har inte hänt nå spolen tar i magnetgapet, utan att ens va använd...