Såå tack vare min gud (Björn på dBAkuten.se) så spelar min solo x 18 nu allt går med en ny kon Tyckte de kändes fel att man skulle trycka dit den gamla, men de va väl för att den va fel, nu bara gled den dit så jäääävla glad!!! Nu kan man släppa de och koncentrera sig på allt annat!
Nu är jag lite förvirrad . var det inte 4 6,5 "i dörrana eller ska du vara mer vansinnig än du redan är och sätta i bakdörrarna med ? skummade mest igenom allt nu å e ju lite trött klockan e ju trots alt 06:57 å kanske dags att lägga sig.
hmm de skulle vart 4st 6,5" i varje framdörr, men de sket sig (tog i för mycket), så de blir 3st i varje framdörr och ett par på brädan, då jag ändå har en sån som är byggd för 2st 6,5"
Fy fan vad man e avis.. Har alltid gillat Solo X.. Du ser ut till o vara duktig på o plasta med. Gillar ditt ljudbygge så detta kommer man o följa. Hoppas bara att jag med kan komma igång o börja bygga ljud snart...
Ser bra ut, inser nu att det blir svårt att få in en sån i skuffen på en golfetta när det totala bagageutrymmet är 180 liter! Får kanske nöja sig med en 15" i framtiden...
Fy fan vad man e avis.. Har alltid gillat Solo X.. Du ser ut till o vara duktig på o plasta med. Gillar ditt ljudbygge så detta kommer man o följa. Hoppas bara att jag med kan komma igång o börja bygga ljud snart...
Ser bra ut, inser nu att det blir svårt att få in en sån i skuffen på en golfetta när det totala bagageutrymmet är 180 liter! Får kanske nöja sig med en 15" i framtiden...
ur med baksätet helt enkelt! den här lådan är ändå lite liten skulle vart typ 280 liter med porten, men är 296 liter utan, så den är typ 236 liter... Sen tillkommer basen,
japp då va lådan klar förutom att den ska bli snygg utvändigt, ska även sätta ihop den, bara locket som ska dit. Men har iaf plastat den invändigt och dämpat den med butylgummi matta. ska bara vänta på att de härdar sen sätta ihop den
"Klädd" invändigt med butylgummi mattor.
Plastat lådan invändigt, över mattorna.
Även plastat fast porten.
Och plastat fast ringen som sitter på undersidan av baffeln som man drar fast bultarna till basen i.
japp då va lådan klar förutom att den ska bli snygg utvändigt, ska även sätta ihop den, bara locket som ska dit. Men har iaf plastat den invändigt och dämpat den med butylgummi matta. ska bara vänta på att de härdar sen sätta ihop den