Skum blocket annons? Toyota supra mkiv!

Dawe_A Den är inte stor, men den är söt.
10 december 2008 · 820 Inlägg

Det behövs inte disskuteras mer i tråden.. bilen är såld till tyskland.


mvh

Audi s2/RS2 coupé projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125574
Stolt kund hos Ljudgaragen & B2-Audio!
http://www.ljudgaragen.se/
www.B2-audio.com
BMW M535i "hajen" (1986)
BMW 325 / M3 "M3 inside." (1992)
BMW M5 3.8 (1992)
phettbengt
10 december 2008 · 36 Inlägg

slyt skrev:
Men du kan inte sitta och bedömma hur en bil sköts bara för att den är smustig på ett kort på blocket man kanske bara hade det kortet Det enda som räknas är att själv åka och titta på den Ringa och prata då säger ägaren att den är finast i världen i 9 fall av 10  personligen och det är min åsikt enda som gäller är att själv titta på objektet i verkligheten

Okej, min åsikt då
Du ha dessa 2 alternativ

1. Porsche GT3 där bilen är jätte skitig på bilden, ser verkligen lera överallt. Sen skriver du, tyvärr jag hade endast denna bild för jag har ingen annan bild när den blänker.

2. Porsche GT3 där bilen blänker på flera bilder.

Båda bilarna har samma färg, kostar lika mycket

Vem tror du får sålt sin GT3? Den frågan är ganska lätt att svara på.

slyt Chef
10 december 2008 · 41 Inlägg

Nu vill ju inte trådskaparen ha mer tjöt i denna tråden men ett svar ska du få en sån dyr modell du valde hade jag verkligen inte brytt mig om fotot då en sån bil är byggd för att gå hårt tillåmed mycket hårt där hade jag verkligen kikat på båda vem vet den smutsiga kanske har kvitton och har fullstämplad bok den rena kanske inte det finns ett papper till

PlumCrazy
10 december 2008 · 881 Inlägg

phettbengt skrev:

slyt skrev:
Men du kan inte sitta och bedömma hur en bil sköts bara för att den är smustig på ett kort på blocket man kanske bara hade det kortet Det enda som räknas är att själv åka och titta på den Ringa och prata då säger ägaren att den är finast i världen i 9 fall av 10  personligen och det är min åsikt enda som gäller är att själv titta på objektet i verkligheten

Okej, min åsikt då
Du ha dessa 2 alternativ

1. Porsche GT3 där bilen är jätte skitig på bilden, ser verkligen lera överallt. Sen skriver du, tyvärr jag hade endast denna bild för jag har ingen annan bild när den blänker.

2. Porsche GT3 där bilen blänker på flera bilder.

Båda bilarna har samma färg, kostar lika mycket

Vem tror du får sålt sin GT3? Den frågan är ganska lätt att svara på.

Det är klart den blanka bilen är mer lockande på bilderna, men det behöver inte automatiskt betyda att den blanka bilen är skött bättre än den skitiga.

Den skitiga kan lika väl varit mer omhändertagen och mindre hårdkörd än den blanka, då säljaren av den blanka bilen, kanske väljer att tvätta bilen plus lämna in bilen och få den polerad innan försäljning så den ser riktigt attraktiv ut, så kanske han/hon hoppas att man inte ser/upptäcker det grava felet som bilen egentligen döljer med ett skinande yttre.

Senast redigerat av PlumCrazy (10 december 2008)

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
Muttley
10 december 2008 ·

jag måste bara säga vad jag tycker om ett par påstående och saker som kommit upp i denna skitpratartråd.

för de första TD. du kan inte snacka skit om en bil när du inte har varit och titta på den bilder kan ljuga för dig något fruktansvärt, de är precis som din spegel hemma i badrummet.

sen dessa påstående:
1 - Dock blixtrade han ordentligt när man frågade om personnr över telefon.

2 - Lacken är långt ifrån felfri, du ser ju klara nyans skillnader mellan front och övrig bil.

3. - Reg. plåtarna är övermålade, varför tar man bort reg. nr. på en bil som ska säljas?


1, vad fan ska du med hans personnr till? hade du själv gett ut de till vem som helst med tanke på allt skit som kan hända idag när man ger ut personuppgifter på de viset??, hade folk frågat mig om mitt p-nr när jag säljer saker så kan de ju bara glömma att få köpa varan.

2.  hur vet man att lacken är långt ifrån felfri när man ser en bild?? nyansskillnader får jag på mina foton på bilar och mc jag tar. och sen är de en gammal bil så klart är den inte felfri som en fabriksny bil.

3. du som skrev det, har du märkt på något vis att de har varit massor med mc stölder i tex i hbg. bilstölder också dessutom lite överallt.  så blocket är en guldgruva för tjuvar som letar bilar som lite halvdumma personer lägger ut med all info om var bilen eller mcn finns.


aja iallafall vet ju säljaren om detta smile och dawe han blev antagligen rädd för att han skrev med smile

sypher_44
10 december 2008 · 164 Inlägg

låter som hitler har lagt ut annonsen efter allt skitsnack på denna tråden....
han som säljer\sålde bilen är grönare än det värsta neon kittet som går att köpa för pengar smile
min bil är i toppskick och gissa var den kommer ifrån wink

peace out!!

Nissan Skyline "r34 gtt-r" (1999)
Dragonbreath
15 december 2008 · 326 Inlägg

ROFL!!!   Det e fan rätt..


R-S-P skrev:
hej,

det är mig ni pissluffare pratat om i denna tråden... kolla gärna mina vänner så får ni se nöjda medlemmar som handlat av mig!

sitter o kritiserar div annonser på ett forum... *suck*

Dawe_A är bara en drömmare som har mailat mig ett flertal ggr att han ska ringa mig o lovat när han skulle komma o hämta bilen, helg efter helg!

HAN HAR GJORT EXAKT SAMMA SAK MED NIKEMAN... LOVAT O LOVAT O LOVAAAAAAAT!!!

Tack Nicke, o fet_någon_bil för eran ÄRLIGHET!

kevlar_soul- har du kollat på bilen med tanke på dina antydningar ang lacken??
_lee_jr- kan du ge mig ditt pers nr?? vet du ens vad du talar om gällande skatter etc etc???
jojje- vad f-n din magkänsla säger skiter jag fullständigt i!!!
only_volvo- har bilen varit smälld??? håll dig till din lantistraktor ist!!!
Christians- d e ditt hyvve d e strul med!!
bmx- vad bygger ditt antydande på??? krockad???
hypersonica- lika oseriös som dina race på viared eller vart fan du har dom...
toxtreme- klart att du inte bryr dig om att dölja regg nr med tanke på dina skithögar till bilar!!
Erikaxelsson- har du kollat på bilen?? vad luktar skumt??
cfh- kan jag få ditt pers nr??
rawbin- tack för ditt inlägg
kastell- TACK
Nemi- TACK
Suprajonas- vet du om att din polare Kush har köpt sin av MIG??? kolla den får du se vilket skick den e i!!
Sokrates,Tommy- känner du mig?? folk ska nog hålla sig borta från dig din luffare!

"Sweet Insane Road Maniac"
Sir_x
17 december 2008 · 945 Inlägg

Det blev visst lite tyst sen...

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang