Vad händer med Ridetech?

Phaetoon
20 januari 2009 · 8 156 Inlägg

NiKeMaN skrev:
Skulle tro att det inte händer så mycket med mer RideTech AB.........


F-Skatt status: Avregistrerad för F-skatt   
Startdatum för F-Skatt: 2008-01-11   
Slutdatum för F-Skatt: 2008-11-27

Dom är väl lite äldre än så? Så det är nog ägare nr.2 som du har hittat där.

Men det är väl nya ägare igen kanske?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Hompa
19 april 2009 · 1 Inlägg

Vad jag hört så ska de sluta med post order och bara sälja på mässor och evenemang framöver...
Svåra att få tag på dock om man råkar köpa grejer som inte funkar... Inte blev de bättre nu när sidan är stängd...

Sluskk
19 april 2009 · 778 Inlägg

jag har köpt mycket där i från jag är mycket nöjd över vad jag har köpt stolar , ratt ,ljud, och lite små saker

zortep
19 april 2009 · 911 Inlägg

Nazty skrev:
VÄLKOMMEN TILL NYÖPPNADE STHLM:s BUTIKEN!

Nu är Ni varmt välkommna att komma och klämma och känna på stora delar av vårt sorti-
ment live i vår nyöppnade butik i Stockholm. Självklart kan du handla allt till extremt låga
internetpriser, direkt över disk!



Adress:
Nynäsvägen 3C
13647 Haninge



Så står det på deras hemsida, så det verkar juh som om dom ska köra vidare iallafall.

Joo , Jag såg Deras skylt  borta vid Mio och eurostop eller va d heter en bit nerför vegabaren, med en pil till vänster, men såg inte direkt affären när jag körde förbi, vet dock inte om det finns någon butik där , såg bara skylten !

pic up the phone, wazzzaaa
evilaudio
19 april 2009 · 16 195 Inlägg

zortep skrev:

Nazty skrev:
VÄLKOMMEN TILL NYÖPPNADE STHLM:s BUTIKEN!

Nu är Ni varmt välkommna att komma och klämma och känna på stora delar av vårt sorti-
ment live i vår nyöppnade butik i Stockholm. Självklart kan du handla allt till extremt låga
internetpriser, direkt över disk!



Adress:
Nynäsvägen 3C
13647 Haninge



Så står det på deras hemsida, så det verkar juh som om dom ska köra vidare iallafall.

Joo , Jag såg Deras skylt  borta vid Mio och eurostop eller va d heter en bit nerför vegabaren, med en pil till vänster, men såg inte direkt affären när jag körde förbi, vet dock inte om det finns någon butik där , såg bara skylten !

den butiken är stängd.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Squadron
4 september 2009 · 1 833 Inlägg

Någon som vet hur man kan få tag på dem nu? De svarar inte på mail. Vänligen PMa mig.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Azterix
16 september 2009 · 2 Inlägg

JA, dom é kass....har väntat på en ljuddämpare sedan i påsk....har inte fått den ännu. Den skulle ha skickats nu ca 5 ggr. Men inget kommer. KONSTIGT::
Dessutom rör det sig om en reklamation.
Men ni som vill få fatt i dom så ring upp 0141-57766
Ha det gott!

Squadron
16 september 2009 · 1 833 Inlägg

Fick tag på dem, och de löste situationen bra. Nummret ovan funkar.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Azterix
29 september 2009 · 2 Inlägg

Jag lyckades äntligen få min dämpare, men gissa, jo den modellen som jag skulle haft hade utgått, fick iof en annan men dock ingen som jag egentligen ville ha. Hade dom nu gjort det dom skulle från början hade jag fått rätt modell oxå.
Tycker det är skamligt att det ska ta 5 månader & 6ggr vi lovar att skicka nu i veckan......visst den kom men nån måtta får det vara. Fick man kompensation? NEJ!

Jaja, hoppas ni andra får det ni vill/ska ha iaf.

Squadron
29 september 2009 · 1 833 Inlägg

Jag fick det jag skulle ha.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
93T Aufrecht Melcher Großaspach
5 oktober 2009 · 292 Inlägg

Värdelöst, beställde en massa grejjer för snart en månad sedan, fick en del fel prylar bl.a en laddtrycksmätare graderad i PSI när jag beställt en BAR-graderad,
fick efter två veckor kontakt med dem som bad mig skicka tillbaka den felaktiga mätaren för utbyte, men sedan dess har jag inte hört ett jota, har försökt ringa flera gånger och har skickat ett flertal mail.

Så nu står jag utan någon laddtrycksmätare alls, men den är betald.

Mercedes C180 "AMG" (2015)
Mercedes C 180 "shoppingvagn" (2006)
D3sperado
14 oktober 2009 · 5 Inlägg

Jag har väntat på att mina saker ska komma i över en månad. Har skickat massa mail men inte fått svar sen provade jag att skicka nu igen men då existerar inte mailen längre. På telefon nr som finns så hänvisar dom till mailaddressen som inte är i bruk längre. Hur fan ska jag lösa det här, är det nån som möjligtvis vet vem som hade butiken så man får åka dit å ta tillbaka pengarna personligen?

Senast redigerat av D3sperado (14 oktober 2009)

gamlingen
14 oktober 2009 · 5 198 Inlägg

hemsidan finns väl inte ens nu ?

D3sperado
14 oktober 2009 · 5 Inlägg

gamlingen skrev:
hemsidan finns väl inte ens nu ?

Nehj precis, men den fanns för några dagar sen. jag gjorde en koll på ratsit iaf å fick fram lite namn å addresser kanske skulle slänga ut dom här för jag är nog inte den enda som blivit av med pengar isf.

gamlingen
14 oktober 2009 · 5 198 Inlägg

finns säkert mer än nog med trådar om dom,, det hjälper inget med att hänga ut,,, det blir iaf inge bättre..

D3sperado
14 oktober 2009 · 5 Inlägg

gamlingen skrev:
finns säkert mer än nog med trådar om dom,, det hjälper inget med att hänga ut,,, det blir iaf inge bättre..

Jo om folk som blivit lurade får en address att åka till så hjälper det väl en hel del? Det är vad jag tänker göra iaf.

gamlingen
14 oktober 2009 · 5 198 Inlägg

tror folk redan vet..

D3sperado
14 oktober 2009 · 5 Inlägg

gamlingen skrev:
tror folk redan vet..

Jaså...

RiNka
14 oktober 2009 · 252 Inlägg

Hade lite mailkontakt med ägeren (?) då jag fick en trasig dump jag köpte av dom, skulle iallafall få en ny var inga problem.
Bestämde att jag skulle komma till motala och byta, var där på angiven tid, och tror ni han var där?
Åkte 10mil i onödan, jävla bluff företag.

Volkswagen Vento "der Chef" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang