lite bilder, har byggt om kopplingen lite för att få lite känsla i pedalen, så man slipper pumpa 3 ggr innan den frikopplar, det jag gjorde var att jag svarvade en ny infästning i alu, så jag flyttade så att centrum inte behövde vara i centrum om ni förstår? så jag kunde vrida kopplingscylindern för att trixxa om i geometrin för kopplingsarmen så den slår längre, samt arr jag gjort om stången i cylindern lite, så den vart längre samt konad för att glida lättare på armen.
sen gjorde jag ett skydd också över allt i alu.
som ni ser här så är den mindre på ena sidan och betydligt grövre upptil för att kunna borrra och gänga längre ut för att flytta centrum.
![http://i31.tinypic.com/2wlsg9c.jpg]()
![http://i32.tinypic.com/do723b.jpg]()
![http://i26.tinypic.com/13z4x7k.jpg]()
kåpan....
![http://i27.tinypic.com/23j1yt2.jpg]()
Nu är den vägreggad också... i papperna står det 10kw och långsamtgående fordon (skämt) alltid retar det någon, dansk regplåt också...hihi
![http://i29.tinypic.com/esw57d.jpg]()
har byggt om kring kedja och drev också, svarvat en ny förstärkning i alu och satt för att få det lite starkare, samt gjort en rulle på ovansidan för att undvika att kedjorna tar i varandra.
![http://i29.tinypic.com/244wmwx.jpg]()
nu efter att alla motorfästen har satt sig o kedjan har blivit sträckt så vart den betydligt längre, tråkigt nog typ 2 mm för lång för att korta en länk, jobbigt! efter nästa körning kommer jag korta den,
![http://i26.tinypic.com/9gg9r8.jpg]()
har satt durkalu för att få lite fäste kring fötterna
![http://i29.tinypic.com/4ij2ug.jpg]()
nu kilar jag till garaget! håller på att tillverka diodbromsljus