Nurburgring dekal?

Dann3
18 november 2008 ·

Undrar lite vart man kan få tag i sådana Nurburgring dekaler? någon som vet?

/danne

Berglund_89
18 november 2008 · 1 478 Inlägg

Dann3 skrev:
Undrar lite vart man kan få tag i sådana Nurburgring dekaler? någon som vet?

/danne

Kör ett varv eller 2 på nürbirgring så får du den;) , annars har jag för mig att den finns på dekaltrim.nu

Med vänlig hälsning, Oscar.
Besök mig gärna på Facebook!
Volbeat, forever and always <3
BMW 328i Touring "F31 l M-Sport" (2013)
lelleal
18 november 2008 · 1 150 Inlägg

men vrf ska du ha den när du inte förtjänat nån dekal?

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
18 november 2008 · 171 Inlägg

Har vart där 6 ggr och att du får en e bara bullshit, Nuerburgring har rättigheterna på ringendekalen och det e totalförbud och kopiera den tydligen. Kostar från 6 euro och uppåt. Den jag har bak på Porschen kostar 12 euro och den på fronten kostade nog runt 20. Ett vart kostar 21 euro och köra 4 varv kostar Paketpris 70 euro. Ska du åka, vänta tills juli 2009 då det kommer bli mycket kul och bilrikt kring nuerberg.

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
Dann3
18 november 2008 ·

Scuderia_Lusso skrev:
Har vart där 6 ggr och att du får en e bara bullshit, Nuerburgring har rättigheterna på ringendekalen och det e totalförbud och kopiera den tydligen. Kostar från 6 euro och uppåt. Den jag har bak på Porschen kostar 12 euro och den på fronten kostade nog runt 20. Ett vart kostar 21 euro och köra 4 varv kostar Paketpris 70 euro. Ska du åka, vänta tills juli 2009 då det kommer bli mycket kul och bilrikt kring nuerberg.

Aa ok? men vad menar ni med totalförbud att kopiera den?

Senast redigerat av Dann3 (18 november 2008)

Darkie dARKiE
18 november 2008 · 5 031 Inlägg

den ska symbolisera att just den bilen har kört på världens goaste bana..

Senast redigerat av Darkie (18 november 2008)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Dann3
18 november 2008 ·

Hittade ett företag som gjorde sådana smile Problemet löst!

Senast redigerat av Dann3 (18 november 2008)

Karl-Bertil
18 november 2008 · 518 Inlägg

går bilen fortare nu då o din körförmåga markant ökad ?

Senast redigerat av Karl-Bertil (18 november 2008)

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.
holyday Mek
18 november 2008 · 88 Inlägg

Dann3 skrev:
Hittade ett företag som gjorde sådana smile Problemet löst!

Har du ej kört på ringen så förtjänar du ej att ha en dekal på bilen.

Mvh Bert

Livet börjar vi 2 bars ladd
Audi RS4 Biopower "Performance made by Holyday" (2001)
snodd
19 november 2008 · 223 Inlägg

givetvis ska man inte ha en dekal om man inte vart där? fyy på dej dann3

Har funderat på o köra dit men hur är det med försäkringar? finns det nåt tillägg man kan köpa eller gäller dom inte alls när man kör på ringen?

Hamilton
19 november 2008 · 8 865 Inlägg

Är ju som vilket dekaltrim som helst, bara att klistra på och se glad ut.

Fotograf på tierpidag.se
OUTLAW1
19 november 2008 ·

har en "äkta" på min hoj.....fick de faktiskt av Sabine eftersom hon tyckte synd om mig då jag kraschade min mc i ett räcke...

2009 juli lär det bli en ny vända dit med nya mc:n!!!!

Dann3
19 november 2008 ·

Läste att det inte var så farligt dyrt att köra där? Måste man teckna någon annan sorts försäkring innan man kör där? Hade ju varit roligt att åka ner där nästa sommar!

viccoA
19 november 2008 · 3 110 Inlägg

Ang försäkringar.
Ringen är allmän väg, således gäller försäkringen men njaaa, inte helt säkert att alla bolag resonerar så ändå. Kör man på bana får man vara beredd på att kliva ur en skrotat bil, rycka på axlarna, borsta av sig och bogsera hem vraket...

Scuderia_Lusso Profile at Phoenix Foundation
19 november 2008 · 171 Inlägg

Ring och kolla med försäkringsbolaget innan. Jag gjorde det och jag spela in samtalet. Dyrt e det om du smäller dock. 1000 euro per meter räcke du plockar. Och kör man i 160+ och smäller så blir det några meter. ViccoA har helt rätt ang allmän väg. OCH MAN E INTE VÄRD EN NORDSCHLEIFE DEKAL OM MAN INTE HAR VART OCH SVETTATS BAKOM RATTEN DÄR!

Scuderia_lusso hast Benzin Um Bluth
FireTraXX DFFL
19 november 2008 · 9 020 Inlägg

Har man inte sträckt på benen utmed ringen så förtjänar man inte heller en dekal.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
19 november 2008 · 1 632 Inlägg

viccoA skrev:
Ang försäkringar.
Ringen är allmän väg, således gäller försäkringen men njaaa, inte helt säkert att alla bolag resonerar så ändå. Kör man på bana får man vara beredd på att kliva ur en skrotat bil, rycka på axlarna, borsta av sig och bogsera hem vraket...

så sant!

Mr_EmCom Med.lem
19 november 2008 · 3 759 Inlägg

Dåligt... dåligt

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Eisenhut
20 november 2008 · 1 827 Inlägg

viccoA skrev:
Ang försäkringar.
Ringen är allmän väg, således gäller försäkringen men njaaa, inte helt säkert att alla bolag resonerar så ändå. Kör man på bana får man vara beredd på att kliva ur en skrotat bil, rycka på axlarna, borsta av sig och bogsera hem vraket...

Man ska till och med känna sig lycklig om man kan resa sig ut och allt som behövs är en borstning av axlarna. wink Det innebär som sagt risker med bankörning, så man har det i åtanke...

Har inte kört nurburgring ännu, men till våren skall min bil prydas med dessa (iaf vissa av dom)

http://rejsa.nu/im/_annat/2443-new_2008-06-27-dekaler1.jpg

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Opelmadness German cars, quality and beyond
20 november 2008 · 8 197 Inlägg

Scuderia_Lusso skrev:
OCH MAN E INTE VÄRD EN NORDSCHLEIFE DEKAL OM MAN INTE HAR VART OCH SVETTATS BAKOM RATTEN DÄR!

Exakt. Tycker det är lite som att sätta ett emblem från en Lamborghini på en gammal sliten Volvo.. Alldeles fel. sad

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang