Angående: Träff för fotografer i Borås/Göteborgsområdet

Mr_dOhC
13 juli 2009 · 214 Inlägg

Grabber skrev:
Nu är det nån som blev riktigt sur... O det kan jag förstå!
Men nu var det lite väl mycket bensin i elden wink

Nu har ni vaknat till iallafall lol kanske kan bli nåt nu då wink
Det råkade bli denna tråd som fick en längre tids frustration över alla träffar som bara rinner ut i sanden tongue

Edil_ skrev:
Min tanke med Bollebygd var att det ligger mittemellan Borås och Göteborg.. Så slipper vi Boråsare åka en sisådär 7 mil, medan ni Göteborgare åker 2 km. Då blir det lika för alla, och kanske får fler människor att orka dra sig till träffen roll

Jag stresskörde Tvååker - Gbg - Bollebygd. 8mil bara till Gbg, hur långt det är till Bollebygd vet jag ej. Inga problem om det hade blivit nåt, men lite segt att komma till en tom parkering, surfa in på garaget via mobilen och konstatera att det blev inget hmm

Edil_ skrev:
Det var ett jäkla tjöt om mig i den här tråden va, lugn och fina nu!
Så, nu kan alla sluta klaga på trådskaparen, delvis mig roll

Jag ber om ursäkt! Nu vet jag/vi hur det ligger till med dig.

Grabber skrev:
Själv hade jag tänkt att komma men är man hemma bara över helgen så det är vanligt att nåt annat oplanerad dyker upp.

Känner igen det där, då jag själv jobbade i Norge i 9mån och var borta hemifrån ca 100tim/vecka

Dainty skrev:
Hade jag haft en bil å lätt att ta mig till olika ställen så hade jag velat ta på mig ansvaret att försöka styra upp den här träffen men det är inte lätt när man inte har körkört sad  Och då hade jag inte lagt den i Bollebygd utan i GBG eller ngt sådant... Men men sad Synd att det blev som det blev...

Behövs inte så mkt jobb, mer lite ideèr, planering i tråden, och som jag skrev, prioritering smile

Dom som bor i Gbg och har svårt att ta sig dit kan åka med mig, om det passar beroende på när det blir. En liten slant i soppapengar mottages gärna då man för tillfället är "fattig" arbetslös hmm

Senast redigerat av Mr_dOhC (13 juli 2009)

Volkswagen Passat GL Variant "Corvette Edition" (1987)
BMW 330d xDrive E91 "Bruksbilen" (2010)
Audi 200 20v TQ "BGM-109A" (1990)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
13 juli 2009 · 2 362 Inlägg

Vi får helt enkelt planera lite längre fram, nu åker jag till Spanien om en vecka, så kan inte på 3 veckor tongue Men jag kan komma, även om jag har säkert 7 mil till Bollebyggd!


Tycker det är surt för Mr_dOhC som åkte en sådan bra bit som han gjorde! Förstår varför han är sur!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Dainty QueenBitch
14 juli 2009 · 536 Inlägg

Jag drömde om fototräffen! Jag drömde att ingen orkade ta tag i det så jag gjorde det å det blev KAOS!! hahaha.. Ngr skulle hjälpa mig att styra upp allt men ingen av dom var där... å sen kom det massor av bilar.. säkert 150 st och alla ville på race så jag försökte fixa det men ingen hjälpte mig att styra upp ngt... sen var det en brunhårig kille med brillor i en vit bil som hjälpte mig.. sen kom jag på att dt var en fototräff och man skulle fota å sånt.... INTE racea tongue knas dröm (drömmer iofs ofta om människorna här på gorg)

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
14 juli 2009 · 2 362 Inlägg

Vit bil, brunhårig.. låter som jag ;D haha fasst dock inga brillor tongue

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Dainty QueenBitch
15 juli 2009 · 536 Inlägg

MadeByMe skrev:
Vit bil, brunhårig.. låter som jag ;D haha fasst dock inga brillor tongue

Hahaha aa smile Kanske var dig jag drömde om då...

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
Mr_dOhC
15 juli 2009 · 214 Inlägg

Dainty skrev:
Jag drömde om fototräffen! Jag drömde att ingen orkade ta tag i det så jag gjorde det å det blev KAOS!! hahaha.. Ngr skulle hjälpa mig att styra upp allt men ingen av dom var där... å sen kom det massor av bilar.. säkert 150 st och alla ville på race så jag försökte fixa det men ingen hjälpte mig att styra upp ngt... sen var det en brunhårig kille med brillor i en vit bil som hjälpte mig.. sen kom jag på att dt var en fototräff och man skulle fota å sånt.... INTE racea tongue knas dröm (drömmer iofs ofta om människorna här på gorg)

lollollol

Jag drömde samma sak....NOT wink

Brunt hår, brillor (jag kallar det visseligen glasögon), stämmer på mig tongue En vit Caddy har jag även om jag inte hade tagit den till träffen. HeHe

Grabber Dagdrömmare
15 juli 2009 · 2 836 Inlägg

Ni kan väl ta o starta en ny dejting tråd! big_smile

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Miklen
21 juli 2009 ·

Hade ja läst tråden så hade vi ju iaf vart 2 där då tongue Ja åker vart som helst när som helst om ja inte jobbar.. har ändå inge liv smile hehe.. Ska nog hålla lite mer koll på tråden kanske.. trodde som edil att den va stendöd sen länge smile

Dainty QueenBitch
21 juli 2009 · 536 Inlägg

dejtingtråd yikes gick inte så bra sist xD hahaha

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
Grabber Dagdrömmare
21 juli 2009 · 2 836 Inlägg

Miklen skrev:
Ja åker vart som helst när som helst om ja inte jobbar.. har ändå inge liv smile

Då kan jag rekommendera http://autopower.se/forum/topic.asp?id=214791 wink

Finns det intresse till helgen om det inte regnar?

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
tezzzy
21 juli 2009 · 54 Inlägg

När i helgen för på lördags är det ju bilutställning på Heden här i Göteborg..

lisanflisan fotograf
22 juli 2009 · 90 Inlägg

Jag kan nog i helgen, ska bara passa mammas häst.. suck. Annars är det ju bilutställning på Heden på lördag!?

Om man känner för de kan man ju träffas ett gäng o tjöta, så vet vi va vi är för typer tills nästa gg?

/Lisa

Grabber Dagdrömmare
22 juli 2009 · 2 836 Inlägg

Var ligger Heden i Gbg? Kanske efter bilutställningen isf?

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Shalle89
22 juli 2009 · 705 Inlägg

HEHE japp Heden ligger i mitten av GBG centrum.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Grabber Dagdrömmare
22 juli 2009 · 2 836 Inlägg

Ok där nånstans alltså wink

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Miklen
22 juli 2009 ·

Ja kan nog under dagen men är upptagen me grillfest på kvällen..men va e d för bilträff då ? Har ja HELT missat tongue

lisanflisan fotograf
22 juli 2009 · 90 Inlägg

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=142518
Där har ni info om träffen.. Ses vi där?

MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
23 juli 2009 · 2 362 Inlägg

Blir svårt för mig att flyga hem från Spanien för detta.. smile

Hoppas ni kommer ha trevligt! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Dainty QueenBitch
23 juli 2009 · 536 Inlägg

heheh har ni redan fattat att dt händer saker på Heden på lördag? tongue Informationen ang dt spreds ju redan i maj tongue

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang