2756
Sök

Hur bröt sig "idioterna" in i eran bil och vad snodde de?

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 november 2008
#21
_-_-_V I K T I G T !!_-_-_


LÄS!


Tycker vi skippar all information om HUR man ska komma in i bilar eller hur folk har gjort.
Berätta istället vad som blivit stulet/Våldats sönder.
Eller nått annat kul med händelsen.
Vi här på Gorg vill ju inte uppmana folk till att tjäla bilar eller hur grabbar o flickor  wink
Puss o kram sig/ Leifi Plomeros! big_smile
Senast redigerat av Children-Of-Bodom (26 november 2008)

C H E V R O L E T <3

1 161 Inlägg
26 november 2008
#22
farsan hade inbrott i sin (även min) gammla Golf mk2.. dom hade lyckats ta sej in utan att ha sönder nånting o väl inne dragit sönder alla kablar till tändningslåset men inte lyckats att starta den.. sen när ja va o kollade i den o skulle se om nått va borta så hittade jag en mp3 spelare ett cigg paket o lite annat som dom lyckats tappa i bilen tongue

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 november 2008
#23
__hogberg__ skrev:
farsan hade inbrott i sin (även min) gammla Golf mk2.. dom hade lyckats ta sej in utan att ha sönder nånting o väl inne dragit sönder alla kablar till tändningslåset men inte lyckats att starta den.. sen när ja va o kollade i den o skulle se om nått va borta så hittade jag en mp3 spelare ett cigg paket o lite annat som dom lyckats tappa i bilen tongue
Amatörer! men tur för dig  smile

C H E V R O L E T <3

15 Inlägg
26 november 2008
#24
de borrade upp tanklocket på min förra golf, dock  vet jag inte om de snodde någon soppa, det var då nästan fullt när jag kollade... kanske pinkade i tanken? hoppas de fick järnstickor i ballen då.. rostig var den dessutom hehe big_smile

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
26 november 2008
#25
Honker skrev:
de borrade upp tanklocket på min förra golf, dock  vet jag inte om de snodde någon soppa, det var då nästan fullt när jag kollade... kanske pinkade i tanken? hoppas de fick järnstickor i ballen då.. rostig var den dessutom hehe big_smile
HAAAH!  lol

C H E V R O L E T <3

7 100 Inlägg
26 november 2008
#26
min halvbror hadde inbrott i sin gammla mazda!de ända som snodde var en påse chips,smulorna lämmnade dom/han/hon kvar lol

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

"Ijenkligen"
786 Inlägg
27 november 2008
#27
08-04-23 blev min grill stulen, och en blinkers blev förstörd.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/509726_rdnwj5.jpg

08-04-25 blev min katalysator stulen yikes
https://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/326320_owl3no.jpg

08-06-23 var jag i italien, när min svärfar ringde och sa att någon hade gjort inbrott i bilen och stulit massa brända skivor och rotat i handskfacket lol

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
27 november 2008
#28
jag har haft tur, forumtom att dom bände bort en grupp-A vinge från en lek 240 jag hade, tur i oturen fick dom inte bort vingen hel då halva satt kvar (men dom tog med sig den andra halvan hahahah)

men varit med i sthlm då morsan blev av med sin GPS, å dom vet ju idag hur man knäcker rutor utan att larmet går, då va det höger framsido ruta som va inslagen... visserligen satt det inte larm i bilen men försäkringsbolaget förklarade de mystiska skadorna på dörren att dom hade klirrat den "ljudlöst"
Senast redigerat av Xoff (27 november 2008)


. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
27 november 2008
#29
opeltiffi skrev:
08-04-23 blev min grill stulen, och en blinkers blev förstörd.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/509726_rdnwj5.jpg

08-04-25 blev min katalysator stulen yikes
http://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/326320_owl3no.jpg

08-06-23 var jag i italien, när min svärfar ringde och sa att någon hade gjort inbrott i bilen och stulit massa brända skivor och rotat i handskfacket lol
Ang Katalysator är mycket vanligt i gbg områderna!
500 kr styck så visst fan arbetar även polacker riktigt när det finns cash wink

C H E V R O L E T <3

"Ijenkligen"
786 Inlägg
27 november 2008
#30
Children-Of-Bodom skrev:
opeltiffi skrev:
08-04-23 blev min grill stulen, och en blinkers blev förstörd.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/509726_rdnwj5.jpg

08-04-25 blev min katalysator stulen yikes
http://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/326320_owl3no.jpg

08-06-23 var jag i italien, när min svärfar ringde och sa att någon hade gjort inbrott i bilen och stulit massa brända skivor och rotat i handskfacket lol
Ang Katalysator är mycket vanligt i gbg områderna!
500 kr styck så visst fan arbetar även polacker riktigt när det finns cash wink
Det var tydligen en stöldvåg av katalysatorer på volvo 7/900 i sommras. Min bil stod på volvo i 8 veckor p.g.a att dte inte gick att hitta begagnade originalkatalysatorer, och försäkringsbolaget ville inte betala en ny originalkatalysator, piratdelar gick bra, men det ville inte volvo montera. Efter 8 veckor flyttade jag bilen till en annan verkstad, som fixade den på en dag big_smile

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
27 november 2008
#31
opeltiffi skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
opeltiffi skrev:
08-04-23 blev min grill stulen, och en blinkers blev förstörd.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/509726_rdnwj5.jpg

08-04-25 blev min katalysator stulen yikes
http://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/326320_owl3no.jpg

08-06-23 var jag i italien, när min svärfar ringde och sa att någon hade gjort inbrott i bilen och stulit massa brända skivor och rotat i handskfacket lol
Ang Katalysator är mycket vanligt i gbg områderna!
500 kr styck så visst fan arbetar även polacker riktigt när det finns cash wink
Det var tydligen en stöldvåg av katalysatorer på volvo 7/900 i sommras. Min bil stod på volvo i 8 veckor p.g.a att dte inte gick att hitta begagnade originalkatalysatorer, och försäkringsbolaget ville inte betala en ny originalkatalysator, piratdelar gick bra, men det ville inte volvo montera. Efter 8 veckor flyttade jag bilen till en annan verkstad, som fixade den på en dag big_smile
Pissigt service asså.
Men bra att den andra firman ordna det så snabbt!

C H E V R O L E T <3

998 Inlägg
27 november 2008
#32
Ska inte säga hur dom gjorde det är min hemlighet.
Men det dom tog var 1 japansk yen, 1 USA cent, 0.5 bulgariska leva, 1 turkisk lira och 50 öre i danska kronor.

Rörde inte radion eller mina skivor, men dom kanske skulle ut och resa smile  vad vet jag.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

I brist på annat :)
526 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#33
LordLife skrev:
Ska inte säga hur dom gjorde det är min hemlighet.
Men det dom tog var 1 japansk yen, 1 USA cent, 0.5 bulgariska leva, 1 turkisk lira och 50 öre i danska kronor.

Rörde inte radion eller mina skivor, men dom kanske skulle ut och resa smile  vad vet jag.
Myntsamlare wink

4 001 Inlägg
27 november 2008
#34
jag hade en gammal vinterbil som var rejält upprostad, tändningslåset & jag hade aldrig någon nyckel den startades med en skruvmejsel som alltid låg i bilen.

Några kompisar roade sig med att låsa bilen och jag fick göra inbrott i den, det var inte så svårt, bara böja ut dörrplåten i nederkant och sträcka upp armen å låsa upp. Nu till saken med inbrottet i den, hade varit iväg på jobb någon vecka och när jag kom tillbaka så låg det glassplitter vid höger bakdörr (den dörren var troligtvis fortfarande låst efter kompisarnas lilla skämt) och den lilla sidorutan var pangad å dom hade snott en gammal Clarion-bandare som det saknades volymratt & knapp 4 & 5 för radiostationer.

J*vla amatörer lollol

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

504 Inlägg
27 november 2008
#35
opeltiffi skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
opeltiffi skrev:
08-04-23 blev min grill stulen, och en blinkers blev förstörd.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/509726_rdnwj5.jpg

08-04-25 blev min katalysator stulen yikes
http://www1.garaget.org/gallery/archive/16745/326320_owl3no.jpg

08-06-23 var jag i italien, när min svärfar ringde och sa att någon hade gjort inbrott i bilen och stulit massa brända skivor och rotat i handskfacket lol
Ang Katalysator är mycket vanligt i gbg områderna!
500 kr styck så visst fan arbetar även polacker riktigt när det finns cash wink
Det var tydligen en stöldvåg av katalysatorer på volvo 7/900 i sommras. Min bil stod på volvo i 8 veckor p.g.a att dte inte gick att hitta begagnade originalkatalysatorer, och försäkringsbolaget ville inte betala en ny originalkatalysator, piratdelar gick bra, men det ville inte volvo montera. Efter 8 veckor flyttade jag bilen till en annan verkstad, som fixade den på en dag big_smile
Så fick du säkert din stulna katalysator monterad på din bil igen, efter att din stulna katalysator hade blivit såld till firman som satte dit den. wink

HÅRDROCK

"Ijenkligen"
786 Inlägg
27 november 2008
#36
PuppPutte skrev:
opeltiffi skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Ang Katalysator är mycket vanligt i gbg områderna!
500 kr styck så visst fan arbetar även polacker riktigt när det finns cash wink
Det var tydligen en stöldvåg av katalysatorer på volvo 7/900 i sommras. Min bil stod på volvo i 8 veckor p.g.a att dte inte gick att hitta begagnade originalkatalysatorer, och försäkringsbolaget ville inte betala en ny originalkatalysator, piratdelar gick bra, men det ville inte volvo montera. Efter 8 veckor flyttade jag bilen till en annan verkstad, som fixade den på en dag big_smile
Så fick du säkert din stulna katalysator monterad på din bil igen, efter att din stulna katalysator hade blivit såld till firman som satte dit den. wink
Nej, jag fick helt ny katalysator och främre rör smile

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

I brist på annat :)
526 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
#37
kolvas skrev:
jag hade en gammal vinterbil som var rejält upprostad, tändningslåset & jag hade aldrig någon nyckel den startades med en skruvmejsel som alltid låg i bilen.

Några kompisar roade sig med att låsa bilen och jag fick göra inbrott i den, det var inte så svårt, bara böja ut dörrplåten i nederkant och sträcka upp armen å låsa upp. Nu till saken med inbrottet i den, hade varit iväg på jobb någon vecka och när jag kom tillbaka så låg det glassplitter vid höger bakdörr (den dörren var troligtvis fortfarande låst efter kompisarnas lilla skämt) och den lilla sidorutan var pangad å dom hade snott en gammal Clarion-bandare som det saknades volymratt & knapp 4 & 5 för radiostationer.

J*vla amatörer lollol
"muhahahah, vi gör en inbrott i en bil och snor en stereo!! nu är lika coola som andra inbrottstjuvar" hmm

sorgligt...... ibland undrar man vad folk är ute efter....

827 Inlägg
27 november 2008
#38
kanske låter sjukt men har inte förstått hur dem lyckades...
bak lyktan va sönder och de hade stoppat i folie bit istället för glödlampan... inga rutor krossade men larmet blev ur kopplat och bilen låste upp sig tydligen blev av med stereo som kostade 6 tusen...

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

119 Inlägg
27 november 2008
#39
328cabbish skrev:
kanske låter sjukt men har inte förstått hur dem lyckades...
bak lyktan va sönder och de hade stoppat i folie bit istället för glödlampan... inga rutor krossade men larmet blev ur kopplat och bilen låste upp sig tydligen blev av med stereo som kostade 6 tusen...
Shit! Det är ju inte så svårt att räkna ut vem det var! Det var såklart McGyver... Var det folien från ett tuggummipapper också? smile

654 Inlägg
27 november 2008
#40
Bara stöldförsök på Forden - "idioterna" krossade bakrutan och försökte tjuvkoppla utan att lyckas. Baslåda, cd-skivor och stereo fanns men dessa rördes inte. De vara bara ute efter själva bilen.
Senast redigerat av danhild (27 november 2008)


Sök