Denna tråden hade jag missat

När jag kommer till uppkörningen får jag veta att kontrollantetn är nyutbildat, så han har en kontrollant åt honom som sitter i baksätet. Kändes väl sådär att ha två kontrollanter.
De första jag får som uppgift är säkerhetskontrollen då.
-"Kolla däcken"
okeeej, lät ju lite luddigt, men slängde ett öga på dom o sa att dom ser ju bra ut, hehe.
Sen var det vänstersväng på landsvägskörning, vilket inte var några större problem. Hade en parkringsficka precis innan som jag ställde mej i och släppte om bakomvarande bilar.
Vidare, tillbaka till landsvägen och köra på den en stund. En del hastighetsförändringar (90 - 70 - 90), som jag antar att dom kollade att jag kunde hålla hastigheten på.
Sen är de lite blackouts

, på nått vänster kom jag in till "stan" och fick uppmaningen att följa skyltar till sjukhuset. Sagt och gjort, efter det dags för parkering.
Fick lite problem då jag skulle ställa mej mellan två bilar, och jag tyckte själv att det var en stor och klumpig bil jag hade. Men när jag börjat förbereda mej för att parkera mellan två, kör bilen framför ut från sin plats, så jag kör bara rakt fram, och vips så stod jag mellan två bilar (om ni nu förstår hur jag menar). Vidare upp mot torget och köra lite högerregler, cykelbanor och övergångsstället.
Sen närmar det sej slutet och jag ska följa skyltar igen, och när vi börjar närma oss slutdestinationen (som även var start då), så säger han bara åt mej att jag kan köra tillbaka.
"Ditt förarprov är Godkänt, Grattis!"
Tackar o bockar, o sen bär det av hemmåt