2333
Sök

Varning För Tjuvar I Lidköping

91 Inlägg
5 maj 2009
"Hoppas det händer nått snart" har jag läst 20 gånger nu , fan gör nått om ni ser den tattarbilen köra runt, samla ihop ett gäng och knacka lite. Får polisen tag på dom händer det ju inte särskilt mycket.

139 Inlägg
5 maj 2009
r-ted skrev:
fan va sur man blir när man läsre sånt här.
Åkte dagen till ära i min ferrari 355, kommer ikapp en ful omega (4dörrars) med några nysvenskarr i.
h

Det heter utlänningar eller invandrare, nysvenskar säger bara sossar och vänsterpartister;)

Blir så jävla förbannad på alla kleptomaner som finns i det svenska samhället.

Dem jobbar inte för det vill dem inte och sen kan dem inte ens få ett jobb då dem aldrig gått i skolan så det dem lever på e just detta och socialbidrag.

Här i enköping finns det också ett stort pundarpack bestående av en blandning av svenskar, araber,somalier och främst ziggisar.

Bilstölder,skadegörelse, mopedstölder, bilinbrott, ja man läser sånt i lokaltidningen varenda helg.

Det snuten gör istället är att jaga moppepojkar och stoppa folk p.g.a t.ex olämpliga lysen på bilen eller så.

Sist jag mötte snuten så gjorde dem en u sväng på ett huvudled en kväll bara för att jag hade mina kristallvita angel eyes och dimljusen, dock tog dme fel och stoppade istället bilen bakom mig då jag slog om till halvljus.

Senare så vart jag jagad av ett zigenarpack i en stulen bil som förmodligen försökte preja mig eller stoppa mig och sno bilen min.

Tipsade snuten om detta och fick senare reda på att bilen dem körde i va stulen och att dem skulle hålla utkik efter bilen.

Vad hände sen?

Jo, typ 5 dagar efter denna incident så kör dem fortfarande runt i samma jävla bil, så svårt är det ju inte att plocka denna bil då stan är pissliten.mad

841 Inlägg
5 maj 2009
men du behöver inte dra alla invandrare o va de nu är bara för ett par gör så, ja känner tex. svenskar som är värre än vissa invandrare och tänk på att de finns utläningar som faktiskt jobbar och svenskar som går på social osv  så dra inte alla över ett o samma sträck

22 Inlägg
5 maj 2009
dadooo skrev:
men du behöver inte dra alla invandrare o va de nu är bara för ett par gör så, ja känner tex. svenskar som är värre än vissa invandrare och tänk på att de finns utläningar som faktiskt jobbar och svenskar som går på social osv  så dra inte alla över ett o samma sträck

Håller med dig...helt å hållet...finns "Haiwaner och meshnoner" bland både svenskar och folk med invandrarbakgrund:)..och är lite ute att skylla på invandrare när det händer nåt. Det är klart att det finns både kriminella, pundare, och annat löst folk i båda lägren..och att invandrare hamnar i kriminalitet beror enl min åsikt till stor del på segregation och utanförskap...sen kommer det givetvis folk till sverige från alla vädersträck som kan ha "långa fingrar" och tung kriminell bakgrund...men det är ju nåt för SÄPO och Polis att ta tag i om de får lite mer resurser...och slutar jaga moppekillar..och cyklister.

Mn det finns en massa krajare till svenskar också...har sett dem genom åren..allt ifrån skadegörelse, sno diesel, stjäla bilar å slakta , organiserad stöld på Volvo och Saab, m.m....men det är ingen som vill kännas vid..och för att inte tala om all ekonomisk brottslighet...sååå slutsatsen är att det finns svin i alla led.

Slutligen till eder som hackar på invandrare och att sverige går dåligt p.g.a dem...så kan jag säga att felet är att staten får betalt för att ta in invandrare till sverige oavsett om vi har plats eller inte...så jag tycker det är politikerna som skapat detta infekterade ämne...det var inte en svensk som klaga när invandrarna kom på 60-70 talet...finns t.o.m SF-Journalfilmer som visar hur vi svenskar tog emot Ungrare, jugoslaver, polacker, estländare, m.fl i våra hem när t.ex Scania m.fl behövde arbetare....men det var innan folkhemmet försvann och egosvensken kom till.

Ta fast biltjuvar och krajare med alla metoder även om de krävs okonventionella metoder fattar inte att polisen inte kunnat spåra några av de stölder inbrott och bilstölder har ju pågått i Lidköping sedan 3 år tillbaka..??

smile

261 Inlägg
5 maj 2009
Janosch skrev:
Fy fan så surt. Vart kan man bo nu förtiden utan att det finns tattare?

Hur FAN vetu du att det är tattare????

håll koll iställe för att snacka skit..sånt ska absolut inte hända!!

Me-BboyLuna

261 Inlägg
5 maj 2009
Elitemaster skrev:
r-ted skrev:
Åkte dagen till ära i min ferrari 355, kommer ikapp en ful omega (4dörrars) med några nysvenskarr i.
h

Det heter utlänningar eller invandrare, nysvenskar säger bara sossar och vänsterpartister;)

Dem jobbar inte för det vill dem inte och sen kan dem inte ens få ett jobb då dem aldrig gått i skolan så det dem lever på e just detta och socialbidrag.

Här i enköping finns det också ett stort pundarpack bestående av en blandning av svenskar, araber,somalier och främst ziggisar.

Bilstölder,skadegörelse, mopedstölder, bilinbrott, ja man läser sånt i lokaltidningen varenda helg.

Det snuten gör istället är att jaga moppepojkar och stoppa folk p.g.a t.ex olämpliga lysen på bilen eller så.

Sist jag mötte snuten så gjorde dem en u sväng på ett huvudled en kväll bara för att jag hade mina kristallvita angel eyes och dimljusen, dock tog dme fel och stoppade istället bilen bakom mig då jag slog om till halvljus.

Senare så vart jag jagad av ett zigenarpack i en stulen bil som förmodligen försökte preja mig eller stoppa mig och sno bilen min.

Tipsade snuten om detta och fick senare reda på att bilen dem körde i va stulen och att dem skulle hålla utkik efter bilen.

Vad hände sen?

Jo, typ 5 dagar efter denna incident så kör dem fortfarande runt i samma jävla bil, så svårt är det ju inte att plocka denna bil då stan är pissliten.mad

Det är jävligt kränkande det skriver alltså!

hur fan kan du veta att just SVARTSKALLARNA är dom som gör mest skit vahh??förstår inte att du kan snacka skit om oss när du går varenda dag hos ahmeds pizzeria

Me-BboyLuna

139 Inlägg
5 maj 2009
BboyLuna skrev:
Elitemaster skrev:
r-ted skrev:
h

Vad hände sen?

Det är jävligt kränkande det skriver alltså!

hur fan kan du veta att just SVARTSKALLARNA är dom som gör mest skit vahh??förstår inte att du kan snacka skit om oss när du går varenda dag hos ahmeds pizzeria

Du har missuppfattat mig..

Vart ser du att jag har skrivit att invandrarna begår flest brott?

Jag skrev att här finns det både kriminella svenskar och invandrare.

Så läs mitt inlägg ännu en gång!!

VW Takes Over!
67 Inlägg
24 maj 2009
Inbrott i kompisens volvo igår kväll!

Är de på g nu igen?:S

60 Inlägg
24 maj 2009
Dom är alltid på G tyvärr :S Det finns alldeles för många "tattare"/långfingriga as i Västergötland framförallt Lidköping och Vara trakten. Det är inte bara invandrare som många tror utan mest svenskar.
Jag vet att det är flest Volvo-bilar som blir drabbade men tyvärr är det så att dessa människor som plockar grejor från bilar är (mestadels) volvo-raggare. Vill inte trampa på någons tår men så är det tyvärr.

Det är så jävla tråkigt att man inte kan ha sina grejor i fred! Och dessutom att vi betalar dyr skatt och polisen inte gör ett piss åt saken är helt sjukt!

VW Takes Over!
67 Inlägg
24 maj 2009
Pejjen skrev:
Dom är alltid på G tyvärr :S Det finns alldeles för många "tattare"/långfingriga as i Västergötland framförallt Lidköping och Vara trakten. Det är inte bara invandrare som många tror utan mest svenskar.
Jag vet att det är flest Volvo-bilar som blir drabbade men tyvärr är det så att dessa människor som plockar grejor från bilar är (mestadels) volvo-raggare. Vill inte trampa på någons tår men så är det tyvärr.

Det är så jävla tråkigt att man inte kan ha sina grejor i fred! Och dessutom att vi betalar dyr skatt och polisen inte gör ett piss åt saken är helt sjukt!

Håller helt med dej!

341 Inlägg
3 augusti 2009
Dags att lyfta denna tråden igen. Har precis kommit in efter en stunds sökande. Någon var inne i min bruksbil och rotade. Blev upptäckt och sprang därifrån.

En röd Volvo 740 fanns i närheten.

Jag är lite oroad över att det är tävlingsbilen någon fått nys om. Den kan de leta länge efter här hemma wink

Tips, förslag, eller namn via PM funkar fint smile

68 Inlägg
11 augusti 2009
Fan sinnes sjukt , dyrt att äga bil idag
om man ska betala alla självrisker pga nån inte kan gefan,, Försök få regnr på bilarna ni misstänker

53 Inlägg
30 augusti 2009
Stulen svart xc-grill utan emblem till x40, stulen natten mellan 29-30 aug i lidköping

Alla tips mottages! Även en liten belöning finns!

198 Inlägg
22 september 2009
ja att man fan inte får ha saker ifred..har själv blivigt av med blinkers takvinge och grill i lidköping..

volvo turbo

1 024 Inlägg
22 september 2009
ta den finaste bilen ni har ställ den där dom ofta tar saker göm er ett stort jävla gäng med basbollträ bonka skiten ur varenda jävel big_smile eller håll bara fast dom å ring polisen....

1 217 Inlägg
22 september 2009
Det är ju i Lidköping?  Är det inte bara fråga runt bland grannarna?

det är ju ingen storstad direkt

Flickspanare
728 Inlägg
23 september 2009
Pejjen skrev:

Ja en sitter behind bars nu, ingen nämd.

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..

Tvivlare
2 266 Inlägg
25 september 2009
lundwall skrev:
masse_b skrev:
de har tagit den dåvarande lyxbilen bmw och nu är de antagligen svenska kvalitetsbilen som också ska beslagtas

ÅK

Haha. Usch så pinsamt att det finns människor med dina åsikter smile

Att det finns lokala "tattare" (äckliga människor i snötvättade jeans, nån form av hockeyfrilla eller långt hår, träningskläder med neondetaljer och gärna ett förnamn som slutar på bokstaven y, vars, troligen, feta fru/flickvän/osäker KK-status heter något i stil med Ann-Louise men kallas något i stil med Lollo, och en asskabbig schäfer som heter Rex eller King eller så, och ett par ungar med grava ADHD-liknande problem) som bor på landet nära den lite större staden kör omkring i en gammal skabbig bil (med osäker ägar/försäkring/skatt/besiktningstatus) och snor allt dom kan komma över, gärna i temaveckor efter nån idé en kväll hos Leffe och Maggan på polskt fultjack och riktigt dåligt hemgjort vin, (det där var för övrigt kvällens längsta passus) det är ju inget lokalt för just Lidköping. Inte heller är det ovanligt att de kör hårt några veckor med några småstölder på ett ställe, för som många skriver här, så bryr sig polisen föga om en krossad ruta eller en ryckt dussinspoiler på en Volvo. På så sätt kan dom operera rätt länge på ett ställe och på så sätt maximera sin inkomst, eller vad dom nu får ut av att rycka skrot från folks gamla slöförtis smile

För övrigt så verkar de som har icke-svenska gener i den här tråden vara mycket bättre på svenska språket än svenskarna. Bara en liten tanke uttalad högt.

kan inte mer än gapskratta efter att ha läst detta inlägget! big_smile de stämmer precis in på vad jag tycker big_smile (gillar ni inte vad jag skriver är ni välkomna att klaga, jag är skitduktig på att ignorera folk)

Hoppas dock nån får stopp på en här sjuförtifemman och att sakerna återkommer till sina ägare.. följ efter den o punka hjulen på nåt vis? smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

1 150 Inlägg
25 september 2009
Den som spotta på min bil och la skruv under vänster fram däck vid mcdonalds 25/9 när träffen var kan erkänna de nu !får ja reda på vem de var ......

110 Inlägg
26 september 2009
Såg en volvo (740 eller 940) som lallade runt i sthlm för nån dag sen som hade en stor ljusgrön framspoiler stickandes ut ur bakluckan...

Gorg-o-holic...

Sök