r-ted skrev:
fan va sur man blir när man läsre sånt här.
Åkte dagen till ära i min ferrari 355, kommer ikapp en ful omega (4dörrars) med några nysvenskarr i.
h
Det heter utlänningar eller invandrare, nysvenskar säger bara sossar och vänsterpartister;)
Blir så jävla förbannad på alla kleptomaner som finns i det svenska samhället.
Dem jobbar inte för det vill dem inte och sen kan dem inte ens få ett jobb då dem aldrig gått i skolan så det dem lever på e just detta och socialbidrag.
Här i enköping finns det också ett stort pundarpack bestående av en blandning av svenskar, araber,somalier och främst ziggisar.
Bilstölder,skadegörelse, mopedstölder, bilinbrott, ja man läser sånt i lokaltidningen varenda helg.
Det snuten gör istället är att jaga moppepojkar och stoppa folk p.g.a t.ex olämpliga lysen på bilen eller så.
Sist jag mötte snuten så gjorde dem en u sväng på ett huvudled en kväll bara för att jag hade mina kristallvita angel eyes och dimljusen, dock tog dme fel och stoppade istället bilen bakom mig då jag slog om till halvljus.
Senare så vart jag jagad av ett zigenarpack i en stulen bil som förmodligen försökte preja mig eller stoppa mig och sno bilen min.
Tipsade snuten om detta och fick senare reda på att bilen dem körde i va stulen och att dem skulle hålla utkik efter bilen.
Vad hände sen?
Jo, typ 5 dagar efter denna incident så kör dem fortfarande runt i samma jävla bil, så svårt är det ju inte att plocka denna bil då stan är pissliten.