2277
Sök

Volvo Amazon 1967.

267 Inlägg
25 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
JOBBA PÅ big_smile blir fina fisken:P kul bygge

mjo tackar tackar, ska försöka så gott ja kan börjar ju bli lite varmare så ja ska någ snart börja med alla balk lagningar som måste göras ... kanske också ska köpa in ett till projekt , ett långtids projekt... men får se vad banken säger... lätt översättning morsan big_smilebig_smile

19 Inlägg
27 januari 2009
240kenna skrev:
sj740 skrev:
240kenna skrev:
uppdatering utan bild denna gång då... ska köpa en ventil båge imorgon så ja kan ta dän ventilerna på toppen, sen tvätta rent den o sen ska min polare ta och porta och plana toppen, riktig glad över det tongue... annars kommer det någ inte hända mkt mer beroende på när ja blir frisk, har feber eller nåt kommer inte ihåg när jag hade det senast men hade frossa eller vad det heter och varm panna, ont i halsen hade ja också... rent förjävligt tycker ja... aja men ja mår lite bättre idag så förhoppningsvis blir ja någ frisk..

allt för idag//släggmekarn

Jag o jag tror alla andra oxå skiter i vad du har för sjukdom, det räcker med att säga att du är sjuk!tongue

mm men vet du vad kruxet är.... JAG skiter i att ni skiter i vad jag hör för sjukdom... jag ville bara förklara lite snabbt att jag var sjuk, Det kanske finns nån som kanske tycker det är intressant o finns det innga såna så lägger jag ner denna tråd punkt slut... .PS. sluta klaga på min tråd SIMON!!

Jaja men då kan du ju lika gärna börja skriva dagbok här också. Om du vad du gör om dagarna när du inte mekar med bilen. Hur det går i skolan o på praktiken. Att jag har tagit körkort. Vad du äter till frukost, lunch o middag. O när du endå är igång kan du ju oxå lägga upp bild på vad du har för kläder på dig varje dag. Med Mera...

Nerrå bara skoja, jag säger som oggy_swe säger: jobba på bara.

Ps.
Gurra sa att vi skulle köra bort toppen till honom nån dag.

utbildad klant
2 197 Inlägg
27 januari 2009
he he bra du håller med mig;) Min BANK/Mamma är trött på låna mig pengar:P så måste sälja volvon nu

Mvh O.Frankeståhl

267 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
he he bra du håller med mig;) Min BANK/Mamma är trött på låna mig pengar:P så måste sälja volvon nu

jävla skit då ... vad ska du göra om dagarna då då ?

86 Inlägg
28 januari 2009
coolt projekt big_smile blir nog bra tillslut detta big_smile

Bly fot? Nej bara tung på gasen

267 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
acix skrev:
coolt projekt big_smile blir nog bra tillslut detta big_smile

mjo man tackar hoppas själv på det så , får se hur det blir... är i en liten torr säsong just nu... väntar på plåt o pengar, men snart :p

utbildad klant
2 197 Inlägg
28 januari 2009
vadå göra;)? du menar utan volvon:P ja du får la pilla ådi. sålde volvon idag känns tungt men men. Ska byta till en 165 a sen;)

Mvh O.Frankeståhl

267 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
vadå göra;)? du menar utan volvon:P ja du får la pilla ådi. sålde volvon idag känns tungt men men. Ska byta till en 165 a sen;)

juste du har ju en audi oxå ja .... aja ok men då e det ju lungt tongue... 165 det tänkte ja med köpa för ett tag sen ... men sen blev ja kär i el camino o sen komm ja till amazonen som blev en lika stor kärlek där med big_smile
Senast redigerat av 240kenna (28 januari 2009)

LoOw & SloW
46 Inlägg
29 januari 2009
ser bra ut, som alltid smile Mer updates bara tongue

Ps: hörde att epan e hemma, sa jag inte att den skulle komma igång igen smile

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 januari 2009
JA el camino är en fin bil men dyr:P lite skillnad med amazon:P tror en 164 sett cool ut med mina fälgar:P

Mvh O.Frankeståhl

267 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
Juuhaan skrev:
ser bra ut, som alltid smile Mer updates bara tongue

Ps: hörde att epan e hemma, sa jag inte att den skulle komma igång igen smile

joo det sa du ... du var den ända o det var ditt hopp som fick liv i deisla doris igen big_smile

267 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
JA el camino är en fin bil men dyr:P lite skillnad med amazon:P tror en 164 sett cool ut med mina fälgar:P

mjo det skulle någ vara nåt o sen en riktigt vass motor på också big_smile Men blir det nåt 164 projekt för dig eller är det en framtidsplan?

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 januari 2009
det blir i framtiden ska ta det lite lugnt nu:P mend et kommer bygga lite smått på ådin ås en får jag se

Mvh O.Frankeståhl

267 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
det blir i framtiden ska ta det lite lugnt nu:P mend et kommer bygga lite smått på ådin ås en får jag se

ok snygga till audin lite så den inte blir utstött o känner sig ledsen big_smilebig_smile

utbildad klant
2 197 Inlägg
29 januari 2009
haha det ska jag;) den känner sig nog lite dissad nu efter som flexröret underpajja så måste byta XD:P

Mvh O.Frankeståhl

267 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
en kort uppdatering så att ni inte börjar tror att ja har lagt ner projektet:P det kommer jag aldrig göra wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68507/557441_s57dy8.jpg
dålig bild, förlåt... tog och kapade ut en vanlig 2mmers plåtbit i en rektangeln

https://www1.garaget.org/gallery/archive/68507/557442_daxi34.jpg
och satte dit den över den balken jag satte dit förra veckan:P har itne svetsat den än, ska köpa en svetshjälm som bländar av själv, eller vad den heter... för allt skin på mitt huvud har börjat flagna p.g.a att ja inte hade nån hjälm utan bara bluda ... sved lite gran big_smile aja får hem plåt nästa vecka så ja kan börja ordentlig... har även ringt runt lite för o försöka hitta nåt vetigt trim te amazonen ...

aja det var väll allt för idag//Släggmekarn

utbildad klant
2 197 Inlägg
31 januari 2009
Ser fint ut big_smile man får la en prov runda i den sen?tongue

Mvh O.Frankeståhl

267 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
Ser fint ut big_smile man får la en prov runda i den sen?tongue

hehe mjo det kan du få om du bor i närheten av linköping för ja drar inga 30 mils rundar så där tongue

4 Inlägg
31 januari 2009
Det ser bra ut jobba på:)

utbildad klant
2 197 Inlägg
31 januari 2009
hehe:P jo du måste ju dra en lång första runda så du ser den funkar;)

Mvh O.Frankeståhl

Sök