Igår gjorde jag en väldigt hård felsökning. Ni ska veta vad jobbigt det var! Jag behövde 10 cd-skivor och öronen . Det var dags att leta vibrationer. Vilket jag hittade. Hållarna som jag tog bort och gjorde hål i. De är för tunna och får egenresonans. Hoppas det täcker att kleta på lite asfaltsmatta. Dessutom så verkar gallren sitta dåligt fast. Så de ska limmas fast.
ok hoppas du lyckades få bukt med viberatinerna vill ha bilder
Nu har jag hållit på med lite tråkiga saker . Men det ska det bli ändring på! Jag har stora förhoppningar på att få saker gjort vecka 8.
Bara en liten fråga. Jag vet att det finns massor av intressanta byggen här på projektdelen. Så det känns nästan som att mitt lilla bygge är överflödigt. Det tar massor av tid att fota och lägga upp bilder. Så det vore kul att veta ifall det är någon som får ut något av min tråd? Annars finns det ju ingen mening med att jag lägger en tid på att uppdatera tråden.
en kommentar....hahaha..... jag tycker iaf att du ska fortsätta man e ju nyfiken på slutresultatet + att du e ju väldigt bra att fota å beskriva..mvh patrik
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Har följt projektet hela tiden men ej kommenterat tror jag.. klart du ska fortsätta me tråden!!
MVH E30racing
Tack, det behövs lite uppmuntran. Jag har det fruktansvärt körigt med allt annat som måste göras . Så ljudbygget har tyvärr hamnat lite i skymundan. Men vecka 8 är jag ledig och då ska det hända gräjor!
Nu har jag i och för sig hållit på med lite tråkiga saker . Men det ska det bli ändring på! Jag har stora förhoppningar på att få saker gjort vecka 8.
Bara en liten fråga. Jag vet att det finns massor av intressanta byggen här på projektdelen. Så det känns nästan som att mitt lilla bygge är överflödigt. Det tar massor av tid att fota och lägga upp bilder. Så det vore kul att veta ifall det är någon som får ut något av min tråd? Annars finns det ju ingen mening med att jag lägger en tid på att uppdatera tråden.
Jag följer tråden, och läser varenda update, så du får inte lägga ner tråden
Tack allihopa! Har visst missat att kolla hur många som läser tråden. Med detta intresse så är det deffenitivt värt den tid det tar att fotografera och lägga upp bilder .