1807
Sök

Ljudbygge Och Annat Trix [Slutresultat!!!]

4 663 Inlägg
17 februari 2009
ok inge ku latt bli  sjuk sad men tor att du har bestämmt vilken stereo du ska ha big_smile

603 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Kommer bilder på den så fort jag fått hem den, tills dess är det en hemlis vilken modell det är cool. Kan avslöja att den har tidskomp och inte är jätteny. Den som är insatt i stereomodeller borde kunna gissa vilken det är smile

177 Inlägg
17 februari 2009
Roligt projekt.
Ska själv göra nåt liknande med min 9-3a när jag tagit ut den ur vinterförvaringen, kommer inte åt den och greja med den där den står sad

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
17 februari 2009
polomononen skrev:
Kommer bilder på den så fort jag fått hem den, tills dess är det en hemlis vilken modell det är cool. Kan avslöja att den har tidskomp och inte är jätteny. Den som är insatt i stereomodeller borde kunna gissa vilken det är smile

Ah, kan det möjligtvis vara en P88? smile Tidskomp är nice! Man inser inte förräns man har provat det hur stor skillnad det gör!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

603 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
VonPluring skrev:
Roligt projekt.
Ska själv göra nåt liknande med min 9-3a när jag tagit ut den ur vinterförvaringen, kommer inte åt den och greja med den där den står sad

Passa på att meka nu när det är vinter. På sommaren ska man inte arbeta, då ska man bara glida runt big_smile

ChriZtoffer skrev:
Ah, kan det möjligtvis vara en P88?  Tidskomp är nice! Man inser inte förräns man har provat det hur stor skillnad det gör!

Kanske det kanske smile Men är inte den ganska ny? wink

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
17 februari 2009
polomononen skrev:
ChriZtoffer skrev:
Ah, kan det möjligtvis vara en P88?  Tidskomp är nice! Man inser inte förräns man har provat det hur stor skillnad det gör!

Njaa, P88RSII har väl nåt år på nacken, fast det är klart finns ju äldre enheter än så med fin EQ och tidskomp. smile Men dom börjar ju krypa neråt i pris nu och är väl ändå skapligt moderna. Aja ska inte smutsa ner tråden nå mera med sånt snack nu. Krya på dig nu så hoppas vi på en del uppdateringar! smile

MVH// Christoffer

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

603 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
polomononen skrev:
ChriZtoffer skrev:

Njaa, P88RSII har väl nåt år på nacken, fast det är klart finns ju äldre enheter än så med fin EQ och tidskomp. smile Men dom börjar ju krypa neråt i pris nu och är väl ändå skapligt moderna. Aja ska inte smutsa ner tråden nå mera med sånt snack nu. Krya på dig nu så hoppas vi på en del uppdateringar! smile

MVH// Christoffer

Smutsar ner tråden tycker jag inte du gör. Håller den levande snarare... smile

Om affären går i lås så kommer det snart bilder big_smile

177 Inlägg
17 februari 2009
Hur mycket kostade själva bottendelen som du sågade ut?

603 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
Om du menar MDF:en så kostar den runt 250.00 kr (mått 600x2440x19mm) Jag tror man kan göra två st bottnar av en hel MDF-skiva. Men jag är osäker hmm

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
[Borttaget]
Senast redigerat av polomononen (2 oktober 2014)

6 558 Inlägg
18 februari 2009
har själv den där mattan ..å måste bara säga att den e kanon-lätt att hålla ren me dammsugarn ..sen så tycker ju jag att den e rätt snygg å ..mvh patrik

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
racer-putte skrev:
har själv den där mattan ..å måste bara säga att den e kanon-lätt att hålla ren me dammsugarn ..sen så tycker ju jag att den e rätt snygg å ..mvh patrik

Har du någon bild på mattan när den är på plats?

4 663 Inlägg
18 februari 2009
ok jo blev lite osäker jag med. känns lite som manchester struktur på mattan (tror jag de heter..) nu vet jag inte vad du hade att välja på men jag skulle nog  behålla dem och prova så :ja
mvh robin

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
ok jo blev lite osäker jag med. känns lite som manchester struktur på mattan (tror jag de heter..) nu vet jag inte vad du hade att välja på men jag skulle nog  behålla dem och prova så :ja
mvh robin

Jo exakt det ser lite ut som manchestertyg. Men frågan är ifall det kanske är snyggare med lite mönster hmm.

TwinsBilOchPlat skrev:
mattan va nice faktikst big_smile

Jag tycker mer och mer om den ju mer jag kollar på den. Men det gnager i bakhuvudet att det blir för mycket manchester-look av det hela.

Racer-putte skulle försöka fixa en bild som visar hur det ser ut på plats. Men det är fortfarande intressant att höra vad ni tycker. Särskillt ifall ni har haft ett liknande tyg och vet hur det ser ut på platts.

EDIT: Jag kan också berätta att med lite tur så har jag en fräs till kvällen. Det skulle betyda att glaset och mattan snart är på plats. Ja, förutsatt att jag väljer denna mattan såklart tongue
Senast redigerat av polomononen (18 februari 2009)

Svetsare
210 Inlägg
18 februari 2009
bygget blir riktigt snyggt och stilrent. men angående mattan så hade det varit snyggare att ha lika dan matta som du har i resten av bilen smile men det ser nog inte dumt ut med den mattan heller big_smile

156 Inlägg
18 februari 2009
tycker de blis snyggt, gå annars in på nån mattläggare,försäljare o kolla va de kan ta fram, de e ju din bil, så de e ju du som ska bli nöjd,
riktigt fint bygge i alla fall

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
mickemutta skrev:
bygget blir riktigt snyggt och stilrent. men angående mattan så hade det varit snyggare att ha lika dan matta som du har i resten av bilen smile men det ser nog inte dumt ut med den mattan heller big_smile

Jo det tänkte / tänker jag också, men ju mer jag kollar på den randiga mattan desto mer okej känns den.

Johnsson_T  skrev:
tycker de blis snyggt, gå annars in på nån mattläggare,försäljare o kolla va de kan ta fram, de e ju din bil, så de e ju du som ska bli nöjd,
riktigt fint bygge i alla fall

Jo självklart så är det min bil och mitt tycke. Men det är alltid intressant att höra vad andra tycker och tänker också.

Jag kan också berätta att jag inte fick tag på någon fräs, så det kommer dröja ytterligare innan jag får det gjort sad
Senast redigerat av polomononen (18 februari 2009)

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
en fråga vart ska baslådan vara ?????????

Haha bra fråga. Jag hade räknat på det men nu några månader senare så upptäckte jag att jag räknat fel tongue. Men jag tror jag vet hur jag ska lösa problemet. Som det ser ut nu så kommer de spela bakåt (alltså rakt ut ur bagaget), vinklade lite uppåt och lite mot mitten.

Sök