1666
Sök

Ljudbygge Och Annat Trix [Slutresultat!!!]

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
TwinsBilOchPlat skrev:
gör 2 st av glasfiber big_smile, COME ON !!!, Dont say NO !!! tongue

Som jag tänkt nu så blir det 2 kuber (nja inte riktigt kub, men nästan) gjorda av mdf. Sedan så ska jag snygga till allting genom att plasta för första gången i mitt liv big_smile

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
[Borttaget]
Senast redigerat av polomononen (2 oktober 2014)

Svetsare
210 Inlägg
18 februari 2009
Det såg ganska okej ut faktist.  Go for it smile

134 Inlägg
18 februari 2009
ser bra ut med tyget, kör med de! wink

/t0bias

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
mickemutta skrev:
Det såg ganska okej ut faktist.  Go for it smile

t0bias skrev:
ser bra ut med tyget, kör med de!

Jag gör nog det. Om det är ränderna man stör sig på så tror jag det synns ännu mindre på min eftersom den är mörkare. För mörka material är väl svårare att avläsa djup ur?

729 Inlägg
18 februari 2009
Hej!

Har börjat på med ett liknande bygge i min Golf och fast jag bara läst ett par sidor av din tråd kan jag säga att man får mycket inspiration och bra tips och idéer av den!

Lycka till med resten! Kommer snart att läsa hela tråden och följa med hur det går med Saaben... wink

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
ts85 skrev:
Hej!

Har börjat på med ett liknande bygge i min Golf och fast jag bara läst ett par sidor av din tråd kan jag säga att man får mycket inspiration och bra tips och idéer av den!

Lycka till med resten! Kommer snart att läsa hela tråden och följa med hur det går med Saaben... wink

Härligt! Det är alltid lika värmande att höra när någon fått nytta av tråden smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
18 februari 2009
Tycker att den mattan inte är alltför snygg, tyvärr. Jag köpte matta på BRL till min SS, väldigt nära originalmattan i färg och man kan köpa den per meter. smile Men såklart, gillar du den där "manchester" mattan så ska du ju behålla den. wink
Senast redigerat av ChriZtoffer (19 februari 2009)

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

603 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Tycker att den mattan är alltför snygg, tyvärr. Jag köpte matta på BRL till min SS, väldigt nära originalmattan i färg och man kan köpa den per meter. smile Men såklart, gillar du den där "manchester" mattan så ska du ju behålla den. wink

Antar att du menar INTE allt för snygg. Du skrev "tycker att den mattan är allt för snygg" tongue. Jag tror jag kommer använda denna. Jag tycker inte den är så dum. Det finns två sätt att limma med limmet jag köpte. På det ena sättet så sitter det som berget och allting går sönder när man försöker ta bort det. Men det finns också ett andra sätt. Då kan man riva bort mattan utan att skada MDF:en. På så sätt så kan jag lätt byta matta till en annan big_smile

Studerande
219 Inlägg
19 februari 2009
Snyggt! mattan verkar passa bra in där!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
19 februari 2009
polomononen skrev:
Antar att du menar INTE allt för snygg. Du skrev "tycker att den mattan är allt för snygg" tongue. Jag tror jag kommer använda denna. Jag tycker inte den är så dum. Det finns två sätt att limma med limmet jag köpte. På det ena sättet så sitter det som berget och allting går sönder när man försöker ta bort det. Men det finns också ett andra sätt. Då kan man riva bort mattan utan att skada MDF:en. På så sätt så kan jag lätt byta matta till en annan big_smile

Så då, happy nao. wink Menade såklart precis det du sa, inte allt för snygg. neutral Tycker att det passar bättre om man har en matta som är så nära original som möjligt, flyter ihop bättre då. Men som sagt, det är din bil och du ska ju så klart gör så som du vill ha det. smile

MVH// Christoffer

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

603 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
polomononen skrev:

Så då, happy nao. wink Menade såklart precis det du sa, inte allt för snygg. neutral Tycker att det passar bättre om man har en matta som är så nära original som möjligt, flyter ihop bättre då. Men som sagt, det är din bil och du ska ju så klart gör så som du vill ha det. smile

MVH// Christoffer

Very happy big_smile Men till 99% säkerhet så kommer jag köra på den randiga. Men jag ska försöka limma på det sättet som gör att det går lätt att byta.

603 Inlägg
20 februari 2009
Trådstartare
Tjenare allihopa, jag sitter och planerar inför framtiden hmm.
Tänkte kolla om det finns något intresse för ett inlägg om hur man byter intercooler.
Skulle det vara intressant om jag gjorde en ordentlig step-by-step instruktion? smile
Senast redigerat av polomononen (20 februari 2009)

4 663 Inlägg
20 februari 2009
polomononen skrev:
Tänkte kolla om det finns något intresse för ett inlägg om hur man byter intercooler.
Skulle det vara intressant med en step-by-step instruktion? smile

nice kul med ic byte big_smile  borde de inte stå i hyens boken hur man gör det?  kanske finns på stcs sida annars

603 Inlägg
20 februari 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
polomononen skrev:
Skulle det vara intressant med en step-by-step instruktion? smile

nice kul med ic byte big_smile  borde de inte stå i hyens boken hur man gör det?  kanske finns på stcs sida annars

Skrev lite lustigt. Har ändrat det nu. Fårgan var ifall ni var intresserade att få en. Alltså att JAG gör en instruktion big_smile

603 Inlägg
20 februari 2009
Trådstartare
Elda skrev:
polomononen skrev:
Saab_Robin skrev:

Skrev lite lustigt. Har ändrat det nu. Fårgan var ifall ni var intresserade att få en. Alltså att JAG gör en instruktion big_smile

Självklart!

Det är två som är sugna iaf smile Får se om det blir av för jag är mycket sugen på att byta IC.

4 663 Inlägg
20 februari 2009
polomononen skrev:
Elda skrev:
polomononen skrev:

Självklart!

Det är två som är sugna iaf smile Får se om det blir av för jag är mycket sugen på att byta IC.

hehe tre big_smile klart du ska byta den

603 Inlägg
20 februari 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
polomononen skrev:
Elda skrev:

Självklart!

hehe tre big_smile klart du ska byta den

Härligt. Jag kanske ska visa en bild på den jag har nu. Då förstår ni deffenitivt varför jag vill byta tongue

R1 driver!
5 128 Inlägg
20 februari 2009
Du har 4 som vill se nu smile

Sök