2154
Sök

Ljudbygge Och Annat Trix [Slutresultat!!!]

R1 driver!
5 128 Inlägg
24 februari 2009
Blev ju riktigt bra du big_smile Tummen upp smile

603 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Blev ju riktigt bra du big_smile Tummen upp smile

Tack, jo efter lite om och men (+ lite irritation och svordomar) så blev det bra.

727 Inlägg
24 februari 2009
Det ser bra ut, cleant byggt! vad blir det för bas/basar och hur?

Projekt tråden för turbo bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=157966

603 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Frayze skrev:
Det ser bra ut, cleant byggt! vad blir det för bas/basar och hur?

2 st 12" hollywood-basar. Hur? Ja det vet jag inte själv ännu tongue

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
24 februari 2009
Blev fint det där du! smile Dock så föredrar jag fortfarande originalliknande matta utan ränder. wink Men det ser riktigt bra ut när färgen iaf är lika som original. Men ut i garaget med dig igen nu och snickra baslåda!

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

603 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Blev fint det där du! smile Dock så föredrar jag fortfarande originalliknande matta utan ränder. wink Men det ser riktigt bra ut när färgen iaf är lika som original. Men ut i garaget med dig igen nu och snickra baslåda!

Haha, nä nu tar jag välförtjänt vila. Men snart så ska jag ge mig på basaran. Gällande mattan så tror jag att orginal-golvmattan är ljusare. Den jag köpte nu har nästan exakt samma färg som väggarna. Men om jag inte minns fel så är det en viss kontrast / färgskillnad mellan orginalmattan och väggarna.

Får se hur det blir i framtiden. Det tog inte allt för lång tid att ta bort mattan och sätta dit ny. Har ju redan testat det en gång tongue Men för tillfället så är jag nöjd med utseendet.

4 663 Inlägg
25 februari 2009
fan va bra de blir big_smile  kul med mycket bilder

6 558 Inlägg
25 februari 2009
kan inte säga annat än att det blev SKETA-SNYGGT ....Å nu vill vi se bas-lådan ....mvh
Senast redigerat av racer-putte (25 februari 2009)

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

Large Cap
1 816 Inlägg
25 februari 2009
Fina fisken! wink

603 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
fan va bra de blir big_smile  kul med mycket bilder

Ja visst är det kul med mycket bilder. Lite jobbigt att fota och lägga upp, men det är värt det smile

racer-putte skrev:
kan inte säga annat än att det blev SKETA-SNYGGT ....Å nu vill vi se bas-lådan ....mvh

Ja den kommer den också... så småningom...

Westergren skrev:
Fina fisken! wink

Tackar tackar

815 Inlägg
25 februari 2009
Blev riktigt snyggt smile

603 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
Olssonz skrev:
Blev riktigt snyggt smile

Det blir så fruktansvärt stor skillnad när man målar eller lägger matta. Gick från att tycka att jag knappt kommit halvvägs till att tycka att jag snart är klar, bara genom att lägga mattan tongue

430 Inlägg
25 februari 2009
Hur snyggt som helst! Bra val att göra nytt golv, jag satte träskiva under orginalmattan, fast utan fodret och sågade hål till "packluckan". Behöver jag säga att jag är sugen på göra nytt? Å andra sidan fyller den sin funktion jävligt bra.

Tycker du ska vara nöjd och ge dig på nästa nu! var kul med mkt bilder, så fick man lite tips också

603 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
[Borttaget]
Senast redigerat av polomononen (2 oktober 2014)

140 Inlägg
25 februari 2009
Vad snyggt det blev!wink

603 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
e30racing skrev:
Vad snyggt det blev!wink

Tackar. Förhoppningsvis så kommer det bli ännu snyggare smile

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
25 februari 2009
Nu har jag läst 18 sidor och dra åt skogen va duktig du är, Att bygga ljud måste vara jävligt roligt. Men jag tycker EL är jävligt svårt... Av någon anledning...

Lycka till! Grymt bra jobbat big_smile
Fortsätt!

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

429 Inlägg
25 februari 2009
Blev ju riktigt bra smile

603 Inlägg
25 februari 2009
Trådstartare
ExXtr3me skrev:
Nu har jag läst 18 sidor och dra åt skogen va duktig du är, Att bygga ljud måste vara jävligt roligt. Men jag tycker EL är jävligt svårt... Av någon anledning...

Lycka till! Grymt bra jobbat big_smile
Fortsätt!

Jo det är skitkul att bygga ljud. Det är så mycket olika saker som ska göras. Mycket el, mycket träbearbetning men också mattläggning och annan problemlösning. Tycker det är skitkul med denna variation. Dock är det en ganska dyr hobby tongue

racerwagon skrev:
Blev ju riktigt bra smile

Ja visst blev det. Och efter alla dessa kommentarer så är jag supersugen på att fortsätta big_smile Synd bara att man måste göra annat om dagarna också.

Studerande
219 Inlägg
25 februari 2009
Det blev väl bra det där! Allt liksom smälter in, snyggt !

Sök