Blev fint det där du! Dock så föredrar jag fortfarande originalliknande matta utan ränder. Men det ser riktigt bra ut när färgen iaf är lika som original. Men ut i garaget med dig igen nu och snickra baslåda!
Blev fint det där du! Dock så föredrar jag fortfarande originalliknande matta utan ränder. Men det ser riktigt bra ut när färgen iaf är lika som original. Men ut i garaget med dig igen nu och snickra baslåda!
Haha, nä nu tar jag välförtjänt vila. Men snart så ska jag ge mig på basaran. Gällande mattan så tror jag att orginal-golvmattan är ljusare. Den jag köpte nu har nästan exakt samma färg som väggarna. Men om jag inte minns fel så är det en viss kontrast / färgskillnad mellan orginalmattan och väggarna.
Får se hur det blir i framtiden. Det tog inte allt för lång tid att ta bort mattan och sätta dit ny. Har ju redan testat det en gång Men för tillfället så är jag nöjd med utseendet.
Det blir så fruktansvärt stor skillnad när man målar eller lägger matta. Gick från att tycka att jag knappt kommit halvvägs till att tycka att jag snart är klar, bara genom att lägga mattan
Hur snyggt som helst! Bra val att göra nytt golv, jag satte träskiva under orginalmattan, fast utan fodret och sågade hål till "packluckan". Behöver jag säga att jag är sugen på göra nytt? Å andra sidan fyller den sin funktion jävligt bra.
Tycker du ska vara nöjd och ge dig på nästa nu! var kul med mkt bilder, så fick man lite tips också
Nu har jag läst 18 sidor och dra åt skogen va duktig du är, Att bygga ljud måste vara jävligt roligt. Men jag tycker EL är jävligt svårt... Av någon anledning...
Nu har jag läst 18 sidor och dra åt skogen va duktig du är, Att bygga ljud måste vara jävligt roligt. Men jag tycker EL är jävligt svårt... Av någon anledning...
Lycka till! Grymt bra jobbat Fortsätt!
Jo det är skitkul att bygga ljud. Det är så mycket olika saker som ska göras. Mycket el, mycket träbearbetning men också mattläggning och annan problemlösning. Tycker det är skitkul med denna variation. Dock är det en ganska dyr hobby
racerwagon skrev:
Blev ju riktigt bra
Ja visst blev det. Och efter alla dessa kommentarer så är jag supersugen på att fortsätta Synd bara att man måste göra annat om dagarna också.