2099
Sök

Ljudbygge Och Annat Trix [Slutresultat!!!]

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Hmm egentligen vill jag inte göra en update förräns jag vet att den dyker upp på sida 24. Det saknas fyra st inlägg (efter detta) för att step-by-stepen ska dyka upp på sida 24.

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Så i och med det kan jag berätta att det är väldigt väldigt snart klart. Kommer en uppdarering när som helst nu.

430 Inlägg
8 mars 2009
Då tycker jag att du kan lägga upp den nu. smile Fast jag skriver bara ett inlägg. :p

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Det tar ändå lite tid. Det är en hel del bilder. Nu ska jag käka och sen så är det snart dags för uppdatering!
Senast redigerat av polomononen (8 mars 2009)

6 558 Inlägg
8 mars 2009
skynda dig morsan sitter i soffan å hoppar av spänning ...hon vill se bytet nu :p
Senast redigerat av racer-putte (8 mars 2009)

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
[Borttaget]
Senast redigerat av polomononen (2 oktober 2014)

140 Inlägg
8 mars 2009
Mkt. bra guide!
Bra att ha om man ngn. gång köper saab..

MVH

134 Inlägg
8 mars 2009
klockrent ;D

/t0bias

"toxic"
31 Inlägg
R1 driver!
5 128 Inlägg
8 mars 2009
Riktigt bra guide m8 smile Jag är dock en av dom som lyckades slita loss fästena till stöten från bilen på den bilen som donerade mina nya stötar xD

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Kul att ni gillar den. Jag hoppas jag gjort det riktigt svårt för er. Så svårt som möjligt att göra FEL smile

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Trodde puttes mamma skulle skrivit för länge sen... Var är hon? tongue

4 663 Inlägg
8 mars 2009
såg riktigt bra ut big_smile och en mycket bra guide big_smile

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Elda skrev:
Stiligt.. när det är så lätt att plocka av fronten blir jag lite sugen på o köpa en NG900.. en sak du glömde nämna är varför man har crossflow, det r för att luften inte skall tvingas svänga tvärt och därför får du mindre motstånd och mer effekt.

Samt att den kylda luften värms på lite grann på tillbakavägen.

R1 driver!
5 128 Inlägg
8 mars 2009
Förresten! Om ert "bult-on", det stavas "bolt-on" wink

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Haha go morgon på mig då tongue Tog det första ordet jag kom på och jag hade precis läst instruktionen på sidan. Synd att stavningen inte fastnade på hjärnan smile.

6 558 Inlägg
8 mars 2009
polomononen skrev:

hoho .här är jag smile Det va en jättefin guide det där t.o.m en tant som mig fatta hur man gör ett byte smile mvh mamsen...lol
Senast redigerat av racer-putte (8 mars 2009)

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

R1 driver!
5 128 Inlägg
8 mars 2009
polomononen skrev:
Haha go morgon på mig då tongue Tog det första ordet jag kom på och jag hade precis läst instruktionen på sidan. Synd att stavningen inte fastnade på hjärnan smile.

Hehe, det är inte lätt att komma ihåg allt! tongue Borde ju ha en eloge bara för att du kom ihåg allt du gjorde på varenda bild wink

603 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
racer-putte skrev:
polomononen skrev:

hoho .här är jag smile Det va en jättefin guide det där t.o.m en tant som mig fatta hur man gör ett byte smile mvh mamsen...lol

haha då är det bäst att du berättar för putte så han också lär sig big_smile.

_Damn_It skrev:
polomononen skrev:
Haha go morgon på mig då  Tog det första ordet jag kom på och jag hade precis läst instruktionen på sidan. Synd att stavningen inte fastnade på hjärnan .

Hehe, det är inte lätt att komma ihåg allt!  Borde ju ha en eloge bara för att du kom ihåg allt du gjorde på varenda bild

Nja det kommer av sig självt. Har man gjort bytet så tätt inpå så minns man nog. Sedan det där med stavningen. Ja den delen av hjärnan var visst avstängd tongue

Ha det bra allihopa så får vi se när det blir update igen. Borde vara baslåda och ny tändkasett som står på tur. Kanske lagning av huvudenhet, beroende på vad säljaren väljer. Sa till honom att antingen så skickar han tillbaka 1500 kr eller så skickar han 200 kr så får han tillbaka stereon.
Senast redigerat av polomononen (8 mars 2009)

R1 driver!
5 128 Inlägg
8 mars 2009
Du menar att han ska skicka 1500kr för reparation, eller 200kr för att få tillbaka stereon utan några andra pengar? yikes Hoppas att du får tillbaka pengarna du la på stereon då med, så jag inte snurrar ihop allt i huvudet? roll

Sök