EXTREM breddning V70R ELMIA 2010

FLindgren
11 januari 2009 · 5 089 Inlägg

tycker det ser lite bonnigt ut med olika färger på huv, ögonlock å viongar och så. ser mycket clenare ut med en färg bara.
men ser är dte ju så att synd man inte finns man inte, olika färger så sticker ju såklart ut.

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
FULLGAS Mångsysslare
11 januari 2009 · 303 Inlägg

Niksic skrev:
11/1-2009

Var ute i garaget å testade lite grejer.
Vad tror ni om detta??


http://www1.garaget.org/gallery/archive/31440/541592_jjf852.jpg

Meningen är då att huven ska vara så, taket, och vingarna å kofferten.. Vad tror ni om det?? Snyggt, eller ska jag ha den helt silver?
På bilden är det bara sprayburksfärg, så klaga inte på det. tongue

svart nät hade nog gjort sig bättre , men alla tycker vi ju olika = ) // mvh matte

Volvo C70 CAB "CHIFEN FEL MEN ENDÅ RÄTT" (2000)
G-Bruno ArtDirector
11 januari 2009 · 462 Inlägg

nej nej nej nej nej inte sådan tvåtons lack..snälla...
snygg clean ljus lack med svart galler istället... blank svart tak för att få lite moderna tutch kanske men inte splittat över huven iallafall

Fakta: "En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
Funkiee Saab älskare!
11 januari 2009 · 4 597 Inlägg

tycker ditt bodykit blev snyggt, liknar lite speedparts saab 9-3s bodykit tongue men det var snyggt hörry!!

Lycka till! Mvh Patrik

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Niksic
11 januari 2009 · 552 Inlägg

FLindgren skrev:
tycker det ser lite bonnigt ut med olika färger på huv, ögonlock å viongar och så. ser mycket clenare ut med en färg bara.
men ser är dte ju så att synd man inte finns man inte, olika färger så sticker ju såklart ut.

Ögonlocken kommer bli silvriga, på bilder är dom bara ditsatta löst.. Original som man får dom, omålade.
Det är ju sticka ut som jag vill göra.. big_smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
Niksic
11 januari 2009 · 552 Inlägg

FULLGAS skrev:

Niksic skrev:
11/1-2009

Var ute i garaget å testade lite grejer.
Vad tror ni om detta??


http://www1.garaget.org/gallery/archive/31440/541592_jjf852.jpg

Meningen är då att huven ska vara så, taket, och vingarna å kofferten.. Vad tror ni om det?? Snyggt, eller ska jag ha den helt silver?
På bilden är det bara sprayburksfärg, så klaga inte på det. tongue

svart nät hade nog gjort sig bättre , men alla tycker vi ju olika = ) // mvh matte

Funderar på det.. Annars blir det i allafall "större" nät..

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
Niksic
11 januari 2009 · 552 Inlägg

G-Bruno skrev:
nej nej nej nej nej inte sådan tvåtons lack..snälla...
snygg clean ljus lack med svart galler istället... blank svart tak för att få lite moderna tutch kanske men inte splittat över huven iallafall

Jag kommer nog köra på det, tror det kommer bli snyggt..
Sen till nästa år kommer jag ändå byta lack igen.. Förnya utseendet lite, hehe.

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
Niksic
11 januari 2009 · 552 Inlägg

Funkiee skrev:
tycker ditt bodykit blev snyggt, liknar lite speedparts saab 9-3s bodykit tongue men det var snyggt hörry!!

Lycka till! Mvh Patrik

Tack för det!

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
racer-putte
11 januari 2009 · 6 558 Inlägg

Niksic skrev:
11/1-2009

Var ute i garaget å testade lite grejer.
Vad tror ni om detta??


http://www1.garaget.org/gallery/archive/31440/541592_jjf852.jpg

Meningen är då att huven ska vara så, taket, och vingarna å kofferten.. Vad tror ni om det?? Snyggt, eller ska jag ha den helt silver?
På bilden är det bara sprayburksfärg, så klaga inte på det. tongue

jag tycker som du ..vad tycker du ..det viktiga är väl vad du tycker som ska köra bilen varje dag....lycka till med resten ser toppen ut

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
pompom88
11 januari 2009 · 422 Inlägg

Niksic skrev:
11/1-2009

Var ute i garaget å testade lite grejer.
Vad tror ni om detta??


http://www1.garaget.org/gallery/archive/31440/541592_jjf852.jpg

Meningen är då att huven ska vara så, taket, och vingarna å kofferten.. Vad tror ni om det?? Snyggt, eller ska jag ha den helt silver?
På bilden är det bara sprayburksfärg, så klaga inte på det. tongue

nja nja, är inte mycke för sån lackning men de kommer bli bra...

Livet är inte lätt när de är svårt, och inte svårt när de är lätt...
Volvo S70R "Smurfen" (1998)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
11 januari 2009 · 4 190 Inlägg

Grymt jobbat hittls! Blir en grym skillnad från orig wink

Dock så tycker jag du ska köra på endast silver, inge två färgs ton, eller om du nu vill ha en annan silver men olik nyans mot "Bas" färgen kan du ju blanda en lite mörkare silver och ha som du haft den svarta färgen.. skulle nog bli ballt big_smile eller någon annan färg ton i den silvriga som den svarta på bilden..

Jag är inge proffs och som det ser ut kan du din grej wink men en liten fråga,  blir det inte sjunkningar i glasfibern och spacklet över skruvarna lika så det kan bli när man poppnitar så brukar matrialet över ha en tendens att sjunka? som tex glasfibret och spacklet sjunker efter lite efter ett tag där du borrat med skruv..

Jäkligt bra jobbat!
Mvh Kim

Niksic
12 januari 2009 · 552 Inlägg

racer-putte skrev:

Niksic skrev:
11/1-2009

Var ute i garaget å testade lite grejer.
Vad tror ni om detta??


http://www1.garaget.org/gallery/archive/31440/541592_jjf852.jpg

Meningen är då att huven ska vara så, taket, och vingarna å kofferten.. Vad tror ni om det?? Snyggt, eller ska jag ha den helt silver?
På bilden är det bara sprayburksfärg, så klaga inte på det. tongue

jag tycker som du ..vad tycker du ..det viktiga är väl vad du tycker som ska köra bilen varje dag....lycka till med resten ser toppen ut

Precis, tackar. big_smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
Niksic
12 januari 2009 · 552 Inlägg

pompom88 skrev:

Niksic skrev:
11/1-2009

Var ute i garaget å testade lite grejer.
Vad tror ni om detta??


http://www1.garaget.org/gallery/archive/31440/541592_jjf852.jpg

Meningen är då att huven ska vara så, taket, och vingarna å kofferten.. Vad tror ni om det?? Snyggt, eller ska jag ha den helt silver?
På bilden är det bara sprayburksfärg, så klaga inte på det. tongue

nja nja, är inte mycke för sån lackning men de kommer bli bra...

Jodå det kommer bli bra.

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
Niksic
12 januari 2009 · 552 Inlägg

Gjerdingen skrev:
Grymt jobbat hittls! Blir en grym skillnad från orig wink

Dock så tycker jag du ska köra på endast silver, inge två färgs ton, eller om du nu vill ha en annan silver men olik nyans mot "Bas" färgen kan du ju blanda en lite mörkare silver och ha som du haft den svarta färgen.. skulle nog bli ballt big_smile eller någon annan färg ton i den silvriga som den svarta på bilden..

Jag är inge proffs och som det ser ut kan du din grej wink men en liten fråga,  blir det inte sjunkningar i glasfibern och spacklet över skruvarna lika så det kan bli när man poppnitar så brukar matrialet över ha en tendens att sjunka? som tex glasfibret och spacklet sjunker efter lite efter ett tag där du borrat med skruv..

Jäkligt bra jobbat!
Mvh Kim

När jag har popnitat.. Så har jag lagt glasfibermatta tre lager över, sen glasfiberspackel, sen finspackel.. Och efter det finns inte en chans att det sjunker in,har gjort detta förut.. Aldrig hänt att det sjunkit in.
Men gör man det däremot inte ordentligt, så är det klart att det sjunker in..

Tack, big_smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
bek2pac
12 januari 2009 · 51 Inlägg

Niksic skrev:
11/1-2009

Var ute i garaget å testade lite grejer.
Vad tror ni om detta??


http://www1.garaget.org/gallery/archive/31440/541592_jjf852.jpg

Meningen är då att huven ska vara så, taket, och vingarna å kofferten.. Vad tror ni om det?? Snyggt, eller ska jag ha den helt silver?
På bilden är det bara sprayburksfärg, så klaga inte på det. tongue

Jag tycker det där ser riktigt snyggt ut smile. Det gör din bil unik i mina ögon. Ser fram emot att få se framstegen du gör på bilen. Kommer bli jätte bra det är jag säker på. Tummen upp.

Niksic
12 januari 2009 · 552 Inlägg

bek2pac skrev:

Niksic skrev:
11/1-2009

Var ute i garaget å testade lite grejer.
Vad tror ni om detta??


http://www1.garaget.org/gallery/archive/31440/541592_jjf852.jpg

Meningen är då att huven ska vara så, taket, och vingarna å kofferten.. Vad tror ni om det?? Snyggt, eller ska jag ha den helt silver?
På bilden är det bara sprayburksfärg, så klaga inte på det. tongue

Jag tycker det där ser riktigt snyggt ut smile. Det gör din bil unik i mina ögon. Ser fram emot att få se framstegen du gör på bilen. Kommer bli jätte bra det är jag säker på. Tummen upp.

Tackar för det. big_smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
Joas_86
12 januari 2009 ·

Niksic skrev:
11/1-2009

Var ute i garaget å testade lite grejer.
Vad tror ni om detta??


http://www1.garaget.org/gallery/archive/31440/541592_jjf852.jpg

Meningen är då att huven ska vara så, taket, och vingarna å kofferten.. Vad tror ni om det?? Snyggt, eller ska jag ha den helt silver?
På bilden är det bara sprayburksfärg, så klaga inte på det. tongue

Faan vad läckert. Vadå, det där ser väl också CLEANT ut !? Tycker ja iaf.
Som sagt du och jag har samma ide faktiskt ! yikes hehe.
Ska exakt lacka min s70 så som huven o tak/baklycka. Fast min blir oceanblue o svart !

Lycka till MANNEN ! cool

/joas

Niksic
12 januari 2009 · 552 Inlägg

Hehehe. Låter nice.. Tänkte att det får bli detta årets lack i allafall, så får man se vad man hittar på för skoj till nästa. big_smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..
Joas_86
12 januari 2009 ·

Niksic skrev:
Hehehe. Låter nice.. Tänkte att det får bli detta årets lack i allafall, så får man se vad man hittar på för skoj till nästa. big_smile

Tackar för den du ! big_smile


De jag vill att du ska sattsa på är typ candyröd med samma smak av motorhuv som nu ! Låter inte det lite snyggt ?

//joas

haagi
12 januari 2009 · 905 Inlägg

Niksic skrev:

haagi skrev:
De kjolpaketet som du har påminer om adrianstyling.se kjolpaket till volvo s40. tyckte inte den var så snygg på s40. men till din var den riktigt bra. . nice!!!

Det är hans kjolpaket.. Han är min kompis.. Och det är anpassat till s40, så som ni ser på bilderna har jag haft en hel del jobb för att det ska passa på min s70,eftersom s70 å s40 inte har samma former.
Men det tackar jag för. big_smile

haha där ser man. . . .

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang