Det mest sannolika är att huvudenheten nollställts när den blev strömlös och att du glömt att aktivera subutgången.
Tyvärr inte, det var de första jag kollade, har även provat med min gamla hederliga kenwood o basen ville inte slå då heller
Kollat så ingen ''skjutbrytare'' på steget är mittemellan två lägen.
inte det heller då det inte finns någon, men hittade felet det var remotekablen som tujbo skrev var nått skumt med då den bara fick ut 5v bak. så fick slita upp allt igen och dra en ny kabel och nu funkar det som de ska
har 3x Biltema AGM 95ah batterier och ett tudor batteri på 62 ah
ska jag köra tudor fram och biltemas bak? eller dumpa tudorbatteriet?
Om Tudorbatteriet är i bra skick så kan du låta det sitt kvar. Har du oftast motorn igång när du spelar så är det ingen speciell risk att det mindre batteriet blir onormalt urladdat.
jag drog kablar till slutsteg och bas och kopplade in och kopplade även in en hög/lågnivå omvandlare på min Saab 9-5 igår och nu har ja fått skitdålig radiomotagning, den ända kanalen som funkar är p4 lite till och från... i högtalarna låter de lite som brus/ något vatten ljud om ni förstår, vad kan vara fel?
Köp Skyllermarks. Deras produkter är de mest prisvärda som finns. Du köper en uppsättning som du använder om och om igen i bil efter bil. Jag hade utan tvekan betalat både två och tre gånger så mycket som de kostar om det hade behövts.
Köp Skyllermarks. Deras produkter är de mest prisvärda som finns. Du köper en uppsättning som du använder om och om igen i bil efter bil. Jag hade utan tvekan betalat både två och tre gånger så mycket som de kostar om det hade behövts.
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Ja de är bra, köpte själv också skyllermarks polplintar till bilen. Dessutom är det lätt att spänna fast kabelskorna ordentligt när de har genomgående skruv med mutter, och skruvar på motsatta sidor. Funkar fint med två nycklar som man klämmer ihop mot varandra.
beställde hem ett par för och se om det är nåt och ha E0101 + E0141 2 st 35 mm2 2 st 50 mm² passar utmärkt
en fråga angående generatorns B+ kan man ha 2x kablar därifrån till ett batteris +? det är en 50mm och 10mm(orginal)
Alla dessa "guld"pläterade polskor man rekommenderar är INGET jag skulle använda i alla fall. Värre skräp finns inte.. Skyllermarks polskor kanske inte är lika bling bling, men är gjorda för funktion och inte utseende.
nu till frågan: vad ska man ha för slutsteg? måste man ha ett på 1000w rms vid 2ohm om man bara ska spela lite i bilen på helgerna? eller kan det vara värt att lägga pengar på ett sånt här tex: http://www.ljudstudion.se/spl-dynamics- … c-848.aspx ???
nu till frågan: vad ska man ha för slutsteg? måste man ha ett på 1000w rms vid 2ohm om man bara ska spela lite i bilen på helgerna? eller kan det vara värt att lägga pengar på ett sånt här tex: http://www.ljudstudion.se/spl-dynamics- … c-848.aspx ???