Du får ju inte ut full effekt om du har för klena kablar. Ingen idé att snåla köp sådana kablar som steget vill ha
Så då blir det bättre ljud med grövre kablar då :-) ok då får jag köpa ordentliga grejer. Tack för svar
Ja men till det steget räcker det med 8-10mm2
Yes men ja tänkte att han kanske hade vanliga 4mm2 hemma vilket är rätt vanligt Inom all elektronik är ström väldigt viktigt. Utan den ström komponenten vill ha så presterar den inte optimalt.
Vilken av dessa rekommenderar ni? Urox thunderbox eller gas alpha 212 2*12" är båda lådorna
Nya eller begagnade?
Har inte hört urox så mycket (inte många som kör med urox) men skulle chansa på att gas är starkare Aldrig varit med om att något rekommenderat urox till någon förut..
Gas alpha pumpar på rätt så bra för att vara såpass billiga men någon större ljudkvalité finns de inte som BengtK sa. köp 1 bra bas så kommer de bli mycket bättre även om det inte "ser" bättre ut för vissa som bara tänker på antalet.
En fråga till är det bättre att satsa på EN dyr bas än två billigare? Blir det bättre "dunk" med två basar än med en? Vad hade ni rek för bas om jag satsar på en istället för två? Runt 1000 :- lappen.
En fråga till är det bättre att satsa på EN dyr bas än två billigare? Blir det bättre "dunk" med två basar än med en? Vad hade ni rek för bas om jag satsar på en istället för två? Runt 1000 :- lappen.