En ockulär besikting av mitt batteri säger att det är dags att byta iaf Då det är buckligt och allt möjligt. Men det har varit så de 4 åren jag ägt det.
tjena! nu va min gamla bas bränd å det är dags för en ny. jag kör med ett spl ice1500.1 och undrar över vilket baselement man ska köra. vet att detta e personligt men man kan få lite tips iaf
tjena! nu va min gamla bas bränd å det är dags för en ny. jag kör med ett spl ice1500.1 och undrar över vilket baselement man ska köra. vet att detta e personligt men man kan få lite tips iaf
Har en Pioneer BT-2400T dubbeldin i min Volvo och om man är frisk på volymknappen så börjar ljudet "klippa" alltså ljudet stängs av i en halv sekund och om man då fortsätter att höja så tillslut så stänger stereon av sig helt. Vad kan detta bero på?
Okej då är det så att skyddskretsarna i stereon går in och skyddar stereon så att du inte ska spela sönder den. Vad du behöver för att kunna spela högre är ett slutsteg till högtalarna.
Okej då är det så att skyddskretsarna i stereon går in och skyddar stereon så att du inte ska spela sönder den. Vad du behöver för att kunna spela högre är ett slutsteg till högtalarna.
Ah, så som jag misstänkte då. Men vad finns det för slutsteg som man kan köra på då? Hade tänkt i framtiden att jag ska bygga ut framsystemet till 2 högtalare per dörr samt 4 tweeters så behöver ett slutsteg som klarar av det.