Tkr den ser bra ut som den är, en Sierra ska se ut som en Cossie! Men du kan ju lacka ner den helt, tkr att trösklarna ser svarta ut längst ner? Toning kommer göra susen, ett maffigt 4" utblås vore fint
Tkr den ser bra ut som den är, en Sierra ska se ut som en Cossie! Men du kan ju lacka ner den helt, tkr att trösklarna ser svarta ut längst ner? Toning kommer göra susen, ett maffigt 4" utblås vore fint
skitig på bilden, :p Å har 3" under bil nu å 5" utblås . så de låter som den ska :p
Tkr den ser bra ut som den är, en Sierra ska se ut som en Cossie! Men du kan ju lacka ner den helt, tkr att trösklarna ser svarta ut längst ner? Toning kommer göra susen, ett maffigt 4" utblås vore fint
skitig på bilden, :p Å har 3" under bil nu å 5" utblås . så de låter som den ska :p
Då kan du ju bara tona, vet att realcar hade förr dubbelljussatser till Sierra (tror de finns än) i vilket fall så ser de rått ut
Tkr den ser bra ut som den är, en Sierra ska se ut som en Cossie! Men du kan ju lacka ner den helt, tkr att trösklarna ser svarta ut längst ner? Toning kommer göra susen, ett maffigt 4" utblås vore fint
skitig på bilden, :p Å har 3" under bil nu å 5" utblås . så de låter som den ska :p
Då kan du ju bara tona, vet att realcar hade förr dubbelljussatser till Sierra (tror de finns än) i vilket fall så ser de rått ut
finns en hel del som gjort de i olika projekttrådar
men limma är väll lättast. sen kan man alltid spackla också
EDIT: sen har du ju alltid budgetvarianten..dubbelhäftande tejp men vill du ha dom "öppna" eller "stängda". alltså icke utskurna hål så ser det bara bra ut och man slipper regn å skit men då har dom ingen egentlig funktion utan bara ser bra ut..