5601
Sök

Vart får man tag på denna sorts skyddstejp för dörrsidor? ( BILD )

731 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
#1
Tjena, undrar vart jag kan hitta denna sortens tejp eller vad man nu ska kalla den. Sitter i alla fall på en Peugeot 406 -96.

http://img387.imageshack.us/img387/5318/bild0262ib9.jpg
http://img387.imageshack.us/img387/bild0262ib9.jpg/1/w1600.png
Senast redigerat av hardrox (23 december 2008)


Fire And Silk
2 254 Inlägg
23 december 2008
#2
Hos din närmaste Peugeot handlare kanske?

Mvh Markus

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

731 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
#3
Jag tänkte mer om de fanns nått liknande universal tongue


796 Inlägg
23 december 2008
#4
åk till nån som håller på med dekaler o liknande. Borde väl ha nåt ark du kan skära till.

Huvudsaken är väl att den är svart.

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
23 december 2008
#5
bara en liten fråga, vad e de för tejp?


1 867 Inlägg
23 december 2008
#6
mattsvart vinyl bara ju, prata med firmor som håller på med skyltar och dekaler, de borde kunna fixa.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

731 Inlägg
23 december 2008
Trådstartare
#7
Alright, har ni nått tips på sån firma söder om sthlm?


908 Inlägg
23 december 2008
#8
går å köpa på biltema...

I got Dubs!
2 423 Inlägg
23 december 2008
#9
Strukturfolie är det väl?


1 010 Inlägg
24 december 2008
#10
levererade paket till en firma som hette mtl eller mlt i hästhagen vid sickla centrum..kolla me dom.
riktigt trevliga!


German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
24 december 2008
#11
Riv bort och lacka sidenmatt svart. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
24 december 2008
#12
Finns på Speedparts till ng900/og9-3 3D ha du tur så passar det på din med lite modifikation, skulle dock föreslå att du går på Irmscher Vectras metod wink
Senast redigerat av TenZer (24 december 2008)

Rock'n Roll


Sök