6748
Sök

Vilka fälgar på 760 Saffran?

726 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
#21
Flatout five fälgen lockar. men känns dock för dyr än


___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
30 december 2008
#22
tongue Ace rimsen eller så super DTM 18" å lacka centrumet i samma färg som bilen.

Eller så här;

https://www1.garaget.org/gallery/archive/10774/494961_g4ojvb.jpg
Senast redigerat av lonewolf-holm (30 december 2008)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

726 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
#23
lonewolf-holm skrev:
Ace rimsen eller så super DTM 18" å lacka centrumet i samma färg som bilen.

nej inte super dtm! Plus läs texten, 19" !


___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
30 december 2008
#24
__r0b1n skrev:
lonewolf-holm skrev:
Ace rimsen eller så super DTM 18" å lacka centrumet i samma färg som bilen.

nej inte super dtm! Plus läs texten, 19" !

Låt fantasin flöda å se efter vad plånboken erbjuder ..... eller skriv ner på lappar å lägg i en hatt å dra
ett förslag å stå vid det ..... big_smile

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

726 Inlägg
31 december 2008
Trådstartare
#25
jo kanske men gränsen är ungefär 10.000:- för 4 fälgar... däck har ja redan. OBS : 19"


OEM <3
6 957 Inlägg
31 december 2008
#26
__r0b1n skrev:
jo kanske men gränsen är ungefär 10.000:- för 4 fälgar... däck har ja redan. OBS : 19"

Då ligger ju flatouten lite högt hmm sett ngt beg,?

Den skulle va snygg med saffranslackad läpp:
http://www.blocket.se/vi/16351231.htm?ca=13_s
Senast redigerat av Bjork (31 december 2008)

OEM <3

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
31 december 2008
#27
De 5ekrade helt klart och gärna 18" då 19 och framför allt 20"arna blev på tok för stora, synd att du redan köpt sulorna sad

såg lite ut som H3an med trähjul med 20"arna så jag skulle nog trotts allt kört på 18...

http://4wheelsnews.com/images/2008/october/hummer/h3-wooden/hummer-h3-wood-wheels-6.jpg
Senast redigerat av TenZer (31 december 2008)

Rock'n Roll

726 Inlägg
1 januari 2009
Trådstartare
#28
TenZer skrev:
De 5ekrade helt klart och gärna 18" då 19 och framför allt 20"arna blev på tok för stora, synd att du redan köpt sulorna sad

såg lite ut som H3an med trähjul med 20"arna så jag skulle nog trotts allt kört på 18...

http://4wheelsnews.com/images/2008/octo … eels-6.jpg

snacka skit. 18" ser ju ut som skottkärrehjul. 19" ska de va. står klart o tydligt att jag köpt däck till 19" . då behöver du inte skriva att jag ska ha 18"



Sök