Curse : Tack så mkt glad om jag kan inspirera lite ... s14 är mkt fina hade med en s14 för nåt år sen skitrolig bil saknar den som fan....pma mej när du har slängt upp lite bilder på den vill gärna se den
Darkie: tack så mkt
R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck www.atdack.se
Liten update ny ratt har inhandlats och monterts en sparco ratt lackade den svart då den var i borstat alu innan tyckte inte redigt om det men nu blev det mkt snyggare enligt mej ... Tutan har jag inte satt fast redigt däför den ser lite mysko ut vad tycks blev det bra?
AT Däck www.atdack.se
Ritkigt fin S15 hur är motorerna egentligen? har hört att dem ska ha rätt dålig hållbarhet?
ska du tävla med bilen i drifting sen eller ?
Ja motorerna är ju lite känsliga men gör man bara rätt så håller dom fint ... om man kollar på stefans s14a han har ju över 450 hk o hans har allri rasat ¨så gör man bara rätt o så håller det fint o så behöver man inte trimma dom till mkt mer än 400 hk för att bilarna har så låg vikt jämfört med andra har för mej att vikten ligger på 1240 kg lr nåt sånt ... jo tanken e vell att jag ska men kanske inte blir till nästa år måste öva öva öva
AT Däck www.atdack.se
Curse : Tack så mkt glad om jag kan inspirera lite ... s14 är mkt fina hade med en s14 för nåt år sen skitrolig bil saknar den som fan....pma mej när du har slängt upp lite bilder på den vill gärna se den
Darkie: tack så mkt
Hehe. Låter bra.. har ingen erfarenhet att japanska turbo bilar så man kan säga att riktigt jävla grön:P Det ska jag göra! Kan säga så mycket att den är så gott som orörd original bil;)
Liten update ny ratt har inhandlats och monterts en sparco ratt lackade den svart då den var i borstat alu innan tyckte inte redigt om det men nu blev det mkt snyggare enligt mej ... Tutan har jag inte satt fast redigt däför den ser lite mysko ut vad tycks blev det bra?
köpte en ny vinge till min av märket URAS här e en bild på den sitter på ajfas bil ,kommer bild när den e på min senare vad tycks tror ni det bli snyggt på min kan tilläga att fästerna kommer att flyttas ut yttligare 7 cm på varje sida
Senast redigerat av Aldin (2 januari 2009)
AT Däck www.atdack.se