nu tänkte jag börja riva ut denna lilla rackarn, måste byta ut turbon för den som sitter orginal t28bb pallar bara med 340 hk o så på det måste man ha extraktorgrenrör .... Den nya Turbon är en Garret Gt 3076 och grenröret kommer från apex kan säga så ser det ganska tight ut men vi får se så här ser det ut med alla dom gamla grejjerna
o så vill inte imageshack funka nu helt plötsligt så det får bli att jag laddar upp den nya turbon senare idag
Senast redigerat av Aldin (5 januari 2009)
R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck www.atdack.se
Ser ju ut att kunna bli skoj bil det dära sen är ju s15 så jävla snygga med:D vad åker du i ananrs då föresten? för denna lär ju stå ganska stilla:D
Tack så mkt .. jo den står stilla nu .. har en Vw Vento Gt som vinterbil för tillfället men tänkt o köpa mej en nissan s13 lr en bmw 325 e30 som vinterbil
AT Däck www.atdack.se
Hur många hästar har du tänkt klämma ur 2 litern??
jag tror jag är på japtuning steg 4 vilket ska ge 420 hk och 530 nm men jag vet inte ska mappa den i mars ... men jag tänker inte köra den på så många hästar vill drifta med den o då räcker 360-380 hk gott i den lilla bilen eftersom den bara väger ca 1240 kg ska lätta den mer
Senast redigerat av Aldin (9 januari 2009)
AT Däck www.atdack.se
Tänker du bara Drifta eller tänker du köra på Bana med?
jag kommer nog göra både och fast men jag måste bli 100 på att drifta innan jag ger mej ut på bana o börjar där ... men som du vet så finns det inte några bra platser här i kronoberg att öva drifting men jag har lite på g så vi som är med i "JD Garage" ska få utrymme där vi kan öva
Senast redigerat av Aldin (9 januari 2009)
AT Däck www.atdack.se