det där ska inte vara svårt, då en va plus, en ska va jord och den sista ska vara till tändningslåset/stereon.. va ja vet, de sa de på skroten, och slangen ska du inte bry dej om, bara kläm den inte när den är i bilen så är det lugnt.
Senast redigerat av Beckstroem (4 januari 2009)