3145
Sök

Dubrolles ke70 Elmia 2011

16 197 Inlägg
14 mars 2010
baca skrev:
Evilaudio din Jetta är ingen bil, det är en orgie i stereoprylar som står på 4 hjul för lättare transport wink

HAHA.. så kan man ju oxå se de.. big_smilebig_smile     fast just nu finns de inget ljud alls i den.  målet att få den besiktad å gatlaglig i år.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

7 100 Inlägg
14 mars 2010
men hyffsad jävla brutal!!!!!!
lycka till med bygget smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

237 Inlägg
14 mars 2010
Så jävla cool!! Denna bil är unik och att den inte platsar på elmia är helt sjukt. Jag bojkottar!

336 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
evilaudio skrev:
dubrolle skrev:
Buford_T_Justice skrev:

Dem är väll ute efter 3 ton plast och bilar som inte går att köra med wink så, fuck elmia big_smile

hahahahahaha oooja!! and thats just wrong wink just show and no go can fuck off !!

typ som min mattsvarta jetta då..   i nu läget helt okörbar..HAHA

undantag för dig bara för att du inte har någon glitter lack he he

DUBroLLe RoCKER

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
14 mars 2010
Fy satan va grym denna är! big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

28 Inlägg
15 mars 2010
Kan inget annat göra än att hålla med förgående kommentar! Så snyggt!

5 111 Inlägg
15 mars 2010
Verkar ju som att stilrena och välbyggda ombyggen på äldre bilar inte röner den uppskattning de skulle behöva i Sverige. När man kollar på utländska forum så verkar det vara betydligt större i t.ex. tyskland, UK, för att ta några exempel... Här verkar det på nåt vis ha fastnat i halvgamla småtrista familjebilar med största plastkittet man kan hitta, självlysande lack och herrejösses stereobyggen... Bara en reflektion jag gjort när jag kollat runt lite, kan ha fel men...

No fucks given
179 Inlägg
15 mars 2010
bojkotta Elmia, denna är asfet <3

/ Jimbo
Bygger på: Honda Civic 99a

142 Inlägg
15 mars 2010
Helt sjukt att den inte fick va med på Elmia, Tokfet!
Men jag tycker att BBS fälgarna hade gjort sig bra mycket bättre på bilen.

Pan
15 mars 2010
Volvo544special65 skrev:
Verkar ju som att stilrena och välbyggda ombyggen på äldre bilar inte röner den uppskattning de skulle behöva i Sverige. När man kollar på utländska forum så verkar det vara betydligt större i t.ex. tyskland, UK, för att ta några exempel... Här verkar det på nåt vis ha fastnat i halvgamla småtrista familjebilar med största plastkittet man kan hitta, självlysande lack och herrejösses stereobyggen... Bara en reflektion jag gjort när jag kollat runt lite, kan ha fel men...

Håller med! http://speedhunters.com/ Dom har fattat blandning mellan nya gamla bilar sleepers och vanliga. Musik kan jag spela i stereon hemma , Plast är min matlåda gjord av. För frän för Elmia säger jag bara. Ska du till Elmia och racea på kvällen? så har man ju en chans att se pärlan iaf smile

2 077 Inlägg
15 mars 2010
Hur fan kunde den inte platsa på elmia? yikes
vad fan tänker arrangörerna med sad

Den e ju unik om nåt iaf wink

Hoppas inte detta elmiat blir som förra året, massa ljudbyggen till höger och vänster.
Dock fanns det ju några undantag, som tex zybers evo + dem andra evona bara för och nämna ngt!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Meister
6 763 Inlägg
15 mars 2010
Pan skrev:
Volvo544special65 skrev:

Håller med! http://speedhunters.com/ Dom har fattat blandning mellan nya gamla bilar sleepers och vanliga. Musik kan jag spela i stereon hemma , Plast är min matlåda gjord av. För frän för Elmia säger jag bara. Ska du till Elmia och racea på kvällen? så har man ju en chans att se pärlan iaf smile

Speedhunters is the shit! Är väll inget att hänga läpp över att du inte får stå inlåst på lördagskvällen. De är ju då man vill ha bilen bakom a6 och elda däck!

336 Inlägg
16 mars 2010
Trådstartare
ja grabbar det e som det är med elmia !! man får la satsa på SEMA istället hahahaha big_smile

DUBroLLe RoCKER

Lusse
236 Inlägg
17 mars 2010
Denna är så jävla brutal.. Den skulle jag lätt vilja äga.
Sen elmia vet jag inte där är ju några feta bygge där men det mesta kunde dem kört ner i närmsta sjö..
Det är sådana bilar som din jag vill se där. Detta är ju ett riktigt bygge som man kan använda till allt. Bankörning, drifting, strippen allt går att testa på även ställa ut. Så ska en bil vara byggd.

Inte bara åka trailer till elmia en gång om året. Usch fy och skam:)

336 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
liten update på nya lacken så kanske jag kommer med på elmia big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/61672/880858_u6tde5.jpg

DUBroLLe RoCKER

400 Inlägg
19 mars 2010
Så sjukt brutal! En otrolig VILL HA känsla växer hos mig big_smile Så sjukt frän bil

336 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
skoja rätt mycket om lacken hahahaha men det kanske ni fatta ?? fick monterat i den nya vindrutan idag plus polerat till listerna runtom rutan

https://www1.garaget.org/gallery/archive/61672/880860_0ps424.jpg
nya oljetryckslampan 18w

https://www1.garaget.org/gallery/archive/61672/880864_ogpm1h.jpg
svårt o se kanske men den ena e blankare wink

DUBroLLe RoCKER

11 Inlägg
19 mars 2010
var fick du tag på fram rutan? och vad kostade den?
min e tyvär skrot numera

336 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
primer skrev:
var fick du tag på fram rutan? och vad kostade den?
min e tyvär skrot numera

falkenbergs glasmästeri tror dom tog den från finland kosta nog 1800:-

DUBroLLe RoCKER

26 Inlägg
20 mars 2010
Trökit att du inte får komma in på mässan, men man skulle hellre vilja se dig utanför, och använda bilen istället för att bara stå och blänka under taket. Riktigt nice bygge!

Sök