Angående: Träff i Karlstads området?

Lithner Prylbög
11 januari 2009 · 52 Inlägg

Ingen som planerar att styra upp nått nu i vinter här i Karlstads regionen??

BMW 520d "M-Sport" (2008)
Gräsberg
12 januari 2009 · 1 002 Inlägg

bara du planerar på de, annars tar de nog lång tid wink

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Aronsson_Kil
21 januari 2009 · 653 Inlägg

Funderar också ifall det är någon som sitter och lurar på något till våren/sommarn cool

volvo_1987
21 januari 2009 · 1 675 Inlägg

Aronsson_Kil skrev:
Funderar också ifall det är någon som sitter och lurar på något till våren/sommarn cool

samma här, vi har ju några som brukar fixa det i karlstad wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Aronsson_Kil
21 januari 2009 · 653 Inlägg

volvo_1987 skrev:

Aronsson_Kil skrev:
Funderar också ifall det är någon som sitter och lurar på något till våren/sommarn cool

samma här, vi har ju några som brukar fixa det i karlstad wink

jaa men tror faktist att Gräsberg som skrev innan mig fakstist är en av dom som brukar arangera wink

Effektiv
23 januari 2009 · 344 Inlägg

jag håller med , vore skoj big_smile

Senast redigerat av Effektiv (23 januari 2009)

Ambjornssonn
23 januari 2009 · 228 Inlägg

typ i slutet av april/maj skulle vara skoj, så som de va förra året big_smile var riktigt trevligt då big_smile

men sen så ska man ju ha nån som vill arrangerat oxå big_smile

Senast redigerat av Ambjornssonn (23 januari 2009)

volvo_1987
23 januari 2009 · 1 675 Inlägg

Aronsson_Kil skrev:

volvo_1987 skrev:

Aronsson_Kil skrev:
Funderar också ifall det är någon som sitter och lurar på något till våren/sommarn cool

samma här, vi har ju några som brukar fixa det i karlstad wink

jaa men tror faktist att Gräsberg som skrev innan mig fakstist är en av dom som brukar arangera wink

så rätt tongue

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
RallyHenrik85 Lång & Smal!
5 februari 2009 · 462 Inlägg

synd att det är så lite minusgrader, annars hade de vart skitkul med en vinterträff å kört på nån plogad sjö m.m grillat korv osv

//Henrik Johansson
Effektiv
5 februari 2009 · 344 Inlägg

finns det någon som har makten att hyra eller om man känner nån som bossar över biltema parkeringen tongue?

Droors
15 februari 2009 · 811 Inlägg

ska man vara på biltema parkeringen med större annordnat är det nog enda sättet att ta det med Biltemas chef där. annars är nog risken stor att man blir bortkörd.
Minns inte hur det var förra året men vi fick städa och sen hålla koll så att det inte burnades på parkeringen. tycker vi skötte det rätt bra. Sen vad folk gjorde efter att vi hade städat och dragit (kl.01?) tog inte vi ansvar för.

Men som sagt förbannat roligt var det. Men som sagt. Det är bara att börja planera på.

Derbi
16 februari 2009 · 1 531 Inlägg

Vore grymt med en träff i Karlstad nu under våren. Biltema parkeringen skulle funka, gick ju bra sist. Men en annan parkering som kanske skulle funka är den utanför Tingvalla Isstadion och Rakethallen. Den är ju också rätt så stor.
Det som gör att dom som äger marken där man vill vara tvekar är att det blir så mycket skräp i form av alla ölburkar osv som slängs plus att det burnas. Men som sagt det vore grymt med en träff. Så vem tar på sig ansvaret för att planera? big_smile tongue

Effektiv
16 februari 2009 · 344 Inlägg

Derbi skrev:
Vore grymt med en träff i Karlstad nu under våren. Biltema parkeringen skulle funka, gick ju bra sist. Men en annan parkering som kanske skulle funka är den utanför Tingvalla Isstadion och Rakethallen. Den är ju också rätt så stor.
Det som gör att dom som äger marken där man vill vara tvekar är att det blir så mycket skräp i form av alla ölburkar osv som slängs plus att det burnas. Men som sagt det vore grymt med en träff. Så vem tar på sig ansvaret för att planera? big_smile tongue

varför tar du inte på dig ansvaret själv ? smile

soyd
16 februari 2009 · 1 853 Inlägg

Karlstads är för jäkla fint!, dit far man gärna! wink

Derbi
16 februari 2009 · 1 531 Inlägg

Skulle gärna göra det om jag hade kunskapen osv tongue Men jag skulle nog kunna vara med på ett hörn. Har en släkting på Karlstad Kommun så han skulle säkert kunna hjälpa till med tillstånd osv om man hittar något ställe som tillhör dom.

Effektiv
16 februari 2009 · 344 Inlägg

Derbi skrev:
Skulle gärna göra det om jag hade kunskapen osv tongue Men jag skulle nog kunna vara med på ett hörn. Har en släkting på Karlstad Kommun så han skulle säkert kunna hjälpa till med tillstånd osv om man hittar något ställe som tillhör dom.

låter fint , jag kan oxå vara med , men är inte så mottiverad att åka till karlstad och fråga runt med massa folk om man får hyra saker då ja inte ens bor där. ifall allt skulle skita sig menar jag

Gräsberg
25 februari 2009 · 1 002 Inlägg

Droors skrev:
ska man vara på biltema parkeringen med större annordnat är det nog enda sättet att ta det med Biltemas chef där. annars är nog risken stor att man blir bortkörd.
Minns inte hur det var förra året men vi fick städa och sen hålla koll så att det inte burnades på parkeringen. tycker vi skötte det rätt bra. Sen vad folk gjorde efter att vi hade städat och dragit (kl.01?) tog inte vi ansvar för.

Men som sagt förbannat roligt var det. Men som sagt. Det är bara att börja planera på.

Tror efter träffen förra året på biltema så kommr ja inte riktigt ihåg men tyckte chefen på biltema sa att de va första o sista gången han gav ut tillstånd. trts allt deras egen mark och med tillstånd av chefen på biltema karlsta kan inte ens polisen köra bort folk från parkeringen. men som sagt, drar någon ihop något går det ju alltid att ansöka om något. dock planera crusing så kontakta polisen innan tongue så de inte blir skräckslagna o stänger av karlstad City tongue hah..

tut o kör..

Ps. jag har lagt mig på sofflocket istället för att planera Ds.

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
volvo_1987
27 februari 2009 · 1 675 Inlägg

gamla flyg fältet karlstad då?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
27 februari 2009 · 1 531 Inlägg

gamla flygfältet kan nog bli svårt då kdr knappt får vara där

Gräsberg
27 februari 2009 · 1 002 Inlägg

volvo_1987 skrev:
gamla flyg fältet karlstad då?

är väl så att sommaro golf trycker på kommunledningen att knappt KDR ska få vara där.. men ni kan ju alltid försöka..
vi får alla gå med i KDR o sen försöka prata med kommunen om ett område som vi kan få. men tror knappast karlsta kommun är en motor intresserad kommun.  de stackars 2 hjuliga åkarna hade ju blivit lovade ny mark att bygga crossbana på. nu ska de enligt tycke från kommunledningen dela bana med kil.

som sagt, extremt rolig kommun med många ledamoter som hissen inte alltid går ända upp så att säga.

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
______________________________
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang