Angående: Träff i Karlstads området?

Derbi
27 februari 2009 · 1 531 Inlägg

Håller med dom verkar vara lite emot motorsport i denna kommun. Men men... hoppas det blir någon träff under våren sommaren

volvo_1987
27 februari 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:
Håller med dom verkar vara lite emot motorsport i denna kommun. Men men... hoppas det blir någon träff under våren sommaren

så sant sad Tror Karlstad skulle få in en del pengar om det blev en motor intresserad kommun.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
27 februari 2009 · 1 531 Inlägg

Vi får väl skicka in en ansökan till kommunen och fråga om det finns någon plats som vi skulle få ha en träff på

volvo_1987
27 februari 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:
Vi får väl skicka in en ansökan till kommunen och fråga om det finns någon plats som vi skulle få ha en träff på

Det tycker jag. Dom skulle ju då ha alla bilar på ett ställe istället för att polisen ska jaga runt som förra sommaren roll

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
27 februari 2009 · 1 531 Inlägg

Pratade nyss med min morbror som jobbar på Karlstad Energi och han skulle föra frågan vidare till dom lite högre upp på kommunen och se om det finns någon plats för oss att ha en träff på under våren/sommaren. Syftet med träffen är ju inte massa onödig fylla som tyvärr inte går att få bort utan en lugn trevlig kväll för oss bilintresserad så vi kan kolla in varandras bilar prata massa skit och ha det riktigt jävla trevligt big_smile Risken finns ju att det blir som förra träffen som var vid biltema att folk burnar osv. Men men...

volvo_1987
27 februari 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:
Pratade nyss med min morbror som jobbar på Karlstad Energi och han skulle föra frågan vidare till dom lite högre upp på kommunen och se om det finns någon plats för oss att ha en träff på under våren/sommaren. Syftet med träffen är ju inte massa onödig fylla som tyvärr inte går att få bort utan en lugn trevlig kväll för oss bilintresserad så vi kan kolla in varandras bilar prata massa skit och ha det riktigt jävla trevligt big_smile Risken finns ju att det blir som förra träffen som var vid biltema att folk burnar osv. Men men...

bra inseativ big_smile Skulle va kul då man tar ut sommar bilen efter 2,5 år smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
27 februari 2009 · 1 531 Inlägg

ja någon måste ju ta det tongue Får bara hoppas att kommunen har någon plats vi kan hålla till på. Ska höra lite med Hammarö kommun också, det är ju inte så långt från Karlstad.

volvo_1987
27 februari 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:
ja någon måste ju ta det tongue Får bara hoppas att kommunen har någon plats vi kan hålla till på. Ska höra lite med Hammarö kommun också, det är ju inte så långt från Karlstad.

Nej det går ju också bra. Du får hålla oss uppdaterade. Tummen upp för för dig i alla fall wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
27 februari 2009 · 1 531 Inlägg

Jag gör så gott jag kan smile Men inte mitt fel om det inte blir nått tongue

volvo_1987
27 februari 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:
Jag gör så gott jag kan smile Men inte mitt fel om det inte blir nått tongue

Det är klart, säg till om du behöver hjälp.

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
27 februari 2009 · 1 531 Inlägg

Det ska jag göra smile Får se vad dom säger om en träff tongue Dom skriker väl rakt ut eller nått hehe

Derbi
28 februari 2009 · 1 531 Inlägg

Skulle vara kul om ni kunde komma med lite idéer ang. bilträff i karlstad  ifall men nu skulle planera en hel träff. har aldrig gjort något sådant här så jag har ingen aning om hur man går till väga eller nånting tongue Skickade ialla fall iväg en skrivelse till Karlstad kommun och ska även prata med dom på Hammarö Kommun. Det tråkiga med här ute på Hammarö är att det finns inte så stora asfalts ytor som man skulle vilja ha. För blir det en träff så kan man ju dra lärdom av träffen vid biltema att det kommer komma några hundra bilar. Skulle det funka med en grusplan?

Sjokvist
1 mars 2009 · 138 Inlägg

det var  väll inte  fel. men det enda  är  ju lite  törligt  gåt dom som har  lite  låga  bilar  men det kan ju funka  tror  jag

Volvo V70 "Here v70" (2009)
Saab 9-5 Vector "Blue ops" (2005)
Derbi
2 mars 2009 · 1 531 Inlägg

den grusplanen jag har i åtanke här ute på Hammarö är en fotbollsplan så det ska inte vara några problem att åka där med en riktigt låg bil

volvo_1987
2 mars 2009 · 1 675 Inlägg

Derbi skrev:
den grusplanen jag har i åtanke här ute på Hammarö är en fotbollsplan så det ska inte vara några problem att åka där med en riktigt låg bil

låter ju toppen. Då kommer vi nog undan sladd och bus, är ju grus plan wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
2 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Nja det kan nog bli ett problem. Men vem vill ha massa grusstänk på sin fina bil? tongue Någon som har förslag på någon plats man kan hålla till på ?

Aronsson_Kil
2 mars 2009 · 653 Inlägg

Derbi skrev:
Nja det kan nog bli ett problem. Men vem vill ha massa grusstänk på sin fina bil? tongue Någon som har förslag på någon plats man kan hålla till på ?

Mitt i citys parkerings hus roll hehe skämt åsido, på bergvik då? det är ju inte öppet hela kvällen wink

volvo_1987
2 mars 2009 · 1 675 Inlägg

Aronsson_Kil skrev:

Derbi skrev:
Nja det kan nog bli ett problem. Men vem vill ha massa grusstänk på sin fina bil? tongue Någon som har förslag på någon plats man kan hålla till på ?

Mitt i citys parkerings hus roll hehe skämt åsido, på bergvik då? det är ju inte öppet hela kvällen wink

lär vi nog få tillstånd först. Gick inte så bra där föra sommarn sad

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Derbi
2 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Bergvik är ju inte fel men tror inte vi skulle få något tillstånd till att vara där. Har pratat med IKEA men dom vill inte ha nån på "sin" parkering efter stängning.

volvo_1987
2 mars 2009 · 1 675 Inlägg

i2 fälltet i karlstad skulle ju va perfekt eller vad tror du derbi?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang