5069
Sök

vad tycker ni ? Vilket utförande ska jag ha ?

979 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
#1
Har två förslag faktiskt. Det ena är org stuk mer lr mindre. orangea fram blinkers,skärm blinkers & org lysen bak. eller det alternativet som är just nu, vita blinkers runtom & svarta baklysen. Bilen ska även sänkas & få sig en vinge nästa vecka. Tycker den ser fräshare ut med org grejjorna på faktsikt. Men rätt snyggt med de som ja har nu. laddar upp 2 bilder så ni får avgöra själva. Org bilden är från en cosworth som ja hittade här på garaget.  säg gärna vad NI tycker om saken.


https://www1.garaget.org/gallery/archive/71234/544392_uhmyp9.jpg
mmmm:)


https://www1.garaget.org/gallery/archive/71234/544397_e8dekd.jpg
så ser an ut, ingen vinge lr sänkt vid fotot. Kommer snart

Hpc

3 650 Inlägg
14 januari 2009
#2
Helt klart original..Blir så "kladdigt" annars med svarta baklysen osv. Satsa på finishen istället, men lite sleeper look. alternativt helröda..


979 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
#3
Tack!!! Precis vad jag hade tänkt mig oxå. Tycker den ser mycket "Renare" ut me dorg grejjorna på:)

Hpc

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 januari 2009
#4
Nej fyy, finns alldeles för många original sierror ute, kör på me svarta ljus å vita/klara fram.
Det är ju standart typ, sen hittar du på något eget, som inte alla har.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Team Pro5
313 Inlägg
14 januari 2009
#5
te_wik skrev:
Nej fyy, finns alldeles för många original sierror ute, kör på me svarta ljus å vita/klara fram.
Det är ju standart typ, sen hittar du på något eget, som inte alla har.

Mvh Tommy

Håller med föregående talare, Och nej. Jag tänker inte säga W*rd!

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

627 Inlägg
14 januari 2009
#6
Bommen skrev:
te_wik skrev:
Nej fyy, finns alldeles för många original sierror ute, kör på me svarta ljus å vita/klara fram.
Det är ju standart typ, sen hittar du på något eget, som inte alla har.

Mvh Tommy

Håller med föregående talare, Och nej. Jag tänker inte säga W*rd!

Haha skulle vilja säga tvärtom faktiskt.. känns som att alla sierror jag har sett har svarta baklysen..

We Ride Togheter, We Die Togheter!

979 Inlägg
14 januari 2009
Trådstartare
#7
Det är en standard styling idag med vita glas & svarta baklysen. Ungefär som när alla M3 kittar sina Bmw smile Så visst, stuket ja har nu är förvisserligen snyggt, men det är cleant & fräsht med org lysen å allt. Med Alu fälgar,sänkning & en vinge så skulle de ju göra susen?

Hpc

Försöker iaf
12 819 Inlägg
14 januari 2009
#8
AnderssonE30 skrev:
Det är en standard styling idag med vita glas & svarta baklysen. Ungefär som när alla M3 kittar sina Bmw smile Så visst, stuket ja har nu är förvisserligen snyggt, men det är cleant & fräsht med org lysen å allt. Med Alu fälgar,sänkning & en vinge så skulle de ju göra susen?

Jaa kanske skulle va nåt. Men jag är allergisk mot oranga lampor.. tongue
Kanske helröda  baklampor då? lol

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

979 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
#9
ja jag har oxå igentligen rätt svårt för orangea lampor å dylikt. Men den ser inte så kladdig ut då heller !! Tycker lixom att den ser så lam ut med svarta lysen å vita blinkers. Titta på blden å jämnför själva, org bilden som visas är för visserligen en cossie, men hur fräsh ser den inte ut att vara? Ser ut som en typisk banbil igentligen!!!!!! Lr har jag fel där?smile

Hpc

979 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
#10
fler som vill skria vad dom tycker? Självklart är det upp till mig själv hur bilen ska se ut men alltid kul att bli sporrad smile

Hpc

Yrkesförare
1 073 Inlägg
15 januari 2009
#11
Det är ALDRIG snyggt med oreanga blinkers, usch!! Behåll det du har!

(Enligt mig då)

huh?
10 427 Inlägg
15 januari 2009
#12
Kan vara stiligt med orange blinkers på en mörkare bil, blir en skön kontrast smile

AnderssonE30, om du har båda uppsättningar av grejerna så är det ju bara att testa och byta
efter hur det känns.. cool


9 108 Inlägg
15 januari 2009
#13
Tega skrev:
Det är ALDRIG snyggt med oreanga blinkers, usch!! Behåll det du har!

(Enligt mig då)

Tänkte skriva exakt samma sak, att det aldrig är snyggare med orangea blinkers. Möjligtvis att du sätter på orginalbaklampora. Det kommer bli finfint med en sänkning och större fälgar på den sedan!


519 Inlägg
15 januari 2009
#14
Jag skulle nog satsa på helröda baklampor iaf. smile


7 100 Inlägg
15 januari 2009
#15
finns ju helvita baklysern till sierra,köp ett sånt tkr ja smile

men kör annars på orginal

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

huh?
10 427 Inlägg
15 januari 2009
#16
MilleN skrev:
Tega skrev:
Det är ALDRIG snyggt med oreanga blinkers, usch!! Behåll det du har!

(Enligt mig då)

Tänkte skriva exakt samma sak, att det aldrig är snyggare med orangea blinkers. Möjligtvis att du sätter på orginalbaklampora. Det kommer bli finfint med en sänkning och större fälgar på den sedan!

Snyggt på en sån här:
http://img363.imageshack.us/img363/9771/forum8bm8.jpg

Smaken är ju som baken, men jag tycker det ser stiligt ut.


Yrkesförare
1 073 Inlägg
15 januari 2009
#17
steifan skrev:
MilleN skrev:
Tega skrev:
Det är ALDRIG snyggt med oreanga blinkers, usch!! Behåll det du har!

(Enligt mig då)

Tänkte skriva exakt samma sak, att det aldrig är snyggare med orangea blinkers. Möjligtvis att du sätter på orginalbaklampora. Det kommer bli finfint med en sänkning och större fälgar på den sedan!

Snyggt på en sån här:
http://img363.imageshack.us/img363/9771/forum8bm8.jpg

Smaken är ju som baken, men jag tycker det ser stiligt ut.

Snygg bil, hade varit ännu snyggare med vita blinkers wink

9 108 Inlägg
15 januari 2009
#18
Jag må säga att Mercan var riktigt snygg, men röktonat runtom hade varit ännu snyggare wink Men som sagt, smaken är som baken..


624 Inlägg
15 januari 2009
#19
bmx skrev:
finns ju helvita baklysern till sierra,köp ett sånt tkr ja smile

men kör annars på orginal

håller med.

who´s the man?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 januari 2009
#20
Helröda baklysen, tonade sidoblinkers så dom smälter ihop med karossen och klara framlyktor smile Tror jag på.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan


Sök