Inför VOLVOTRÄFF ÅNNABODA 27 JUNI 2009

Mariana
1 juni 2009 · 128 Inlägg

Laserblue skrev:
Domarjury är stabilt o seriöst o övriga rösta på Peoples Choise

Precis så hade vi det på "Örebromixen" och det fungerade utmärkt, så det är väl så det kommer att
bli på "Örebroträffen" också, men det vi funderade över var väl ex att pokalerna utanför uppdelade klasser skulle ingå i Röstsedeln, det är där vi funderar vidare en vecka till.

Återkommer om det men Jurybedömning är det stora önskemålet vi fått och vi har tagit till oss det.

Mvh // Mariana

Peking_tjej
1 juni 2009 · 82 Inlägg

Och vart ligger Svampen? man är ju inte från örebro wink

x40
1 juni 2009 · 157 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Och vart ligger Svampen? man är ju inte från örebro wink

Dalbygatan 4

/Peter

Mariana
1 juni 2009 · 128 Inlägg

Peking_tjej skrev:
Och vart ligger Svampen? man är ju inte från örebro wink

Ja efter 15 år borde jag inte vara så klantig, du har helt rätt här kommer en länk

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.asp … r=%f6rebro

eller www.svampen.nu, det är Örebros stora vattentorn som är byggt som en svamp och en av Örebros stora attraktioner.

Mvh
Mariana

Tack Peter för hjälpen

Senast redigerat av Mariana (1 juni 2009)

ichibon mmm, blåbärssoppa.
2 juni 2009 · 616 Inlägg

Jag vill också komma!
Har dock en känsla av att jag har ngt annat för mig då... Hm.. Förutsatt att jag inte har det och att jag får sällskap i bilen så kommer jag och 850 ner. smile

/ichi
volvo240R
2 juni 2009 · 1 964 Inlägg

Mariana skrev:

Laserblue skrev:
Domarjury är stabilt o seriöst o övriga rösta på Peoples Choise

Precis så hade vi det på "Örebromixen" och det fungerade utmärkt, så det är väl så det kommer att
bli på "Örebroträffen" också, men det vi funderade över var väl ex att pokalerna utanför uppdelade klasser skulle ingå i Röstsedeln, det är där vi funderar vidare en vecka till.

Återkommer om det men Jurybedömning är det stora önskemålet vi fått och vi har tagit till oss det.

Mvh // Mariana

tyckte det vart kanon med jury bedömning, pga att då röstar inte folket på den som typ har snyggast lack, utan då går juryn egenom hela bilen och kollar hur det och gjort och vad som är gjort, tyckte det va kanon när ni gjorde det på örebro mixen faktist, och ja kommer att vara där för 3 året i rad med min bil igen smile ska ni ha scenen åt det hållet ni hade på mixen också ?

mvh jimmy

Mariana
2 juni 2009 · 128 Inlägg

volvo240R skrev:

Mariana skrev:

Laserblue skrev:
Domarjury är stabilt o seriöst o övriga rösta på Peoples Choise

Precis så hade vi det på "Örebromixen" och det fungerade utmärkt, så det är väl så det kommer att
bli på "Örebroträffen" också, men det vi funderade över var väl ex att pokalerna utanför uppdelade klasser skulle ingå i Röstsedeln, det är där vi funderar vidare en vecka till.

Återkommer om det men Jurybedömning är det stora önskemålet vi fått och vi har tagit till oss det.

Mvh // Mariana

tyckte det vart kanon med jury bedömning, pga att då röstar inte folket på den som typ har snyggast lack, utan då går juryn egenom hela bilen och kollar hur det och gjort och vad som är gjort, tyckte det va kanon när ni gjorde det på örebro mixen faktist, och ja kommer att vara där för 3 året i rad med min bil igen smile ska ni ha scenen åt det hållet ni hade på mixen också ?

mvh jimmy

Ja det blir Jurybedömning, det är bestämt nu, är verkligen kul att du tyckte att jurybedömning var bra, vi har haft funderingar åt det hållet flera år, men i år slår vi till på det, vi ställde scenen på motsatt sida pga att plåten blir så varm på lastbilsflaket så vi fick lite saker förstörda förra året det kokade nästan, och folk höll på att bränna fötterna av sig, vi är jätteglada att få veta om Ni tycker det blev helt fel, kan ju kännas lite konstigt.
Välkommen
Mvh / Mariana

Laserblue
3 juni 2009 · 239 Inlägg

Mycket trevligt beslut av arrangörerna i Örebro. Jag kommer!

Seriös domarjury är framtiden

Ta gärna betalt för ett fint protokoll av dom som vill få sin bil bedömd. Inget tvång, eftersom många bara vill ställa ut sin bil och känna den trevliga atmosfären och gemenskapen på träffarna.

Jag har för egen del beslutat att bara ställa ut min bil där arrangörerna ordnat med domarjury!

MVH Hasse

Xioz
3 juni 2009 · 122 Inlägg

Hej

tycker att jurybedöming är bra utan tvekan. Men tycker själva röstningen själv på andra bilar är ganska roligt och man får medverka. Nu känns de som lämna in bilen till en "verkstad" de fixar den sen åker man... Vill ha mera engagemang!

Tycker systemet ska involverar jury och privatpersoner (de som ställer ut får enbar rösta för annars kan det bli många lappar att räkna)

Ha ett system med Jury ger X poäng sen ger privat personer viss X poäng.

Jury ger ex

10 , 20 och 50 poäng till de 3 bilarna de tycker bäst om . Sen kan privatperson röstningen ge 1 poäng / sedel.

Något sådant system skulle väll vara det ultimata. Då får alla vara med och engagera sig i röstningen och ge sitt val.  Nått o tänka på kanske smile


/ Johan

What you doing?
Mariana
6 juni 2009 · 128 Inlägg

ManicChrille skrev:
Är karavanen från svampen bara för stylade bilar eller kan man åka med en helt original S40? :-)

Självklart kan man åka med en helt originalbil i karavanen och också åka in på träffen absolut inga krav, så du är mycket välkommen.

Mvh
Arr: Örebroträffen

MixXxan BadAss Driver
6 juni 2009 · 13 Inlägg

99% säker på att ja kommer. Med andra ord e de rätt stor risk hehe.. hoppas ja har hunnit koppla in min skärm då med hmm. vore ju skoj.

Men inget man behöver för anmäla sig till eller dylikt utan som på vallåkra bara att komma?

Don't Dream It. Be It...
Volvo V70n "ManEater" (2004)
Loottatt
6 juni 2009 · 33 Inlägg

Lutar åt att vi dyker upp med ett par..

Volvo 745 "neo" (1988)
Pl4P
8 juni 2009 · 15 Inlägg

kommer förbi om det inte krockar med nått:)

[img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/volvo-userbar.jpg[/img]
RaggarVargen
8 juni 2009 · 210 Inlägg

ses där smile

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen
RaggarVargen
8 juni 2009 · 210 Inlägg

vilken tid börjar det?

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen
Mariana
8 juni 2009 · 128 Inlägg

RaggarVargen skrev:
vilken tid börjar det?

Vill du åka med i karavanen så samlas vi vid svampen (dalbyvägen 4 i örebro) vill du åka direkt upp till Ånnaboda släpper vi in från 11.30
www.kilsbergen.se men åk INTE ända upp till resturangen, vi står nedanför den.

Välkomna

Mvh
Arr: Örebroträffen

RaggarVargen
9 juni 2009 · 210 Inlägg

Blir att åka direkt till Träffen iår tyvär, jobbar till 09.00 på morgonen, sedan kommer jag. Blir runt 11.30-12.00.


https://www1.garaget.org/gallery/archive/41451/682022_x0436r.jpg
940

Drive It Like You Stole It!
Raggar Vargen
OphanWitehall
9 juni 2009 · 1 335 Inlägg

Kommer om jag inte jobbar wink

julles Jag rullar med stil
9 juni 2009 · 344 Inlägg

jag kommer med min 850

Volvo v70 (2007)
Unknown_Orebro
9 juni 2009 ·

Riktigt taggad är jag, kunde ju inte komma på Mixen då jag jobbade men detta kommer jag inte missa, skall bli kul att få snacka lite skit med er alla.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang