Vet inte vad det är för böter, men har "åkt dit" för det 2 ggr. o då har jag bara behövt ta bort det omedelbart. ena gången nöjde dom sig med att jag gjorde en reva i filmen på båda framrutorna sen sa dom att "så där kan du ju inte åka omkring det ser ju förjävligt ut haha"

Senast redigerat av Aerocombi (26 januari 2009)
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D