2276
Sök

nått mysko med handbromsen på min volvo 145a

13 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
bromsarna brann upp efter bes o då tog allt in till handbromsbackarna stryk men köpte nya bromsbackar men får inte ihop det o när jag lossade skivan ramlade dom förbrukade delarna ut så som en lång fjäder men den går inte ihop på dom nya delarna, en liten och backarna men nu får jag inte på dom nya. har gått till bildelsaffären o frågat om det är rätt backar men dom säjer att det är rätt grejer. jag känner mig helt mållös just nu. bilen är en volvo 145a -70  dl. behöver sprängskiss. hela veckan har gått ut på att få fel grejer till bilen så mitt tålamod börjar ta slut. kan ju inte va så olika till likadana bilmodeller tycker jag. gå in på blyfoten88 så ser ni bilen där. mvh

Svetsare
388 Inlägg
30 januari 2009
tyvärr.. du är i fel del av forumet. och jag kan inte svara på din fråga heller.

Driver
2 111 Inlägg
30 januari 2009
Hoppas någon moderator ser & flyttar tråden så att du snabbt kan få hjälp.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök