Tja om du tycker att den maskinen funkar "skitbra" så kan du inte ha testat en riktig roterande maskin, tex en Flex med lämplig kudde + rätt medel. Det går INTE jämföra. Biltema-maskinen med de de medföljande padsen är i princip värdelös, man kan polera hur jävla hårt som helst, det händer inte mycket direkt. Nej den där maskinen är skit, jag har en sådan själv, men även en Flex. Behöver jag tala om vilken som inte används

?
Det kan dock tänkas att den funkar OK med rätt pads, men för bästa effekt bör man köra med en roterande maskin, inte oscillerande...
Nedan en bild på mitt första försök med Flex + gul pad + Menzerna FG400 + SF2500, kolla på speglingen det är den som avslöjar lackens "yta/struktur"...Kunde fått det ännu bättre genom att gå en sista runda med SF4000, men ooorkade inte...
![https://www1.garaget.org/gallery/images/82/81291/81291-87ced2f797662c1ddf11cf3de120d652.jpg]()
Senast redigerat av dawwe (10 mars 2015)
Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure