men om du nu väljed denna varför tar du inte och välje gemeni ist ??? den blir orange gul guld grön ljusblå, lila och rosa ???, sen ka du applicera gemenin på kolfibret så kommer det att se wicked sick ut ! Mipa VIP Exlusive basecoat: Gemeni, kolla in min passat vettja 1000 ggr snyggare än lamboorange
men om du nu väljed denna varför tar du inte och välje gemeni ist ??? den blir orange gul guld grön ljusblå, lila och rosa ???, sen ka du applicera gemenin på kolfibret så kommer det att se wicked sick ut ! Mipa VIP Exlusive basecoat: Gemeni, kolla in min passat vettja 1000 ggr snyggare än lamboorange
Ja den var faktiskt NICE Skulle vilja ha en mer orange nyans bara men effekten är ju klockren.
ja gillar den både i vitt och orange...men den röda linjen på sidan ser knas ut..kanske en röd kontur mellan kolfibret och det vita isället
Hade sett mycket "knasigare" ut om man hade lackat ena sidan av bilen svart, och andra sidan vit och delat av allt med en röd linje! Riktigt fult till och med
ja gillar den både i vitt och orange...men den röda linjen på sidan ser knas ut..kanske en röd kontur mellan kolfibret och det vita isället
Tänkte isf göra linjen på mitten precis som Pagani Zondan...linjen på sidan gjordes för att se kontrasterna i samspel med fälgarna. Börjar dock vänja mig vid den orange lacken. Extra kul när man får så bra tips från andra bilintresserade människor som fattar vad jag är ute efter. Tack för alla tips men keep them coming please
den färgen ser ju riktigt bra ut.. ska bli roligt atts e vad som händer med den nu
Den kommer att bli mycket "cleanare" samtidigt som jag ska lägga mer pengar på performance än styling denna gången men en ny lack kan jag kosta på bilen
Även min röst läggs nog på den vita också. Den var helt enkelt mycket snyggare
Tack för din röst Vi får se vilken det blir. Jag var som sagt också helt såld på den vita Lambo-färgen men det verkar som fler satsar på den lacken inom samma breddgrad som mig och då blir det helt plötsligt inte så intressant längre. Jag har några riktiga ess i armen för att göra bilen riktigt unik men dem vill jag inte dela med mig av ännu eftersom många Elmia-byggare är på blodtörstig jakt efter unika tankar & idéer Som jag brukar säga....STAY TUNED FOR MORE CARBON!!!