Personligen så tycker jag att Toyota Supra är väldens snyggaste bil....
Ja, så är det faktiskt
Och när den kom så var den den en av de tekniskt mest avancerade serieproducerade sportbilarna Italienarna var ljusår efter... Den är faktiskt ganska hi-tech även med dagens mått mätt....
En solklar förstaplats för denna otroliga skapelse....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Skriv upp vilken bil ni helst av allt skulle vilja ha och varför så kanske chrizz kan fixa en sida där vi kan rösta fram garaget.org's absoluta favorit bil
Personligen skulle jag vilja ha en Lexus GS300
Hm.. ska man se till prislappen eller bara en underbar bil? Prislappen sätt..det dyraste som finns..typ den helt nya ferrarin som kostar 25mille och bara finns i ett exemplar..eller nåt sånt roligt.
Annars skulle det vara en Corvette Stingray -76 blanksvart cab eller hardtop.. så fruktansvärt snygga.. eller en shelby Gt (Elenor i Gone in 60sec).
Alfa Romeo 75GT eller Lancia Delta Integrale Evo 16v... Audi Coupé TQ -88 samt Toyota Corolla AE86 Trueno... klassiker.. samt gamla "Bmw E" trimmade. Honda Prelude -94 och Honda Integra. Nissan S14. Audi S4 TQ till sist..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
1. Volvo 850 (helst GLT) 2. Audi TT (har alltid velat ha en sen 98) 3. Subaru Impreza (har börjat fatta tycke om denna bil) 4. Pontiac Trans Am (bilen Kit i Knight Rider för er som är okunniga)
Kvinnor och läkare är de enda som vet hur nödvändig och välgörande lögnen är för människan. Anatole France
Du skämta eller har du inte åkt eller kört någon iaf... Jag tittade på en splitter ny (gått 2km) då jag letar efter nåt lite roligare i den klassen. Men för de första så var den ganska så slö. Händer ingenting under 6-7000 rpm. Sen så var det väldigt fladdrigt och dant med tak på. Men man satt ju skönt och så annars och den se bra ut. Men jag ta hellre en boxster S eller en Z4a