3793
Sök

Angående: Drifting Hudiksvall

Sothora <3
1 201 Inlägg
22 februari 2009
Martin Stark, står för dieselpowern;) om den är klar då, annars blir det något annat!

Bildemonterare samt egen verkstad. !

961 Inlägg
22 februari 2009
har en till deltagare oxå .. redspeed - mazda rx7 .. kanske måste kolla hur många vi är nu så vi inte tar på oss allt för många deltagare ..

MVH jocke

Pure DieselPower

338 Inlägg
22 februari 2009
skriv in alla i första inlägget bara så märker vi sen tongue

Nissan 200sx S13

961 Inlägg
22 februari 2009
JPalm skrev:

kan försöka fixa de om en liten stund ja smile

Pure DieselPower

338 Inlägg
22 februari 2009
OKej, men tänkte om vi bara fylld epå LimitedJags  lista som han har tongue

Nissan 200sx S13

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
JPalm skrev:

jag skriver för fulla muggar! tongue det verkar som att ryktet har börjat gått runt! smile

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

961 Inlägg
22 februari 2009
LimitedJags skrev:
JPalm skrev:

jag skriver för fulla muggar! tongue det verkar som att ryktet har börjat gått runt! smile

härligt de smile de är bra de om de finns intresse , vore ju inte fel om de blev fler gånger wink

Pure DieselPower

338 Inlägg
22 februari 2009
Hehe, okej big_smile Ska chill alite då smile haha ! Kan hända så kanske skulle lagt en gräns på de? ett antal som de inte får gå över? Men samtidigt kan de vara kul om man är några fler med. Fler tips och erfarenheter å dela!

Nissan 200sx S13

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
bushmyra skrev:
LimitedJags skrev:
t0rnsved skrev:
Jakob vallin, hans 940 är väll rätt så preppad har jag för mig. Om jag inte tänker på fel person..

Är det bestämt när detta ska bli av?

nej inget datum bestämt än. men det ser ut som att det kommer ske i maj.

Tja vilken jagga driftar du med smile

Det blir nog min xjr, den är nog mest lämpad för detta med kompressor och manuell låda. inte den smidigaste men ett jävla monster smile ja har en likadan fasst utan kompressor och automat men d blir nog inte lika roligt. men sen har ja en mkt äldre med manuell, bakhjulsdrift å en hel del hästar men den står plåtren just nu så ja hinner nog inte tongue

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
JPalm skrev:
Hehe, okej big_smile Ska chill alite då smile haha ! Kan hända så kanske skulle lagt en gräns på de? ett antal som de inte får gå över? Men samtidigt kan de vara kul om man är några fler med. Fler tips och erfarenheter å dela!

ja känner att det börjar bli lite mkt om vi blir över 20 st pga att det blir mer köer och mer jobb. men det verkar som att vi inte kommer undan nån försäkring när vi blir såhär många tongue det är ju ett måste när vi är såhär många.

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:
t0rnsved skrev:
Jakob vallin, hans 940 är väll rätt så preppad har jag för mig. Om jag inte tänker på fel person..

Är det bestämt när detta ska bli av?

låter super bra de smile .. då har de ju kommit ut lite bilar å så smile .. har du klurat på hur banan kan se ut då ? smile

MVH Jocke

har inte hunnit sutte mig ner å spåna men ja vill gärna ha några förslag smile

338 Inlägg
22 februari 2009
LimitedJags skrev:
JPalm skrev:

ja känner att det börjar bli lite mkt om vi blir över 20 st pga att det blir mer köer och mer jobb. men det verkar som att vi inte kommer undan nån försäkring när vi blir såhär många tongue det är ju ett måste när vi är såhär många.

Joo, precis! Helt sant de... Men en försäkring kan väll vara skönt att ha endå liksom. Är vi säg 20 st som delar på allt så blire inte mycke alls big_smile

Nissan 200sx S13

961 Inlägg
22 februari 2009
LimitedJags skrev:
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:

låter super bra de smile .. då har de ju kommit ut lite bilar å så smile .. har du klurat på hur banan kan se ut då ? smile

MVH Jocke

okej man får sätta sig ner ett tag med paint då tongue haha .. nerå men nånting ska de bli iaf smile .. skulle kunna göra nå typ bilsport superstage liknande bana ?

Pure DieselPower

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
KingWS6 skrev:
Jag gör väl en  formell anmälan också då ...
Jag kommer med Trans Am:en.
Nån måste ju representera muskelbilarna också! Sorry att behöva säga det men "kossorna" är bara trimmade familjeräsers ... hehe tongue

ja vi har nu en salig blandning! smile vilket jag hade hoppats på smile

En småblyg Engelskman, en fläskig Amerikanare, Svensson Svensson bilar med halsbränna, japsare mm mm!

7 100 Inlägg
22 februari 2009
LimitedJags skrev:
bmx skrev:
ja kommer med mazdan,men ska ej drifta,kanske köra lite bana smile

Tyvär är detta bara en drifting träff.

aha okej!tyckte de stod nånting om konkörning,men aja skit samma!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

961 Inlägg
22 februari 2009
LimitedJags skrev:
KingWS6 skrev:
Jag gör väl en  formell anmälan också då ...
Jag kommer med Trans Am:en.
Nån måste ju representera muskelbilarna också! Sorry att behöva säga det men "kossorna" är bara trimmade familjeräsers ... hehe tongue

ja vi har nu en salig blandning! smile vilket jag hade hoppats på smile

En småblyg Engelskman, en fläskig Amerikanare, Svensson Svensson bilar med halsbränna, japsare mm mm!

skitkul med blandat ju smile ..

Pure DieselPower

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
bmx skrev:
LimitedJags skrev:
bmx skrev:
ja kommer med mazdan,men ska ej drifta,kanske köra lite bana smile

Tyvär är detta bara en drifting träff.

aha okej!tyckte de stod nånting om konkörning,men aja skit samma!

Ah helt rätt. vi ska köra på en bana som är gjord av konor men bara på bredden wink

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:
talibangran skrev:

MVH Jocke

okej man får sätta sig ner ett tag med paint då tongue haha .. nerå men nånting ska de bli iaf smile .. skulle kunna göra nå typ bilsport superstage liknande bana ?

hehe, jag försökte i paint men sket i ett senare, sen gick ja över till papper å kolla på en massa driftingfilmer men ja blev inte så mkt klokare på det. men ja har en bild i huvudet nånstans som ja ska få ner på papper nån gång tongue

961 Inlägg
22 februari 2009
LimitedJags skrev:
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:

hehe, jag försökte i paint men sket i ett senare, sen gick ja över till papper å kolla på en massa driftingfilmer men ja blev inte så mkt klokare på det. men ja har en bild i huvudet nånstans som ja ska få ner på papper nån gång tongue

ok men man skulle ju nästan ha träffats nån dag o spåna ihop något , tror de är enklare ja ..

Pure DieselPower

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:
talibangran skrev:

ok men man skulle ju nästan ha träffats nån dag o spåna ihop något , tror de är enklare ja ..

det tror ja blir svårt eftersom långt ifrån alla deltagare kommer från hudik. men vi kan ju lika gärna prata här i forumet. det har ju fungerat kanon hittills smile

Sök