2932
Sök

Angående: Drifting Hudiksvall

338 Inlägg
22 februari 2009
men alla plockar fram en lite varsin ide och så kan man skrapa fram nått på morgon när de börjar ramla in folk ? Lite långa svepande kurver och några lite skarpare typ slalom eller nå kanske tongue De där löser sig nog när man är där och kommer nog bli bra tongue

Nissan 200sx S13

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
JPalm skrev:
men alla plockar fram en lite varsin ide och så kan man skrapa fram nått på morgon när de börjar ramla in folk ? Lite långa svepande kurver och några lite skarpare typ slalom eller nå kanske tongue De där löser sig nog när man är där och kommer nog bli bra tongue

vi kan ju leka med det hur mycket vi vill. man kan ju även ändra under dagen för å få lite omväxling.

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

338 Inlägg
22 februari 2009
Ja men precis! Inget är ju spikat nångång vad de gäller banan tongue hehe !

Nissan 200sx S13

961 Inlägg
22 februari 2009
JPalm skrev:

ja är väl smartast de smile .. ska pula lite sen med de där om man kan komma fram till nå , ska pysa iväg en sväng nu tongue

Pure DieselPower

961 Inlägg
22 februari 2009
LimitedJags skrev:
JPalm skrev:

vi kan ju leka med det hur mycket vi vill. man kan ju även ändra under dagen för å få lite omväxling.

kan ju göra en konbana rakt fram roll cool

Pure DieselPower

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:
JPalm skrev:

kan ju göra en konbana rakt fram roll cool

ja precis tongue men vi kanske kan avsluta dagen med lite vanlig hederlig dragracing? vore kul smile när vi ändå är där menar ja.

338 Inlägg
22 februari 2009
Jo visst! hur lång är landingsbanan ? big_smile

Nissan 200sx S13

141 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
JPalm skrev:

tillräckligt smile men ja tror vi inte kör båda sakerna samtidigt, d får vi nog inte plats med.

338 Inlägg
22 februari 2009
LimitedJags skrev:
JPalm skrev:

tillräckligt smile men ja tror vi inte kör båda sakerna samtidigt, d får vi nog inte plats med.

nee, men tänkte på flygande kilometern tongue Hehehe !

Nissan 200sx S13

Operatör
346 Inlägg
23 februari 2009
1.3 km tror jag

Men ang deltagare... Det vore ju en fördel om vi kunde få till ett datum innan vi räknar med att alla kommer. Jag jobbar skift så 2 helger var 6e vecka kan jag inte. Andra kanske har ngt annat som de ska göra, och inte kan komma pga det.
Så, fixa datum big_smile

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

338 Inlägg
23 februari 2009
pars skrev:
1.3 km tror jag

Men ang deltagare... Det vore ju en fördel om vi kunde få till ett datum innan vi räknar med att alla kommer. Jag jobbar skift så 2 helger var 6e vecka kan jag inte. Andra kanske har ngt annat som de ska göra, och inte kan komma pga det.
Så, fixa datum big_smile

Håller med om de! Är ju massa fler träffar man bokat in sen är tanken att jag å en till polare ska över till Norge en lång helg och hälsa på några tongue

Nissan 200sx S13

Operatör
346 Inlägg
23 februari 2009
Kristi himmelfärds helgen funkar för mig wink 23/5 Lördag
Många har klämdag på fredan med så man kan dona med det man ska göra innan.
Det är mitt förslag.

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

141 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
pars skrev:
Det är mitt förslag.

det tycker ja låter som en bra idé! ja åker utomlands där i dagarna,ska bara se om d inte krockar.

338 Inlägg
23 februari 2009
LimitedJags skrev:
pars skrev:
Det är mitt förslag.

det tycker ja låter som en bra idé! ja åker utomlands där i dagarna,ska bara se om d inte krockar.

Hehe, först snackas de om att ta de så tidigt som möjligt typ tongue Mig spelar de ingen större roll! Låter som en bra ide de iaf ! ska kika in så de inte är nått för mig den helgen med bara tongue
Senast redigerat av JPalm (23 februari 2009)

Nissan 200sx S13

fotointresserad
2 307 Inlägg
23 februari 2009
LimitedJags skrev:
pars skrev:
Det är mitt förslag.

Blir heldag med fotografering då =P Först huddik och det här sen hem till Söderhamn och cruisingen

141 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
Norde skrev:
LimitedJags skrev:
pars skrev:
Det är mitt förslag.

Blir heldag med fotografering då =P Först huddik och det här sen hem till Söderhamn och cruisingen

är det cruesing samma dag?

fotointresserad
2 307 Inlägg
23 februari 2009
LimitedJags skrev:
Norde skrev:
LimitedJags skrev:

Japp, vårcruisingen är då..
Senast redigerat av Norde (23 februari 2009)

TACS Medlem
457 Inlägg
23 februari 2009
JPalm skrev:
LimitedJags skrev:
pars skrev:
Det är mitt förslag.

Hehe, först snackas de om att ta de så tidigt som möjligt typ tongue Mig spelar de ingen större roll! Låter som en bra ide de iaf ! ska kika in så de inte är nått för mig den helgen med bara tongue

Vi lär spika datum snart så man kan se om det passar i planeringen ... eller få tid till att anpassa planeringen...

Som det ser ut för mig är jag upptagen varje helg i maj, ledig andra helgen i april. Men man kanske kan justera det. smile
Så jag rättar mig efter det datum ni bestämmer eftersom jag mest troligt måste ordna bort mina sysslor vilken helg ni än väljer att köra på ...

961 Inlägg
23 februari 2009
jag har nu kommit över massa roliga grejer till min bil ja så vette fan om den hinner bli klar tills driftdagen men HOPPAS de iaf .. ska börja rivas o bygga så fort som möjligt !!! big_smile

Pure DieselPower

141 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
Norde skrev:
LimitedJags skrev:
Norde skrev:

Japp, vårcruisingen är då..

ja men det kan ju passa bra det! då kan kanske alla åkare vidare till Söderhamn när vi är färdig smile va tror ni om det?

Sök