3767
Sök

Vilken färg ska jag lacka Reflexrampen på calibran?

679 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
#1
Ska jag lacka den samma färg som bilen eller ska jag lacka den blanksvart?
Har beslutsångest...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/38048/390794_t560pb.jpg


679 Inlägg
12 086 Inlägg
16 februari 2009
#3
Samma som bilen.

dARKiE
5 031 Inlägg
16 februari 2009
#4
samma som bilen..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

993 Inlägg
16 februari 2009
#5
svart, då blir det juh en 360 spyder smile


SSS -12
3 217 Inlägg
16 februari 2009
#6
Kungen-EssE skrev:
svart, då blir det juh en 360 spyder smile

Tror det behövs mer än en svartlackad mittramp för att få den att likna en 360... tongue

On-topic: Tycker nästan att du ska färga den i samma nyans som lyktorna! Eller alternativt som det sagts innan, samma färg som bilen, eller svart som Esse sa! smile Även om det inte kommer likna en 360 wink

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Random Hero
4 047 Inlägg
16 februari 2009
#7
samma som bilen

Dog food lid. Backwards

908 Inlägg
16 februari 2009
#8
samma som bilen

SSS -12
3 217 Inlägg
16 februari 2009
#9
copy/paste tråd! jag är på! tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

SSS -12
3 217 Inlägg
16 februari 2009
#10
samma som bilen

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
16 februari 2009
#11
Lacka den som bilen? Då försvinner ju själva vitsen med en sån ramp... Nä, svart eller matcha lamorna. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

156 Inlägg
16 februari 2009
#12
snyggt som de e enligt mig

679 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
#13
Tack för förslagen.... verkar som de flesta tycker som jag va inne på...
att lacka den i samma färg som bilen.....
smilesmilesmilesmile


2 122 Inlägg
16 februari 2009
#14
prova ta transparent svart och lägg på tunt lager kan bli snyggt

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

679 Inlägg
17 februari 2009
Trådstartare
#15
Kirre skrev:
prova ta transparent svart och lägg på tunt lager kan bli snyggt

Det är nog ingen tokig ide det heller....!!! smile


Kärnkraftstomte
790 Inlägg
17 februari 2009
#16
Blanksvart och med tonade lyktglas

Håll avståndet till bakomvarande fordon!

got stance?
546 Inlägg
18 februari 2009
#17
samma som bilen, alternativt försöka tona som baklamporna

夢の力


Sök