Hej, jag ska köpa ett Bas element snart, vill ha nått med riktigt tryck i. Man ska kunna stå brevid bilen o få ont i öronen, nerrå men nått som trycker på riktigt bra i pris klass 2000:- . Jag har kollat lite på kicker basar. skulle vilja ha något billigare allternativ som ger mycket bas för pengarna. skriv mycket förslag. .. mvh. Jim
Zachry BX-P12 från Ljudia. Dom kostar 1200:- och dunkar på RIKTIGT bra!!!!! Cerwin Vega V-Max 12" från Mobilefidelity.se. Dom kostar 1250:- och spelar också Riktigt grymt!
Dessa två jag nämt knäcker många dyrare basar utan bekymmer!
vad har du för steg som ska göra att en 2000:- bas! dunkar på så mye att du får ont i öronen när du står brevid *undrar*
efter skrev jag = nerrå, men nått som trycker bra. jag söker nått med bra bas. slut steg köper jag när jag vet vad jag ska ha för bas. har inte bestämmt mig vilket slutsteg jag ska ha.
Hej, jag ska köpa ett Bas element snart, vill ha nått med riktigt tryck i. Man ska kunna stå brevid bilen o få ont i öronen, nerrå men nått som trycker på riktigt bra i pris klass 2000:- . Jag har kollat lite på kicker basar. skulle vilja ha något billigare allternativ som ger mycket bas för pengarna. skriv mycket förslag. .. mvh. Jim