TritoN skrev:
Jag köpte färg från biltema, har inte hunnit testa än men där kostar primern 39 kr har jag för mig om och färgen likaså, jag köpte 5 burkar utav varje och hoppas det ska räcka..
Ska du lacka om hela bilen?

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D