Av dom jag har provat (Pyramid 1020, GAS Alpha 1024x och Mutant Conquest 12) så är helt klart den sistnämnda (som sitter i min bil nu) den klart bästa! Hoppas dock att min kommande JBL P1022 ska vara lite ännu bättre. Den som lever får se.
tro mig.. det är den
Jaså du har provat den alltså. Portad eller sluten låda? Hur mycket effekt matade du den med?
Av dom jag har provat (Pyramid 1020, GAS Alpha 1024x och Mutant Conquest 12) så är helt klart den sistnämnda (som sitter i min bil nu) den klart bästa! Hoppas dock att min kommande JBL P1022 ska vara lite ännu bättre. Den som lever får se.
tro mig.. det är den
Jaså du har provat den alltså. Portad eller sluten låda? Hur mycket effekt matade du den med?
har aldrig hört conquest basen, men min erfarenhet av mutant är att det finns bättre grejer till lägre priser!
min polare har i alla fall en sån där JBL bas, o den spelade väldigt bra medett JBL steg. kommer inte ihåg vad det var för låda, men skulle tro på portat, och matade med kanske 500wrms?? ingen aning då jag inte är så insatt i JBL grejer. men bra lät det, och DJUUUPT spelade det.