Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp Nästa gång Sön 31/5

BlackEagle
29 maj 2009 · 155 Inlägg

evo_krolle skrev:

BlackEagle skrev:

evo_krolle skrev:

haha så pass.. inte peka ut folk så ju:)

Jag var bara tvungen, hehe:D
Ska inte du vara i verkstan o mecka inför söndag ??

de e jag ju:) haha men de blir tidigast nästa söndag igen..

Tråkigt sad Det är bara o jobba på, jag är nyfiken på din kärra !!!
Vi hörs !!!

Smaka fäste !!!
evo_krolle BMR
29 maj 2009 · 1 513 Inlägg

BlackEagle skrev:

evo_krolle skrev:

BlackEagle skrev:

Jag var bara tvungen, hehe:D
Ska inte du vara i verkstan o mecka inför söndag ??

de e jag ju:) haha men de blir tidigast nästa söndag igen..

Tråkigt sad Det är bara o jobba på, jag är nyfiken på din kärra !!!
Vi hörs !!!

mmm de e väl de hmm

ja vi ses sen..

eksten
29 maj 2009 · 480 Inlägg

evo_krolle skrev:

BlackEagle skrev:

evo_krolle skrev:

de e jag ju:) haha men de blir tidigast nästa söndag igen..

Tråkigt sad Det är bara o jobba på, jag är nyfiken på din kärra !!!
Vi hörs !!!

mmm de e väl de hmm

ja vi ses sen..

har du fått tag på alla saker som du blev av med nu så du kan få ihop evon?smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
evo_krolle BMR
29 maj 2009 · 1 513 Inlägg

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

BlackEagle skrev:
Tråkigt sad Det är bara o jobba på, jag är nyfiken på din kärra !!!
Vi hörs !!!

mmm de e väl de hmm

ja vi ses sen..

har du fått tag på alla saker som du blev av med nu så du kan få ihop evon?smile

ja de mesta men de har kostat blod svett å tårar!!! framförallt tid!!!! men nu e de kammarna min jävla soppa pump å mina spridare å kamdrev å något annat skit (kommer inte på de nu) som kommer på måndag eller tisdag så ja kanske kan jag finnas i er bakspegel på väg om er igen big_smile  mmoooaaa haha mmm kan ju hoppas de ialf

Senast redigerat av evo_krolle (29 maj 2009)

eksten
29 maj 2009 · 480 Inlägg

evo_krolle skrev:

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

mmm de e väl de hmm

ja vi ses sen..

har du fått tag på alla saker som du blev av med nu så du kan få ihop evon?smile

ja de mesta men de har kostat blod svett å tårar!!! framförallt tid!!!! men nu e de kammarna min jävla soppa pump å mina spridare å kamdrev å något annat skit (kommer inte på de nu) som kommer på måndag eller tisdag så ja kanske kan jag finnas i er bakspegel på väg om er igen big_smile  mmoooaaa haha mmm kan ju hoppas de ialf

hahaha låter härligt, då kanske man får se monstert in action iår ändå big_smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Memme I'am AWESOME..
31 maj 2009 · 2 783 Inlägg

ses vi idag kanske ? big_smile blir att ta en massa bilder förhoppningsvis! kmr med rosti!!!!tongue

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
janni_ruda BMR
31 maj 2009 · 102 Inlägg

lär nog komma med gammel volvon. och jag hinner. krolle åker nog med också wink

Volvo 745 "BMR Tuning" (1988)
gosey
31 maj 2009 · 51 Inlägg

kommer:)!

Audi A4 1.8t "8000 mil" (1997)
eX3Me Skåne Crazy Crew
31 maj 2009 · 701 Inlägg

jag e redan här, se till att komma hit nu smile

eX3Me Skåne Crazy Crew
31 maj 2009 · 701 Inlägg

Idag hade vi definitivt haft vädret med oss, vilken dag, vilket väder, drog på mig en rejäl raggarbränna :-)
bra uppslutning efter ett tag, men många dök upp lite senare än vanligt.

Och det var ju trevligt med 2 träffar, en på biltema där man kunde snacka skit och kolla bilarna, och sen en till dit alla körde sen, och sen stod vi där en stund och tittade.

Har tyvär inga bilder idag, då batteriet var slut i kameran, körde slut på det på SCF i H-Borg. men tror jag såg lite andra kameror där ändå så lite bilder kommer nog upp hoppas jag!

koka
31 maj 2009 · 629 Inlägg

Missade det idag igen!

Dock men en väldigt bra anledning!

Kom precis hem från Gatebil Rudskogen i norge! big_smile

Volvo V50 1.6 DRIVe "Blöj x-pressen" (2010)
evo_krolle BMR
1 juni 2009 · 1 513 Inlägg

undrar bara var alla tog vägen igår när de va fint väder å allt också blir de så dålig uppslutning när till och med jag dök upp:) + att vi körde ras på gammel volvon på vägen hem:( inte vår säsong iår!!!!

RobinS2
1 juni 2009 · 1 067 Inlägg

koka skrev:
Missade det idag igen!

Dock men en väldigt bra anledning!

Kom precis hem från Gatebil Rudskogen i norge! big_smile

Håller med det var en mkt bra anledning wink körde om dig precis efter gränsen big_smile dock inte i min supra wink

Fullständigt galet där uppe, allt annat kan dra sig big_smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW 118D M (2010)
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
eksten
1 juni 2009 · 480 Inlägg

evo_krolle skrev:
undrar bara var alla tog vägen igår när de va fint väder å allt också blir de så dålig uppslutning när till och med jag dök upp:) + att vi körde ras på gammel volvon på vägen hem:( inte vår säsong iår!!!!

sluta nu, rasade du en bil till nu? roll

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
evo_krolle BMR
2 juni 2009 · 1 513 Inlägg

eksten skrev:

evo_krolle skrev:
undrar bara var alla tog vägen igår när de va fint väder å allt också blir de så dålig uppslutning när till och med jag dök upp:) + att vi körde ras på gammel volvon på vägen hem:( inte vår säsong iår!!!!

sluta nu, rasade du en bil till nu? roll

YES ska nog fan börja samla fri märken nu:/ nej bara skoja motorn på väg ut ringde å bestälde kolvar och borrning igår+ att evon e på g ihop nu så på söndag kanske:)

eksten
2 juni 2009 · 480 Inlägg

evo_krolle skrev:

eksten skrev:

evo_krolle skrev:
undrar bara var alla tog vägen igår när de va fint väder å allt också blir de så dålig uppslutning när till och med jag dök upp:) + att vi körde ras på gammel volvon på vägen hem:( inte vår säsong iår!!!!

sluta nu, rasade du en bil till nu? roll

YES ska nog fan börja samla fri märken nu:/ nej bara skoja motorn på väg ut ringde å bestälde kolvar och borrning igår+ att evon e på g ihop nu så på söndag kanske:)

haha du har för många projekt igång samtidigt, konsentrera dig på evon big_smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
evo_krolle BMR
2 juni 2009 · 1 513 Inlägg

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

eksten skrev:

sluta nu, rasade du en bil till nu? roll

YES ska nog fan börja samla fri märken nu:/ nej bara skoja motorn på väg ut ringde å bestälde kolvar och borrning igår+ att evon e på g ihop nu så på söndag kanske:)

haha du har för många projekt igång samtidigt, konsentrera dig på evon big_smile

kan man ha de??? big_smile  ja å jag trodde ju allt skulle vara fixat till helgen men de blir nog inte så ändåsad

eksten
3 juni 2009 · 480 Inlägg

evo_krolle skrev:

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

YES ska nog fan börja samla fri märken nu:/ nej bara skoja motorn på väg ut ringde å bestälde kolvar och borrning igår+ att evon e på g ihop nu så på söndag kanske:)

haha du har för många projekt igång samtidigt, konsentrera dig på evon big_smile

kan man ha de??? big_smile  ja å jag trodde ju allt skulle vara fixat till helgen men de blir nog inte så ändåsad

det var synd, vad har nu gått fel?roll

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
evo_krolle BMR
3 juni 2009 · 1 513 Inlägg

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

eksten skrev:

haha du har för många projekt igång samtidigt, konsentrera dig på evon big_smile

kan man ha de??? big_smile  ja å jag trodde ju allt skulle vara fixat till helgen men de blir nog inte så ändåsad

det var synd, vad har nu gått fel?roll

ja som vanligt 1stag fram 3 bak fel kamdrev så jag överväger attt hinka ihop den med org igen men vi får se.

eksten
3 juni 2009 · 480 Inlägg

evo_krolle skrev:

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

kan man ha de??? big_smile  ja å jag trodde ju allt skulle vara fixat till helgen men de blir nog inte så ändåsad

det var synd, vad har nu gått fel?roll

ja som vanligt 1stag fram 3 bak fel kamdrev så jag överväger attt hinka ihop den med org igen men vi får se.

naj inte orginal, trimma den som fan så man får känna på trycket när ud bjuder på en åktur wink (så man själv får blodad tand)big_smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang