Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp Nästa gång Sön 31/5

evo_krolle BMR
3 juni 2009 · 1 513 Inlägg

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

eksten skrev:

det var synd, vad har nu gått fel?roll

ja som vanligt 1stag fram 3 bak fel kamdrev så jag överväger attt hinka ihop den med org igen men vi får se.

naj inte orginal, trimma den som fan så man får känna på trycket när ud bjuder på en åktur wink (så man själv får blodad tand)big_smile

mmm jobbar på de ska laborer mer med olika kammar i hon nu så jag RÅKADE bästalla ett sett till innnan ikväll:/

eksten
3 juni 2009 · 480 Inlägg

evo_krolle skrev:

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

ja som vanligt 1stag fram 3 bak fel kamdrev så jag överväger attt hinka ihop den med org igen men vi får se.

naj inte orginal, trimma den som fan så man får känna på trycket när ud bjuder på en åktur wink (så man själv får blodad tand)big_smile

mmm jobbar på de ska laborer mer med olika kammar i hon nu så jag RÅKADE bästalla ett sett till innnan ikväll:/

haha det är rätt! du har rätt inställning big_smile hoppas bara du överlever frugan när räkningarna kommer wink

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
evo_krolle BMR
3 juni 2009 · 1 513 Inlägg

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

eksten skrev:
naj inte orginal, trimma den som fan så man får känna på trycket när ud bjuder på en åktur wink (så man själv får blodad tand)big_smile

mmm jobbar på de ska laborer mer med olika kammar i hon nu så jag RÅKADE bästalla ett sett till innnan ikväll:/

haha det är rätt! du har rätt inställning big_smile hoppas bara du överlever frugan när räkningarna kommer wink

säg bara inget till hon så e de lungt tongue haha

eksten
3 juni 2009 · 480 Inlägg

evo_krolle skrev:

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

mmm jobbar på de ska laborer mer med olika kammar i hon nu så jag RÅKADE bästalla ett sett till innnan ikväll:/

haha det är rätt! du har rätt inställning big_smile hoppas bara du överlever frugan när räkningarna kommer wink

säg bara inget till hon så e de lungt tongue haha

hahahaha så det är så det går till big_smile

Mitsubishi Evolution 4 RS "Racing Edition" (1997)
evo_krolle BMR
3 juni 2009 · 1 513 Inlägg

eksten skrev:

evo_krolle skrev:

eksten skrev:
haha det är rätt! du har rätt inställning big_smile hoppas bara du överlever frugan när räkningarna kommer wink

säg bara inget till hon så e de lungt tongue haha

hahahaha så det är så det går till big_smile

har du kommit på den än tongue man lär sig så länge man lever:D

torpis Forummoderator
6 juni 2009 · 10 572 Inlägg

Nu är det väldigt lite träffprat i denna tråden liknar mer en chat.  Starta en ny tråd för varje evenemang och håll er till ämnet. Trådarna i denna forumsdel är ju trots allt till för att samordna träffar vilket blir omöjligt om det pågår en chatt i tråden samtidigt.

låser

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang