ALLA brudar som inte har bil??

volvo_245_racing
28 februari 2009 · 667 Inlägg

har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla brudar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
Jompa_ Trucker
28 februari 2009 · 166 Inlägg

Du gillar det!!

volvo_245_racing
28 februari 2009 · 667 Inlägg

Jompa_ skrev:
Du gillar det!!

javisst vet du;)!!!

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
Andreas 940 -utan 940
28 februari 2009 · 1 728 Inlägg

De vill ha uppmärksamhet.

undergroundracing
28 februari 2009 ·

Är nog så enkelt att större delen faktiskt är intresserade av bilar.
Sen finns det nog dom som regga sig bara för att leta ragg, även om dom aldrig kommer erkänna de wink

Janneutanb
28 februari 2009 · 7 272 Inlägg

Sålänge man har ett bilintresse så spelar det väl ingen roll om man har bil eller inte?

volvo_245_racing
28 februari 2009 · 667 Inlägg

Brains skrev:
Sålänge man har ett bilintresse så spelar det väl ingen roll om man har bil eller inte?

jo men när man ser en sida komma upp så förutsätter man väl att man har bil???big_smile annars kan man väl lika gärna vara gäst?? mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
alain www.bimmerpower.org
28 februari 2009 · 3 995 Inlägg

många tjejer tänker lika mycket som män när det gäller bilar, dom behöver inte har det för det. wink

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
28 februari 2009 · 5 753 Inlägg

volvo_245_racing skrev:

Brains skrev:
Sålänge man har ett bilintresse så spelar det väl ingen roll om man har bil eller inte?

jo men när man ser en sida komma upp så förutsätter man väl att man har bil???big_smile annars kan man väl lika gärna vara gäst?? mvh

Men det är inte lika kul att vara gäst, även om man inte har nån bil kan det väll vara kul att vara aktiv på forumet, skriva kommentarer, rösta osv ? smile


Jag tycker då alla som är bilintresserad är välkommen, även om dom har bil eller inte! smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
volvo_245_racing
28 februari 2009 · 667 Inlägg

_Glenne_ skrev:

volvo_245_racing skrev:

Brains skrev:
Sålänge man har ett bilintresse så spelar det väl ingen roll om man har bil eller inte?

jo men när man ser en sida komma upp så förutsätter man väl att man har bil???big_smile annars kan man väl lika gärna vara gäst?? mvh

Men det är inte lika kul att vara gäst, även om man inte har nån bil kan det väll vara kul att vara aktiv på forumet, skriva kommentarer, rösta osv ? smile


Jag tycker då alla som är bilintresserad är välkommen, även om dom har bil eller inte! smile

det är klart dem är välkommna om dem är aktiva men dem som inte skriver någon presentation bara laddar upp en bild på sig själv halvnaken fattar inte vitsen finns väl andra sidor till det som tex lunarstorm och knullkontakten!!wink mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
28 februari 2009 · 5 753 Inlägg

Det kan jag hålla med om, finns ju några sådana användare, vill man se halvnaket är det väll bara gå in på nån porr site eller så, här vill man se bilar tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Casy vinnarskalle!
28 februari 2009 · 907 Inlägg

_Glenne_ skrev:
Det kan jag hålla med om, finns ju några sådana användare, vill man se halvnaket är det väll bara gå in på nån porr site eller så, här vill man se bilar tongue

Tydligen inte, då många av dom registrerade tjejerna har fler besökare än många snygga bilar.. tongue

BMW M3 "Crisis" (2002)
loudness
28 februari 2009 · 4 554 Inlägg

känns som de säkert finns fler killar som reggat sig utan bil för att spana brudar med bil än tvärt om:P

Janneutanb
28 februari 2009 · 7 272 Inlägg

Casy skrev:

_Glenne_ skrev:
Det kan jag hålla med om, finns ju några sådana användare, vill man se halvnaket är det väll bara gå in på nån porr site eller så, här vill man se bilar tongue

Tydligen inte, då många av dom registrerade tjejerna har fler besökare än många snygga bilar.. tongue

Rättesle, dom registrerade killarna med en tjej som avatar har många fler besökare wink
Men om man är tjej och söker lite uppmärksamhet så är det väl givet att man går till sveriges största community för bilintresserade.

Sen är det väl inget negativt om man lyckas hitta fler vänner genom garaget oavsett om dom har bilintresse eller inte?

Kan säkert vara många som har reggat sig för att deras kompisar hänger här...

Senast redigerat av Brains (28 februari 2009)

volvo_245_racing
28 februari 2009 · 667 Inlägg

loudness skrev:
känns som de säkert finns fler killar som reggat sig utan bil för att spana brudar med bil än tvärt om:P

nja tveksamt.. ingen NORMAIL kille skulle posera i kalsonger framför kameran för att tro att han får sig ett ragg på denna sida?? konstiga människor finns det dock så skulle ju inte bli förvånad:lol:.. mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
volvo_245_racing
28 februari 2009 · 667 Inlägg

Brains skrev:

Casy skrev:

_Glenne_ skrev:
Det kan jag hålla med om, finns ju några sådana användare, vill man se halvnaket är det väll bara gå in på nån porr site eller så, här vill man se bilar tongue

Tydligen inte, då många av dom registrerade tjejerna har fler besökare än många snygga bilar.. tongue

Rättesle, dom registrerade killarna med en tjej som avatar har många fler besökare wink
Men om man är tjej och söker lite uppmärksamhet så är det väl givet att man går till sveriges största community för bilintresserade.

jo det stämmer nog det där du säger att dem har fler besökare men dem killar som är så jävla kåta kan väl söka sitt ragg på en annan sida!!smile hehe eller gå på krogen och få ett ligg över natten.. så kan dem gå till denna sida och vara lite seriös istället;) detta forum är kul:) mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
volvo_245_racing
28 februari 2009 · 667 Inlägg

v4jessica skrev:
jadu, dom vill väl bara ha lite uppmärkshet o en massa kommentarer på hur dom ser ut så är väl därför dom blir medlemar här

ja är väl därför men det får dem väl i verkligheten och på andra sidor med?? eller är det så att dem vill ha killar med snygga bilar som dem kan skryta över för sina vänninor?? mvh:P

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
alain www.bimmerpower.org
28 februari 2009 · 3 995 Inlägg

Jag undra när man får åsikter av dessa tjejer, det skulle vara kul att får några svar. smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
volvo_245_racing
28 februari 2009 · 667 Inlägg

alain skrev:
Jag undra när man får åsikter av dessa tjejer, det skulle vara kul att får några svar. smile

det skulle vara så jävla kul:P hm går det att locka hit brudar på något sätt?? mvh

Mazda 6 "3000Milaren" (2006)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
28 februari 2009 · 1 898 Inlägg

_Glenne_ skrev:

volvo_245_racing skrev:

Brains skrev:
Sålänge man har ett bilintresse så spelar det väl ingen roll om man har bil eller inte?

jo men när man ser en sida komma upp så förutsätter man väl att man har bil???big_smile annars kan man väl lika gärna vara gäst?? mvh

Men det är inte lika kul att vara gäst, även om man inte har nån bil kan det väll vara kul att vara aktiv på forumet, skriva kommentarer, rösta osv ? smile


Jag tycker då alla som är bilintresserad är välkommen, även om dom har bil eller inte! smile

Håller med.. Vrf lämna någon som har intresse för bilar utanför? big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang