Att de inte har någon bil uppe betyder det inte att de inte har något på parkeringen som de tycker är för tråkigt att slänga upp här...
du kan ju inte jämföra bilar med värsting vrålåk på denna sida då är ingen bil värd att lägga upp... bil som bil är det inte så?? så länge den har fyra hjul och rullar framåt kan man väl få kommentarer för den?? mvh
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla brudar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??
Tror det är mycket fler killar än tjejer som är utan bil här inne faktiskt. Och tror det är fler killar som raggar upp tjejer än att tjejer raggar upp killar. Menar, finns ju sååå mycket bättre sidor för oss tjejer å ragga på än här inne, så kan d va så att tjejerna som inte lagt upp nån bil är intresserad av bilarna här *tänk på den du*
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla brudar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??
Tror det är mycket fler killar än tjejer som är utan bil här inne faktiskt. Och tror det är fler killar som raggar upp tjejer än att tjejer raggar upp killar. Menar, finns ju sååå mycket bättre sidor för oss tjejer å ragga på än här inne, så kan d va så att tjejerna som inte lagt upp nån bil är intresserad av bilarna här *tänk på den du*
om det nu är så att dem är intresserade av bilarna varför hålla på att posera i trosor och bh och skriva att man är singel vad har det med bilar att göra?? lätt kläda damer som poserar med bilar är ju ganska hett men dem som tror dem får ragg här nja lite fel ute kanske:/ du kan ju inte tro att killar börjar posera och skriva att dem är singel ute på jagt eller något:lol: mvh
om det nu är så att dem är intresserade av bilarna varför hålla på att posera i trosor och bh och skriva att man är singel vad har det med bilar att göra?? lätt kläda damer som poserar med bilar är ju ganska hett men dem som tror dem får ragg här nja lite fel ute kanske:/ du kan ju inte tro att killar börjar posera och skriva att dem är singel ute på jagt eller något:lol: mvh
Inte för jag sett att nån tjej skyltat i trosor/bh och skrivit SINGEL (har inte klickat in mig på nån sån medlem i alla fall) så är väl d upp till henne. Men som alla andra trådar som kommit upp med typ samma ämne, om du blir stött av det så kika inte runt på hennes sida då...
De är väl ungefär som alla lättklädda brudar man ser på elmiamässan (då menar jag inte monterbrudarna) Dom är där för att visa sig för alla raggare och de tycker nog om de. Samma här antar jag..
Inte för att jag så ofta reagerar över hur mkt tjejer de här här Och de som finns har oftast bilar vad jag vet..
Tror inte det är direkt många, men dom är väl här för att få massa uppmärksamhet och så kanske dom är intresserade av bilar. Uppmärksamhet får dom ju och bilar finns det gott om här, så ja det är ju inte konstigt att dom hänger här då.
Att de inte har någon bil uppe betyder det inte att de inte har något på parkeringen som de tycker är för tråkigt att slänga upp här...
du kan ju inte jämföra bilar med värsting vrålåk på denna sida då är ingen bil värd att lägga upp... bil som bil är det inte så?? så länge den har fyra hjul och rullar framåt kan man väl få kommentarer för den?? mvh
Du missförstår mig, inte jag som tycker bilarna är tråkiga. Men antingen tycker väl brudarna själva att bilarna inte är fina nog för internet eller så har moderatorerna sållat bort dem.
Vad jag menar är helt enkelt att bara för man inte har någon bil under sin profil betyder inte det att man inte har någon bil hemma på uppfarten.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.