2191
Sök

ALLA brudar som inte har bil??

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
ExXtr3me skrev:
_Glenne_ skrev:
volvo_245_racing skrev:

jo men när man ser en sida komma upp så förutsätter man väl att man har bil???big_smile annars kan man väl lika gärna vara gäst?? mvh

Men det är inte lika kul att vara gäst, även om man inte har nån bil kan det väll vara kul att vara aktiv på forumet, skriva kommentarer, rösta osv ? smile

Jag tycker då alla som är bilintresserad är välkommen, även om dom har bil eller inte! smile

Håller med.. Vrf lämna någon som har intresse för bilar utanför? big_smile

om man nu har det bilintresset varför skriva att man är singel och posera halv naken på bild?? mvh

260 Inlägg
28 februari 2009
Dom är väl bara här för att kolla på bilar precis som alla andra som inte har bil...
Är ju inget krav direkt.

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
mackyfr skrev:
Dom är väl bara här för att kolla på bilar precis som alla andra som inte har bil...
Är ju inget krav direkt.

nej det är inget krav tydligen men skulle vara rolig att byta åsikter om varadras bilar.. mvh

Allmänt envis
12 512 Inlägg
28 februari 2009
Att de inte har någon bil uppe betyder det inte att de inte har något på parkeringen som de tycker är för tråkigt att slänga upp här...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Att de inte har någon bil uppe betyder det inte att de inte har något på parkeringen som de tycker är för tråkigt att slänga upp här...

du kan ju inte jämföra bilar med värsting vrålåk på denna sida då är ingen bil värd att lägga upp... bil som bil är det inte så?? så länge den har fyra hjul och rullar framåt kan man väl få kommentarer för den?? mvh

57 Inlägg
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:
ExXtr3me skrev:
_Glenne_ skrev:

Men det är inte lika kul att vara gäst, även om man inte har nån bil kan det väll vara kul att vara aktiv på forumet, skriva kommentarer, rösta osv ? smile

Jag tycker då alla som är bilintresserad är välkommen, även om dom har bil eller inte! smile

om man nu har det bilintresset varför skriva att man är singel och posera halv naken på bild?? mvh

Det är la gött med lite halvnakna brudar eller? då är man kåt på både bilarna och brudarna wink

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
PromoteToLeader skrev:
volvo_245_racing skrev:
ExXtr3me skrev:

Det är la gött med lite halvnakna brudar eller? då är man kåt på både bilarna och brudarna wink

är man så jävla kåt så kan man väl som en annan skribent skrev gå in på en porrsida eller någe;) mvh

508 Inlägg
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla brudar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Tror det är mycket fler killar än tjejer som är utan bil här inne faktiskt. Och tror det är fler killar som raggar upp tjejer än att tjejer raggar upp killar. Menar, finns ju sååå mycket bättre sidor för oss tjejer å ragga på än här inne, så kan d va så att tjejerna som inte lagt upp nån bil är intresserad av bilarna här *tänk på den du* wink

Kanon..
1 473 Inlägg
28 februari 2009
Hellre en brud utan bil än en snubbe me en sketen 740? tongue

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
RacingBunny skrev:
volvo_245_racing skrev:
har en liten fråga/åsikt.. fattar inte vad alla brudar gör här som INTE har bil tror dem det är någon dejting sida eller??tongue

Tror det är mycket fler killar än tjejer som är utan bil här inne faktiskt. Och tror det är fler killar som raggar upp tjejer än att tjejer raggar upp killar. Menar, finns ju sååå mycket bättre sidor för oss tjejer å ragga på än här inne, så kan d va så att tjejerna som inte lagt upp nån bil är intresserad av bilarna här *tänk på den du* wink

om det nu är så att dem är intresserade av bilarna varför hålla på att posera i trosor och bh och skriva att man är singel vad har det med bilar att göra?? lätt kläda damer som poserar med bilar är ju ganska hett men dem som tror dem får ragg här nja lite fel ute kanske:/ du kan ju inte tro att killar börjar posera och skriva att dem är singel ute på jagt eller något:lol: mvh

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
leksak skrev:

hehe säger den som äger en audi:) volvo tål att bus köras med det gör nog inte alla audi bilar!! hehe wink

Kanon..
1 473 Inlägg
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:
leksak skrev:

hehe säger den som äger en audi:) volvo tål att bus köras med det gör nog inte alla audi bilar!! hehe wink

Jag buskör med hojen, åker till jobbet med bilen. wink

667 Inlägg
28 februari 2009
Trådstartare
leksak skrev:
volvo_245_racing skrev:
leksak skrev:

ja men nu ska vi inte lämna ämnet vill vi diskutera bilar fins det ett annat sätt!! pm eller gästdagbok!! mvh:P

Kanon..
1 473 Inlägg
28 februari 2009
Låt brudarna hållas, sålänge de håller sig passiva o inte börjar spamma me massa skit så kan de la strosa runt här.

508 Inlägg
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:
RacingBunny skrev:
volvo_245_racing skrev:

om det nu är så att dem är intresserade av bilarna varför hålla på att posera i trosor och bh och skriva att man är singel vad har det med bilar att göra?? lätt kläda damer som poserar med bilar är ju ganska hett men dem som tror dem får ragg här nja lite fel ute kanske:/ du kan ju inte tro att killar börjar posera och skriva att dem är singel ute på jagt eller något:lol: mvh

Inte för jag sett att nån tjej skyltat i trosor/bh och skrivit SINGEL (har inte klickat in mig på nån sån medlem i alla fall) så är väl d upp till henne. Men som alla andra trådar som kommit upp med typ samma ämne, om du blir stött av det så kika inte runt på hennes sida då...

508 Inlägg
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:
leksak skrev:
volvo_245_racing skrev:

ja men nu ska vi inte lämna ämnet vill vi diskutera bilar fins det ett annat sätt!! pm eller gästdagbok!! mvh:P

Finns något som heter blogg också, där kan du dela med dig av din fråga/åsikt lol

12 086 Inlägg
28 februari 2009
De är väl ungefär som alla lättklädda brudar man ser på elmiamässan (då menar jag inte monterbrudarna)
Dom är där för att visa sig för alla raggare och de tycker nog om de. Samma här antar jag..

Inte för att jag så ofta reagerar över hur mkt tjejer de här här tongue Och de som finns har oftast bilar vad jag vet..
Senast redigerat av JapMax (28 februari 2009)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
28 februari 2009
Tror inte det är direkt många, men dom är väl här för att få massa uppmärksamhet och så kanske dom är intresserade av bilar. Uppmärksamhet får dom ju och bilar finns det gott om här, så ja det är ju inte konstigt att dom hänger här då. smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:
Rquired skrev:

du kan ju inte jämföra bilar med värsting vrålåk på denna sida då är ingen bil värd att lägga upp... bil som bil är det inte så?? så länge den har fyra hjul och rullar framåt kan man väl få kommentarer för den?? mvh

Du missförstår mig, inte jag som tycker bilarna är tråkiga. Men antingen tycker väl brudarna själva att bilarna inte är fina nog för internet eller så har moderatorerna sållat bort dem.

Vad jag menar är helt enkelt att bara för man inte har någon bil under sin profil betyder inte det att man inte har någon bil hemma på uppfarten.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Alecci's fästmö
708 Inlägg
28 februari 2009
volvo_245_racing skrev:

Hm samma sak som alla killar som inte har bil här troligen haha tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Sök