Dieselsmurfen skrev:Skaffa Skype gubbar. Detta går för sakta för "Chatt" vilket inte forumet är till för...
-BASmannen- skrev:Dieselsmurfen skrev:-BASmannen- skrev:Haha nejnej, behåll den du Enda bilen jag vill ha just nu är en BMW Z3M coupe, och en sån lär du ju inte ha Nix men jag håller kollen!Tack! Nån speciell bil du är ute efter? Ska hålla ögonen öppna efter en såndär Corvette Touchofred!
Dieselsmurfen skrev:-BASmannen- skrev:Haha nejnej, behåll den du Enda bilen jag vill ha just nu är en BMW Z3M coupe, och en sån lär du ju inte ha Nix men jag håller kollen!
-BASmannen- skrev:Haha nejnej, behåll den du Enda bilen jag vill ha just nu är en BMW Z3M coupe, och en sån lär du ju inte ha
Dieselsmurfen skrev:-BASmannen- skrev:Dieselsmurfen skrev:Nix men jag håller kollen!Tack! Nån speciell bil du är ute efter? Ska hålla ögonen öppna efter en såndär Corvette Touchofred! Jag med. Nja, såg att man kunde vinna en Veyron så det ordnar sig under kvällen tror jag.
-BASmannen- skrev:Dieselsmurfen skrev:Nix men jag håller kollen!Tack! Nån speciell bil du är ute efter? Ska hålla ögonen öppna efter en såndär Corvette Touchofred!
Dieselsmurfen skrev:Nix men jag håller kollen!
TouchOfRed skrev:Så alla vinner alltså samma bilar?
TouchOfRed skrev:Är Lamborghini Countach LP400 ovanlig? Antar inte men kan lika gärna fråga
-BASmannen- skrev:TouchOfRed skrev:Är Lamborghini Countach LP400 ovanlig? Antar inte men kan lika gärna fråga Vet inte, har en iaf, går ju att drifta med
TouchOfRed skrev:-BASmannen- skrev:TouchOfRed skrev:Är Lamborghini Countach LP400 ovanlig? Antar inte men kan lika gärna fråga Vet inte, har en iaf, går ju att drifta med Okej har ju 10millar så kan lika gärna köpa massa. fick precis ihop 100bilar
-BASmannen- skrev:TouchOfRed skrev:-BASmannen- skrev:Vet inte, har en iaf, går ju att drifta med Okej har ju 10millar så kan lika gärna köpa massa. fick precis ihop 100bilarJa jävlar du, jag har 1.3 tror jag Haha men grattis då! jag har 250 typ
TouchOfRed skrev:-BASmannen- skrev:Vet inte, har en iaf, går ju att drifta med Okej har ju 10millar så kan lika gärna köpa massa. fick precis ihop 100bilar
-BASmannen- skrev:Vet inte, har en iaf, går ju att drifta med
TouchOfRed skrev:Det här med färger. Varje gång man loggar in, så får man typ 5 engångsfärger eller vad det är. Men vilka färger är det man kan använda fler gånger?
Ralf skrev:Alla skaffar mIRC istället www.mirc.comAnslut till nätverket Quakenet och joina kanalen Granturismo5Lättare att chatta